Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
13 okt 2013 20:43
Ik ben vandaag de hele dag met de wagen buiten geweest!
Mijn dak is in ieder geval waterdicht
Alleen tweemaal bijna uit de bocht door veel water op de weg.
13 okt 2013 20:54
respect ! was mij echt te gek in t westen hoor.
17 okt 2013 14:38
Dial_888 schreef:renetrzes schreef:Is er iemand van ons die de Porsche toch vandaag heeft uitgelaten ??? Ik niet hoor.
Ik, ben Duitsland ingeweest....zonnetje erbij en heerlijk een eindje getuft; kopje koffie bij Longinusturm gedronken en via slingerwegen Rosendahl/Schoppingen/ Alstatte en thuis.
Ik ben vanuit Duitsland met de P naar Nederland geweest, alsof de duvel ermee speelt op de heenweg regen vanaf de grens en op de terugweg 6u later weer droog vanaf de grens (Duitsland in dus). Ik was ook beter gewoon in Duitsland gebleven...
17 okt 2013 16:57
Komende zondag moet je echt bij de Porsche Herfstmeeting zijn
17 okt 2013 17:55
Denk het niet.......
Ik wil rijden en niet meeten........
Trouwens, rijden kun je niet in NL......sukkelen en staren naar je kilometerteller.....
Maar, veel plezier Leander....
20 okt 2013 23:41
Vandaag een rondje Zuid-Holland, Zeeland en West-Brabant gedaan. Op veel
trajecten letten op de snelheid, maar toch ook genoeg stukken om gas
te geven. En keer op keer prachtige vergezichten met water, dammen
windmolens enz. Zo dicht bij huis en zo mooi.
21 okt 2013 0:16
NOT! Ik heb geen Porsche meer.....
Maarrr, het was wel een mooie dag, zodat, mocht je een Porsche bezitten, er lekker op uit had kunnen trekken...
21 okt 2013 2:50
Net als vorig jaar kozen we met de Typ901 club weer een perfect weekend uit voor een toertocht; afgelopen weekend was ideaal omdat (bijna) alle motorrijders op Philip Island zaten vanwege de MotoGP en een hoop fietsliefhebbers aan het 'rondje om de baai' evenement meededen.
Dat betekent dat het rustig is in de
Dandenong ranges, de Reefton Spur en op de weg naar Lake Mountain;
de beste weggetjes in de omgeving van Melbourne.
Op de 3 flits-controles na, waar we echter op tijd door tegenliggers op ge-attendeerd werden, en een enkele idioot die denkt dat je met 25km/u door een bocht moet, was het fantastisch.
Het weer was prachtig, de wegen bijna leeg, en 11 auto's die op kwamen dagen voor de tocht! (dat lijkt weinig, maar maakt samen rijden nog te doen)
nine-eleven-heaven!
M'n Go-pro opname nog niet gemonteerd, maar wel al m'n foto's uitgezocht:

Meer foto's hier
21 okt 2013 18:38
nice
26 okt 2013 23:05
Super plaatjes! I love Australia and Porsche!
26 okt 2013 23:19
De 997 GT3 van v Beurden gereden in België. Was er goed weer voor, mooie auto, en wát een geluid!
Onderweg rond het grensgebied: Porsches te kust en te keur: 991 C4 rood, mooi ding, 996 op de A2 die heel duidelijk een overijverig politiebusje in zijn reet had, ik denk wel 10 km lang, en de agent zat handsfree te schrijven in zijn schriftje/boekje toen hij de snelweg verliet.....bekende van hier?
17 nov 2013 16:33
Niet echt zonnig, maar wel mooi droog. Rondje A1/A27/A28 en via Soesterberg

