Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 12:35



Antwoord op onderwerp  [ 119 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Verder nivelleren 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Bericht Re: Verder nivelleren
Franz schreef:
Over onderbuikgevoelens gesproken.


Gelukkig hebben we die allemaal. Zonder zou het wel erg hard en bovenal saai worden :idea: :wink:
_________________________________________
rouge et noir


23 sep 2013 8:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Verder nivelleren
Mee eens hoor, maar als we met het vingertje naar elkaar gaan lopen wijzen komt het nooit goed hier in Nederland. Waar ik me wel aan erger is het hele gedoe om de AOW. Centjes van hardwerkende mensen worden ordinair gepikt door de Overheid en niemand die ik erover hoor. En de stimulans om voor je oude dag, of voor tijden als het wat minder gaat, te gaan sparen wordt ook ontmoedigd door de lage rentes van banken en de vermogensrendementsheffing van de Belastingdienst.

Misschien toch maar jezelf kietelen door die mooie klassieker aan te schaffen van je spaarcentjes. :D
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


23 sep 2013 9:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Voorlopig op de motor :). ex: Cayman S - 987
Den Haag
Bericht Re: Verder nivelleren
Franz schreef:
jeff_911 schreef:
Die scouting zou anders niet geschilderd worden...hebben ze geen geld voor, dat hadden ze anders met een clubklus weekend gedaan, maar het zou mooi zijn als zo'n beunsessie eens door echte werkloze pro's in goede banen wordt geleid.

Je had het over buurthuizen Jeff, geen houten scoutingblokhutten zoals je het wil laten lijken. En ik weet niet hoe die buurthuizen bij jou eruit zien maar hier zijn het prima accommodaties die goed onderhouden worden.

Citaat:
Ik wil ook helemaal geen dwangarbeid oid, maar stel je hebt een schilder en bouwvakker in de ww; mooi toch als die bij de lokale scouting/tennis oid het clubhuis opknappen. Gewoon wat verplicht vrijwilligerswerk .

Ik quote mijzelf even, maar ik had dus oa ook letterlijk over scouting blokhutten. Als jouw buurthuizen er goed uitzien ben je ben je gewoon elitaire snob die in zijn eigen grachtengordeltje woont. :twisted: Maar serieus als schilders daar van moeten leven? Er is gewoon geen geld meer voor die buurthuizen die verdwijnen toch (of zouden moeten verdwijnen), maar als je dat met (verplicht) vrijwilligerswerk in stand kan houden is dat geen broodroof.

Over zoveel mensen heb je het trouwens niet: groot gedeelte hoeft toch niet, omdat ze alleenstaand ouder zijn, of wat mankeren fysiek of psychisch. Verder spreidt het zich breed uit in de samenleving, dus niet alleen schilders die er last van hebben.
Citaat:
jeff_911 schreef:
En wat betreft zorginstelling, ze nemen helemaal geen zorgtaken over, maar ze gaan gewoon bingoën met die oudjes. Of luchten, want daar hebben ze tegenwoordig ook geen tijd meer voor bij rolstoelouderen. Zodat de echte pro's zich weer richten op luiers wisselen, zodat je minder van die schrijnende verhalen hebt dat ouderen soms uren in de poepluier zitten.

Niet zo denigrerend doen over het verzorgingspersoneel Jeff. Die doen wel wat meer dan 'luiers verschonen'. Maar dan nog, het kost banen. Recreatie en 'luchten' waren voorheen de taken van het verzorgend personeel. Dat maakte de baan nog enigszins aantrekkelijk. Maar als verzorgend personeel alleen nog maar het zware fysieke werk mogen gaan doen, wat ze eigenlijk al jaren doen, voorzie ik nog meer vertrekkend personeel uit de zorg. Maar je zou natuurlijk ook die 58-jarige bestuurslid met een te riant salaris kunnen ontslaan maar dat gaat ze natuurlijk teveel geld kosten. En deze man willen we daarbij na twee jaar ook niet opzadelen met een bijstand-uitkering als ik dat zo lees hier. Over onderbuikgevoelens gesproken.

