Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Waar rijden we vandaag op een mooie zonnige zondag

01 jan 2014 12:49

Dadelijk een paar familie leden bezoeken; lekker met de 911!

01 jan 2014 12:55

Zaterdag naar mijn ouders in Den Helder ( van mijn huis in Arnhem),
Helaas willen de kinderen mee :(

01 jan 2014 14:57

Net een stukje wezen rijden... Van mij mag de zon achter de wolken verdwijnen... Wat link zeg die vreselijk laaghangende zon in je gezicht.

01 jan 2014 22:25

Vanmiddag weer een lekker stukje gestuurd. Rondje Spakenburg. Altijd leuk. Geen andere Porsches tegengekomen. Ik was wel getriggerd door de opmerking van turbocruiser over de 996 vs 964. Wat leuker aan de 964 is, dat hij veel lichter en agiler aanvoelt. Meer te sturen met de gas voet. De 964 is ook spannender door het ontbreken van allerlei elektronische hulpsystemen. Oftewel elke Porsche is een feest om in te rijden.

01 jan 2014 22:48

:res: Way to go ! :res:

01 jan 2014 23:08

Stukje gestuurd op de lekdijk, altijd een feest. :ba: Helaas kwam ik vandaag veel wandelaars tegen...aan hun uitdrukking was te zien dat ze minder enthusiast waren over de hoge toeren en mijn kalppenauspuff in openstand :drive:

01 jan 2014 23:37

Had ik vandaag ook op de dijk langs de Rijn bij Driel.
Mijn klappenauspuff deed lekker z'n werk :D
Prachtig zonnetje en lekker bochten pakken.

02 jan 2014 11:05

Dus als ik het goed begrijp PUF je die voetgangers met harde KLAPPEN van de weg?
:mrgreen:

12 jan 2014 16:15

Wat is het een mooie zondag zeg! Niet al te koud, maar met een prachtige zonnetje. Althans, tenminste hier in Noord-Holland...

Vandaag een mooi tripje gemaakt van Amsterdam Buitenveldert, naar Oudekerk a/d Amstel, Abcoude naar Vinkeveen.

12 jan 2014 16:40

....alleen ligt er een laag zout op de weg van jewelste! Weer is droog, maar de weg is hier nat in NH.

12 jan 2014 16:44

Lekker met je Porsj door de pekel... goed voor je restwaarde.
:ba:

12 jan 2014 17:06

Ja jongen, spaar je P maar. De volgende eigenaar is er blij mee. En jij hebt al die fijne kilometers gemist :roll:

12 jan 2014 17:25

Helemaal mee eens.Ik wilde vandaag ook ff rijden maaaaar hij startte niet.het enige wat brand is mijn binnenverlichting en alle contact/controle lampjes. :bang: De accu dus stuk ben ik bang maar die is exact vandaag pas 3 jr. oud.Wel snel .
Ik hoor zelfs geen klik om te starten en knipper lampjes in de deurknoppen en alarm zijn ook uit. binnenkort maar ff jumpstarten en Nw erin zetten.

12 jan 2014 18:08

Jammer :(

12 jan 2014 18:20

sarsrich schreef:Ja jongen, spaar je P maar. De volgende eigenaar is er blij mee. En jij hebt al die fijne kilometers gemist :roll:

Mijn idee, rijden met die 911, alleen sneeuw en ijzel zijn taboe!

12 jan 2014 18:27

Ieder moet doen wat hij/ zij wil.

Zelf doe ik in de pekel-tijd liever beetje poetsen of ander opknapwerk. Ook een leuke manier om met je hobby bezig te zijn. (voor mij althans).

12 jan 2014 18:33

.

+1
.

12 jan 2014 18:45

turbocruiser schreef:Ieder moet doen wat hij/ zij wil.

Zelf doe ik in de pekel-tijd liever beetje poetsen of ander opknapwerk. Ook een leuke manier om met je hobby bezig te zijn. (voor mij althans).

Okay :thumleft:
Maar mijn hobby is rijden :drive:

12 jan 2014 19:14

Regio Lansingerland / Pijnacker / Nootdorp. Feestje. http://twitter.com/bartvanhal/status/422377438757548032/photo/1

12 jan 2014 19:51

Voor alles is wat te zeggen.....maar met sneeuw en ijzel is een P juist het leukste om te rijden, wintersportje is helemaal een aanrader!

12 jan 2014 20:30

Oók in je C2?

(ben wel met je eens, maar dan neem ik liever de quattro)

12 jan 2014 21:05

Mietje................. :mrgreen:

12 jan 2014 21:51

Lekker rondje 010 gereden vandaag en daarna mijn alarm gemaakt. Gek werd ik ervan - bleef maar gaan... Was simpel gelukkig, losse sensor

12 jan 2014 22:14

Lekker rondje Bonaire gereden, helaas in een Nissan pick-up.... Nou ja helaas, geen wegen hier voor een 911

12 jan 2014 22:47

turbocruiser schreef:Oók in je C2?)

Ik ben 2x met de C2 op wintersport geweest, helemaal top! 1x alleen, 1x met de hele familie......zelfs een TV tussen de stoelen gemonteerd voor de kids, moest alleen wel ski's huren....

Maar dat zijn de leukste en uitdagendste ritten, het liefst met zware sneeuwval. Dan heb je tenminste wat te doen :mrgreen: (wel op winterbanden overigens)
Plaats een reactie