22 jun 2013 17:36
22 jun 2013 17:49
22 jun 2013 17:49
Targa Floriaan schreef:met 2 cylindertjes
12 sep 2013 12:10
12 sep 2013 13:07
Cazzo Super Veloce schreef:Dan moet je met een RS6 komen, en die haalt de 500km echt niet op een tank als je gas geeft.
(ook al, omdat er vanalles stuk gaat als je gas geeft, blijft een VAAG-product)
12 sep 2013 16:14
12 sep 2013 17:23
12 sep 2013 17:38
12 sep 2013 17:53
12 sep 2013 17:53
Ewout schreef:Als ik bij de wijnboer een fles tegenkom die niet te zuipen is koop ik er geen drie van hetzelfde soort bij.......
12 sep 2013 18:07
Cazzo Super Veloce schreef:Jij reageert op een post van 21 juni, verwacht je dan van mij dat ik dezelfde dag antwoord?
Los daarvan; een accuwissel van een Tesla duurt korter dan tanken met een RS6, dat compenseert de kleinere actieradius weer een beetje.
Blijft het feit dat je met je RS6 verder komt op 1 tank. Lekker belangrijk.
12 sep 2013 20:56
12 sep 2013 21:32
12 sep 2013 21:37
12 sep 2013 23:36
Cazzo Super Veloce schreef:http://www.youtube.com/watch?v=JUW0l7bZn1s
FF de feiten ipv "En 470 km als ik flink doorrij, op een niveau waarbij de Tesla na 150 km al uitgeput zal zijn...""
Tesla heeft ongeveer dezelfde actieradius als een AM Rapide S, namelijk 260 mijl, 416KM (Bron Autocar)
1 acculading kost 4 pond
1 AM tank vullen kost 120 pond
Veel kijkplezier!!!
13 sep 2013 7:54
13 sep 2013 11:21
13 sep 2013 12:46
ArnoM schreef:.... Van de andere kant besparen op een netto bijtelling van bijna € 10.000,-- per jaar................
13 sep 2013 19:39
Dat gaat nog even duren, kameraad CSV.Cazzo Super Veloce schreef:En Paulus, wanneer krijgen we de review van de eerst KM's in de nieuwe aanwinst?
13 sep 2013 19:55
Is een kwestie van omdenken, DJ.Devils son schreef:...want het laden kost feitelijk uren. Uren die ik dan niet kan declareren. 4,5 uur maar liefst! Die acculading kost dus gewoon rond de 1.000 euro als ik dat onderweg moet doen.
13 sep 2013 21:32
13 sep 2013 21:43
13 sep 2013 21:51
PaulusdB schreef:Is een kwestie van omdenken, DJ.
Het laden doe je thuis en zo mogelijk op je bestemming, is zodoende dus in feite off-the-clock. Alleen als je er niet uitkomt met des ochtends een volle lading in combinatie met bijladen op de bestemming, komt het laden onderweg in beeld. Voor een paar declarabele uurtjes tussen de uithoeken van Nederland heen en weer crossen zit er dan inderdaad niet in. Helaas kom ik niet in de buurt van jouw uurtarief, maar dat maakt de bezettingsgraad waarschijnlijk wel weer goed. In ieder geval zal ik zelden ten koste van mijn verdiencpaciteit op een tankstation staan met de Tesla.
13 sep 2013 21:58
13 sep 2013 22:41