Ik doe helemaal niet denigrerend, jij bent degene die overal een onderbuik-waardeoordeel aan moet hangen! Jij geeft in de zin erna exact aan dat de huidige zorginstellingen zo uitgekleed zijn dat personeel alleen nog maar het fysieke werk doet, en dat is verschonen van luiers, mensen in/uit bedden hijsen, mensen douchen. Dat jij dus vind dat ik denigrerend ben, omdat ik naar de werkelijkheid verwijs, is argumentatie van lik-me-vestje. Ik probeerde met mijn verwoording vooral aansluiting te vinden bij het onderbuik-nivo van jouw post waar ik op reageerde.
Recreatie en luchten deden zij idd vroeger ook, maar dat is te duur geworden. Dus weggebezuinigd. Die hardcore fysieke zorgtaken zijn vakwerk en dat kan niet iedereen, daar heb je dus pro's voor. Maar die zijn te duur om een bingo te organiseren, en dat zal dus nooit meer terugkomen. Daarom heb je in veel tehuizen nu al vrijwilligers die dat doen! Ik stel alleen voor om dat corps te vergroten.

Die laatste 3 zinnen zijn trouwens ook wat jij hier wil lezen. :mrgreen:


23 sep 2013 10:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Verder nivelleren
jeff_911 schreef:
Ik quote mijzelf even, maar ik had dus oa ook letterlijk over scouting blokhutten. Als jouw buurthuizen er goed uitzien ben je ben je gewoon elitaire snob die in zijn eigen grachtengordeltje woont. :twisted: Maar serieus als schilders daar van moeten leven? Er is gewoon geen geld meer voor die buurthuizen die verdwijnen toch (of zouden moeten verdwijnen), maar als je dat met (verplicht) vrijwilligerswerk in stand kan houden is dat geen broodroof.

Nee, je brengt daarna pas nuance in je stelling door het te gaan hebben over scoutingclubs. Gelukkig zijn er nog ontzettend veel ZZP'ers die liever voor een habbekrats aan het werk gaan dan een uitkering willen aanvragen. Alles is in deze tijd meegenomen Jeff. Ook de plaatselijke sportverenigingen en buurthuizen. Het is maar goed dat de fiscale maatregelen die het Kabinet wilde nemen voor ZZP'ers van de baan is want anders had het de samenleving nog meer geld gekost. :wink:

jeff_911 schreef:
Ik doe helemaal niet denigrerend, jij bent degene die overal een onderbuik-waardeoordeel aan moet hangen! Jij geeft in de zin erna exact aan dat de huidige zorginstellingen zo uitgekleed zijn dat personeel alleen nog maar het fysieke werk doet, en dat is verschonen van luiers, mensen in/uit bedden hijsen, mensen douchen. Dat jij dus vind dat ik denigrerend ben, omdat ik naar de werkelijkheid verwijs, is argumentatie van lik-me-vestje.

De werkelijkheid is dat er veelal verkeerd management gevoerd wordt in zorginstellingen en het steeds oninteressanter wordt om te gaan solliciteren in de zorg vanwege de toenemende werkdruk en bezuinigingen. Men wordt ook niet meer beoordeeld op kwaliteit maar op kwantiteit, in dit geval het aantal minuten dat men bezig is met één patiënt. Maar goed, jouw werkelijkheid is dat door de komst van mensen uit de bijstand de pro's weer aan luiers verschonen toe zal komen en ik zeg dat daar het probleem helemaal niet ligt en er ook niets opgelost gaat worden op deze manier. Leuke prietpraatjes voor bij de borrel en meer ook niet.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


23 sep 2013 12:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Verder nivelleren
Ik denk dat Jeff het heeft over de lichtere taken (samen fietsen, iets met muziek, boodschappen doen etc.) die hiertussen staan: http://zorgvoorelkaar.com/hulpvragen. Dat is niet echt werk en het is niet zo dat je anderen (betaalde mensen) ermee overbodig maakt. Daar los je natuurlijk de problemen in de zorg of de crisis niet mee op, maar op die manier zou je mensen wel iets terug kunnen laten doen voor de maatschappij.
_________________________________________
Porsche Boxster S (987) 3.4


23 sep 2013 13:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Voorlopig op de motor :). ex: Cayman S - 987
Den Haag
Bericht Re: Verder nivelleren
Ik denk wel degelijk dat ze dan meer op kerntaken kunnen focussen. Daarom zijn volgens mij vrijwilligersiniatieven zo goed ontvangen in de te huizen. Maar ook al maakt het niet meer tijd vrij voor verzorgend personeel dan nog verhoogt zo'n initiatief het levenskwaliteit van de ouderen.

