24 jul 2005 11:06
24 jul 2005 11:19
Michel T schreef:Ik heb de P ook meteen toen laten verlagen en eerlijk gezegd raad ik iedereen die dit wil doen af. De wegligging is echt een stuk minder.
24 jul 2005 12:05
24 jul 2005 12:41
Michel T schreef:Ik heb de P ook meteen toen laten verlagen en eerlijk gezegd raad ik iedereen die dit wil doen af.
24 jul 2005 12:46
24 jul 2005 15:39
Michel T schreef:Maar ja ..... het leven is net een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.
24 jul 2005 17:15
FS1 schreef:Valt wel mee, dacht ik. Ik heb mijn originele dempers en veren laten vervangen door een M030 onderstel van Porsche (sportonderstel). Daarbij komt de auto ook lager.
Dat rijdt vind ik een stuk beter. Je levert in op comfort, maar dat hoort er bij.
24 jul 2005 18:31
25 jul 2005 8:08
11 aug 2005 13:39
17 aug 2005 16:34
17 aug 2005 17:09
Ik houd het wel bij mijn Conti's Sportcontact.....wereld banden...Gerbrand schreef:Ik had hetzelfde zwabber-probleem en je kunt uitbalanceren en uitlijnen tot je een ons weegt, maar het zwabberen werd in mijn geval volledig veroorzaakt door waardeloze sh#tbanden. Voorop lagen bij aankoop banden van het C-merk Tyfoon met enorm slappe wangen. Zodra ik boven de 110 kwam trok het stuur in een hoge frequentie naar links en rechts, doodeng. Er liggen nu Toyo's onder en het zwabberen is voorbij.
17 aug 2005 17:36
Ivo964C2 schreef:Ik houd het wel bij mijn Conti's Sportcontact.....wereld banden...
17 aug 2005 17:58
17 aug 2005 22:19
Ivo964C2 schreef:Ik houd het wel bij mijn Conti's Sportcontact.....wereld banden...