weer binnendoor naar Baarn terug.
Op de kruising van Weerden Poelmanweg/Amersfoortsestraat nog gezwaaid naar een bordeaux rode 944 met US platen.
17 nov 2013 17:29
Gisteren ietwat mistig maar wel droog en dus ff de P uitgelaten. Via het Westland naar oma toe voor een bakkie koffie en stond op terugweg bij stoplicht in Delft naast een zwarte 997. Niet iemand van hier want hij keek niet eens.
17 nov 2013 18:50
Vandaag was het weer ook goed. Dus een mooie route gereden vanuit A'dam naar Durgerdam (aan het IJsselmeer), daarna geheel langs het water gereden via Volendam, naar Hoorn. Blijft een prachtig gebied, dit stukje landelijk/landbouw Nederland. Dan maar via de A7 weer terug naar huis.
17 nov 2013 23:15
Vandaag een dagje Nordschleife gedaan
18 nov 2013 0:23
Aangezien stilstand achteruitgang is, vandaag een rondje West-Brabant gedaan.
Vlak na de Moerdijk-brug nog ingehaald door een 996. Bij de pomp in mijn
woonplaats nog wat bewonderende blikken geoogst, altijd goed voor het ego.
18 nov 2013 19:05
RichardP schreef:Vandaag was het weer ook goed. Dus een mooie route gereden vanuit A'dam naar Durgerdam (aan het IJsselmeer), daarna geheel langs het water gereden via Volendam, naar Hoorn. Blijft een prachtig gebied, dit stukje landelijk/landbouw Nederland. Dan maar via de A7 weer terug naar huis.

Wat ook wel lekker is, is om dan dat rechte stukje naar marken mee te pakken. Als je op de heenweg geen politie ziet kan je hem op de terugweg voluit trekken! En voor de bocht, met het water op de achtergrond is altijd een mooi foto momentje!
18 nov 2013 19:50
Komende 4-5 mnd niet, winterstop....
18 nov 2013 20:05
Johan2 schreef:RichardP schreef:Vandaag was het weer ook goed. Dus een mooie route gereden vanuit A'dam naar Durgerdam (aan het IJsselmeer), daarna geheel langs het water gereden via Volendam, naar Hoorn. Blijft een prachtig gebied, dit stukje landelijk/landbouw Nederland. Dan maar via de A7 weer terug naar huis.

Wat ook wel lekker is, is om dan dat rechte stukje naar marken mee te pakken. Als je op de heenweg geen politie ziet kan je hem op de terugweg voluit trekken! En voor de bocht, met het water op de achtergrond is altijd een mooi foto momentje!
Met eerlijk bekennen dat ik dat mooie stukje heb meegepakt tot aan de parkeerplaats...
Echter door het inrijden van de motor na de revisie is het spektakel uitgebleven.
18 nov 2013 21:52
RichardP schreef:Johan2 schreef:RichardP schreef:Vandaag was het weer ook goed. Dus een mooie route gereden vanuit A'dam naar Durgerdam (aan het IJsselmeer), daarna geheel langs het water gereden via Volendam, naar Hoorn. Blijft een prachtig gebied, dit stukje landelijk/landbouw Nederland. Dan maar via de A7 weer terug naar huis.

Met eerlijk bekennen dat ik dat mooie stukje heb meegepakt tot aan de parkeerplaats...
Echter door het inrijden van de motor na de revisie is het spektakel uitgebleven.
Dat komt nog wel! Jouw route was mijn favoriete stukje met de Lotus op zondag toen ik nog in Adam woonde! Na jouw berichtje denk ik dat ik het binnenkort maar eens met de P moet doen.....
20 nov 2013 19:13
Was wel geen zondag vandaag, maar het zonnetje scheen mager en het was dus een zeer geschikte dag om de Porker even stevig uit te laten op de Duitse autobahn

, en de binnenweggetjes van de Eifel.
Was weer genieten

, wat een genot om dit mooie merk te mogen/kunnen rijden!
23 nov 2013 15:13
Rijden er nog mensen?
23 nov 2013 18:11
jeff_911 schreef:Rijden er nog mensen?

Nope, winterstalling
23 nov 2013 18:16
Ja natuurlijk !!!!! vandaag rondje bollenstreek amsterdam / Kagerplassen gedaan.
Zolang er geen pak sneeuw ligt rij ik door.
23 nov 2013 18:37
Even binnendoor naar Zandvoort met een tussenstop bij m'n moeder in Aerdenhout