Verder nuanceer ik mijn stelling helemaal niet met die tweede post over scoutingclubs, ik bedoel ook nog steeds buurthuizen. Men verzand gewoon snel in een specifiek voorbeeld, het maakt mij helemaal niet welk object dat schilderbaar is daar wordt ingevuld. Tevens interesseert de zorg me niet in deze context. Je kan ook voorleesmoeder worden op een school. Maar zulke voorbeelden zijn puur ter illustratie van een principe-idee tot hervorming, dat als men echt een participatiesamenleving wil, dat dan ook mensen die langduring in de WW of Bijstand zitten mogen bijdragen. En dan kan er altijd gekeken worden of een alleenstaande moeder met baby een vrijstelling krijgt. Maar zulke individuele voorbeelden zijn niet echt relevant. Er is altijd wel iemand die bovenproportioneel hinder ondervindt van een systeem/maatregel.

Kijk als je er principieel op tegen bent dat mensen wat terug moeten doen voor een uitkering, dan is dat interessant waarom je dat vindt. Voor-wat-hoort-wat dat vind ik zelf gewoon logisch.

Edit: inderdaad Tom, gewoon beetje mee helpen aan leefbaarheid. Dat werk :D .


23 sep 2013 13:31
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
Bericht Re: Verder nivelleren
mick1512 schreef:
Er zitten niet alleen werlozen in de bijstand... Wat doen we met degenen die om gezondheidsredenen in deze situatie terecht komen? Ook het voorbeeld gaat er van uit dat men vrijwillig in de bijstand zit. Daar gaat het toch echt fout. Ja, je gelooft het niet, maar er zijn er bij die liever niet in de bijstand zitten.


ik ben bang dat wij daar ook het slachtoffer van gaan worden.
na 24 jaar arbeid waarvan 13 in oproepdienst 24/7 proberen ze nu mij eruit te werken.
en geloof me, ik blijf liever aan het werk.
het is zo onrechtvaardig.


23 sep 2013 13:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Verder nivelleren
Tja. Hoor helaas iets te veel van dit soort verhalen de laatste tijd. Sterkte!

Dat de gemiddelde politicus weinig weet van economie is bekend en de Laffer curve hebben ze al helemaal gemist. Hij gaat toch echt op:

Citaat:
---
Het kabinet verhoogt de belastingdruk de komende jaren fors, vooral voor de middenklasse.
Rutte: ‘We wisten dat marginale belastingdruk zou stijgen’

Dat is onverstandig. Het is een teken van politieke luiheid om de belastingen jaar na jaar te verhogen. Het neemt de prikkel weg om de overheid zo klein mogelijk te laten zijn. De Nederlandse overheid is ondanks de crisis alleen maar gegroeid. PvdA-leider Diederik Samsom liet zich donderdag op televisie ontvallen dat dit beeld voor de komende jaren niet zal veranderen. Bedrijfsleven Een grote overheid neemt door royale belastingheffing financieringsruimte weg bij het bedrijfsleven. Daarnaast pakt de belastingverhoging via minder consumptie ook nog eens slecht uit voor bedrijven. Terwijl de economische groei en de werkgelegenheid wel van het bedrijfsleven moeten komen. De keuze om te nivelleren is een oude reflex. De inkomensverschillen zijn in Nederland al decennia klein. Dat kan ook bijna niet anders met een, in internationale context gezien, stevig toptarief van 52%, dat al bij een inkomen van € 56.000 in werking treedt. Voor beperkte inkomensverschillen is veel te zeggen, maar er is een grens. Er moet een stevige financiële prikkel blijven om harder te werken. Dat bevordert het nationale concurrentievermogen.

