28 jan 2014 19:03
steef schreef:Maar we weten allemaal welke straks voor 26.500 op marktplaats staat.....![]()
28 jan 2014 20:07
28 jan 2014 20:29
28 jan 2014 22:31
28 jan 2014 22:55
Peter schreef:Cazzo Super Veloce schreef:Zie hierboven waarom groter niet altijd beter is...
Ik zie een mooie witte en een raar groen ding. Ik begrijp het dus niet.
28 jan 2014 23:09
28 jan 2014 23:28
29 jan 2014 16:44
29 jan 2014 19:34
30 jan 2014 18:44
30 jan 2014 19:27
30 jan 2014 20:47
30 jan 2014 23:24
30 jan 2014 23:35
31 jan 2014 17:49
31 jan 2014 17:52
31 jan 2014 19:31
MickRS schreef:Oude mini 850: 640 kg. Nieuwe mini countryman: 1385 kg![]()
De 911 is naar verhouding altijd al een vrij zware sportauto geweest...
31 jan 2014 19:33
31 jan 2014 21:03
Targa Floriaan schreef:MickRS schreef:Oude mini 850: 640 kg. Nieuwe mini countryman: 1385 kg![]()
De 911 is naar verhouding altijd al een vrij zware sportauto geweest...
Ach, nieuwe Jag F-type is 1500-1600kg...
31 jan 2014 21:21
01 feb 2014 0:35
hendrik914 schreef:Goeie vraag van gbekhof ook hierboven: maken die kreukelzones het nu zwaarder? Want het staal wordt hoogwaardiger en kan dus dunner.
Roondejong, jij als specialist, hadden die buizenversterkte aluminium koetswerken van de eerste Porches na de oorlog ook niet een goed vermogen om energie op te slorpen?
01 feb 2014 9:05
steef schreef:964 weegt 1349 kg, zonder toeters en bellen 1335kg....
Horn schreef:964 is ook 1400-1450 kg (afh van coupe vs cabrio).
01 feb 2014 9:10
steef schreef:964 weegt 1349 kg, zonder toeters en bellen 1335kg.....die 4x4's wil ik geeneens weten
01 feb 2014 9:35
01 feb 2014 20:12