Vraagtekens
Er is nog een reden voor de overheid om hier beheersing te tonen. Het Centraal Planbureau publiceerde in mei een onderzoek waaruit bleek dat het optimale toptarief 49% is, daarboven nemen de belastinginkomsten voor de Staat eerder af dan toe. Politiek zijn er ook vraagtekens te plaatsen bij de ingreep. De PvdA raakt hiermee een fors deel van haar eigen kiezers, die (bijna) tweemaal modaal verdienen. De middenklasse wordt zodoende te fors geraakt. Juist een gezonde middenklasse bevordert de maatschappelijke cohesie. Vermogens Waar Nederland wel ‘uit elkaar groeit’, is bij de vermogens. Het is daarom verstandig van het kabinet om het schenken van die vermogens te versoepelen. Zo vloeit het kapitaal naar een jongere generatie, die indirect meer ruimte krijgt om te consumeren. Omdat het kapitaal in de meeste gevallen zal worden aangewend voor aflossing van de hypotheek, is het ook nog eens gunstig voor de vermogenspositie van de banken.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


23 sep 2013 13:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Verder nivelleren
Tom schreef:
Ik denk dat Jeff het heeft over de lichtere taken (samen fietsen, iets met muziek, boodschappen doen etc.) die hiertussen staan: http://zorgvoorelkaar.com/hulpvragen. Dat is niet echt werk en het is niet zo dat je anderen (betaalde mensen) ermee overbodig maakt. Daar los je natuurlijk de problemen in de zorg of de crisis niet mee op, maar op die manier zou je mensen wel iets terug kunnen laten doen voor de maatschappij.

Je zegt het goed Tom, daar los je inderdaad de crisis niet mee op. Het geeft alleen bij mensen zoals Jeff een soort van genoegdoening voor de uitkering die ze ontvangen. Dat vind ik verder prima zolang je er de arbeidsmarkt maar niet door verstoord. Dat is mijn enige kanttekening. Maar ik zie dat Jeff inmiddels zijn uitspraak nog beter genuanceerd heeft dus we zitten al bijna op één lijn. :mrgreen:
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


23 sep 2013 14:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Bericht Re: Verder nivelleren
Als porscherijders onder elkaar zou ik bijna zeggen 'de ideale lijn' :drive: :drive: :drive:
_________________________________________
rouge et noir


23 sep 2013 14:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Bericht Re: Verder nivelleren
ruud janssen schreef:
mick1512 schreef:
Er zitten niet alleen werlozen in de bijstand... Wat doen we met degenen die om gezondheidsredenen in deze situatie terecht komen? Ook het voorbeeld gaat er van uit dat men vrijwillig in de bijstand zit. Daar gaat het toch echt fout. Ja, je gelooft het niet, maar er zijn er bij die liever niet in de bijstand zitten.


ik ben bang dat wij daar ook het slachtoffer van gaan worden.
na 24 jaar arbeid waarvan 13 in oproepdienst 24/7 proberen ze nu mij eruit te werken.
en geloof me, ik blijf liever aan het werk.
het is zo onrechtvaardig.


Heel veel sterkte! En kom voor jezelf op. De tijd van loyaliteit met je werkgever is voorbij, zodra zij daar ook een eind aan maken :!:
_________________________________________
rouge et noir


23 sep 2013 14:42
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Verder nivelleren
Sterkte Ruud. Hoop van harte voor je dat het goed komt!

Heb helaas ook aan de andere kant gezeten en omwille van het afwenden van een faillissement ook dergelijke beslissingen moeten nemen. Heeft me jaren van mijn leven gekost (in een week tijd) en een hoop slaap. Zijn niet de beslissingen waarom je ooit aan die job begonnen bent.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


23 sep 2013 15:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Bericht Re: Verder nivelleren
Daar heb je gelijk in Horn. Er zijn voldoende wergevers die echt begaan zijn met hun medewerkers en letterlijk ziek worden van dit soort ingrepen...

Mijn opmerking ging ook meer in op minder frisse praktijken die je helaas ook tegenkomt :? Die nuance wil ik dan weer even kwijt! :wink:
_________________________________________
rouge et noir


23 sep 2013 15:39
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Verder nivelleren
Ik vind dat je als werknemer in principe altijd voor jezelf moet kiezen. Loyaliteit is mooi, maar alleen in goede tijden (ik weet dat dit hard is).
Ik moest van de ruim 100 mensen er 25 ontslaan. En ik moet je eerlijk zeggen dat ik uiteindelijk voornamelijk keek naar de bijdrage van de medewerkers aan het proces en de mogelijke winstgevendheid ipv naar loyaliteit en hoe lang mensen al bij de organisatie werkten. Als het water aan je lippen staat, heb je liever een kundige kerel die zijn werk goed doet dat een trouwe medewerker die al 25 jaar voor je werkt maar niet meegegroeid is of inmiddels uitgeblust is. Hoe moeilijk het persoonlijke deel van zo'n beslissing ook is.

Overigens een algemene bewering die uiteraard niets met Ruuds verhaal hierboven te maken heeft, daar ik zijn situatie niet ken.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


23 sep 2013 16:27
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
Bericht Re: Verder nivelleren
er is nog hoop dat ik kan blijven, blijf mijn best doen.
bij echte nieuwsgierigheid kan het per pb.
aanstaande donderdag gaan we kijken of we misschien van mijn hobby werk kunnen maken.
is wel weer behoorlijk off-topic geworden intussen.


23 sep 2013 16:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Verder nivelleren
ruud janssen schreef:
aanstaande donderdag gaan we kijken of we misschien van mijn hobby werk kunnen maken.
De markt voor strippers op leeftijd is ook niet meer wat die geweest is :mrgreen: Iig succes Ruud...


23 sep 2013 17:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
Bericht Re: Verder nivelleren
bully schreef:
ruud janssen schreef:
aanstaande donderdag gaan we kijken of we misschien van mijn hobby werk kunnen maken.
De markt voor strippers op leeftijd is ook niet meer wat die geweest is :mrgreen: Iig succes Ruud...


ik hoop eigenlijk ook van m'n (uit de hand gelopen ) "hobby" (politiek) m'n beroep te maken
(ik doe mee aan de federale verkiezingen van 25 mei....)
('k heb slechts een kleine 70000 stemmen nodig..... :roll: )
_________________________________________
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.


23 sep 2013 17:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Bericht Re: Verder nivelleren
Sjezus, in je nakie het buurthuis schilderen... Je moet wat, he :scratch: :mrgreen:
_________________________________________
rouge et noir


23 sep 2013 17:42
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
Bericht Re: Verder nivelleren
dan gaan we hier kijken:
Afbeelding
is wel een risico in deze tijd.
waarde is ongeveer hetzelfde als ons huis.
alleen heel veel opknapwerk eraan.


24 sep 2013 13:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht Re: Verder nivelleren
Ruud welke hobby naast Porsche als ik vragen mag? Die van je website?
_________________________________________
Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte


24 sep 2013 17:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
Bericht Re: Verder nivelleren
ja dat is hem, nu maar hopen dat het aantrekt. ( de kooplust van de mensen)


24 sep 2013 17:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht Re: Verder nivelleren
Dan zal je de ruimte idd nodig hebben Ruud!

Veel succes!
_________________________________________
Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte


25 sep 2013 7:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Voorlopig op de motor :). ex: Cayman S - 987
Den Haag
Bericht Re: Verder nivelleren
http://www.nu.nl/economie/3584479/kabin ... gdruk.html

:popcorn:


25 sep 2013 13:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Verder nivelleren
http://tegenlicht.vpro.nl/afleveringen/ ... atief.html

Bespiegelingen hoe we in deze (Euro-)crisis terecht zijn gekomen en of/hoe we er uit kunnen komen.
Geen goed vooruitzicht, zeker niet voor Duitsland.


25 sep 2013 15:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Voorlopig op de motor :). ex: Cayman S - 987
Den Haag
Bericht Re: Verder nivelleren
Interessante stellingen in die documentaire! :thumleft:

Persoonlijk zie ik het negatieve vooruitzicht niet zo? Eigenlijk zeggen ze wat veel mensen nu al denken, tenminste ik hoop dat mensen dat denken: dat we nu geen vooruitzicht meer hebben. Tenzij we breken met de Euro (niet de Europese Unie)


25 sep 2013 19:44
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 119 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.