01 aug 2005 22:36
Peet964 schreef:Het is bovendien toch niet zo netjes om iemand met een vraag over de waardevastheid van Porsches op dit forum weg te jagen.
01 aug 2005 22:46
02 aug 2005 7:00
xsork schreef:Horn, ik sponsor geen tennissers!
02 aug 2005 13:59
horn schreef:Peet964 schreef:Het is bovendien toch niet zo netjes om iemand met een vraag over de waardevastheid van Porsches op dit forum weg te jagen.
Wegjagen? Ik geef gewoon mijn antwoord op zijn vraag...![]()
![]()
En als je er wel in gelooft - ga gerust je goddelijke gang. Maar gebruik wel je eigen spaargeld asjeblieft...
02 aug 2005 16:00
02 aug 2005 16:08
02 aug 2005 18:14
SPEEDY944 schreef:Een goede 944 en/of 924 is volgens mij een aardige belegging?
Waarom?
Goedkoper dan ze nu zijn zullen ze niet worden (tussen de € 1.000 en € 6.000) en gezien de leeftijd zijn dit auto's die óf al klassieker zijn, of dit binnenkort worden. Bovendien zijn/komen er steeds meer liefhebbers.
Het is dus geenszins uitgesloten dat de waarde van een goede 924/944 de komende jaren in waarde zal gaan stijgen...
02 aug 2005 20:33
02 aug 2005 20:36
02 aug 2005 20:41
Teun schreef:Ik stoor me aan veel reacties in deze. Als iemand toch wat over waardevastheid van Porsche's wil weten moet hij toch zeker hier even kunnen informeren. Het gaat toch over Porsche?![]()
02 aug 2005 21:08
02 aug 2005 21:11
02 aug 2005 21:15
02 aug 2005 21:22
Teun schreef:Ik stoor me aan veel reacties in deze. Als iemand toch wat over waardevastheid van Porsche's wil weten moet hij toch zeker hier even kunnen informeren. Het gaat toch over Porsche?![]()
Teun schreef:Probeer ook eens wat minder emotioneel te reageren. Natuurlijk is het (zeer) leuk om in een Porsche te rijden maar waarom zou je er ook niet eentje wegzetten als zijnde een belegging?![]()
02 aug 2005 21:23
02 aug 2005 21:27
Rufie schreef:Zoals ppp hier als een gezegd heeft : liever rijkelijk leven dan gewoon rijk zijn.
02 aug 2005 22:21
Peet964 schreef:[
Mocht ik de centen en de plaatst hebben gehad dan had het een 5-tal jaren geleden geen verkeerde investering geweest om wat T'jes te kopen en te stallen en deze dan nu gewoon op de markt te gooien. Gegarandeerd grote winsten maar moraal van het verhaal : we hebben geen glazen bol waarmee we voorspellingen kunnen doen voor de komende 10 jaar. Het zou dus wel eens kunnen dat het zelfs vandaag nog een goede investering blijkt om zo'n karretjes te kopen voor 15.000 €.
Ik laat het jullie graag weten in bijvoorbeeld 2010
02 aug 2005 23:11
rufie schreef:Een Porsche als belegging ?
Dan moet je een exclusief model kiezen, dus veel geld bovenhalen
02 aug 2005 23:53
Teun schreef:
Ik stoor me aan veel reacties in deze. Als iemand toch wat over waardevastheid van Porsche's wil weten moet hij toch zeker hier even kunnen informeren. Het gaat toch over Porsche?
Waar heb jij in hemelsnaam gelezen dat xsork die vraag niet mag stellen? Sterker nog, ik vind dat hij duidelijke antwoorden krijgt op zijn vraag. En dat die reacties niet overeenkomen met jouw mening, is iets anders.
Teun schreef:
Probeer ook eens wat minder emotioneel te reageren. Natuurlijk is het (zeer) leuk om in een Porsche te rijden maar waarom zou je er ook niet eentje wegzetten als zijnde een belegging?
Wie reageert er emotioneel. Ik heb speciaal voor jou het hele topic weer een keer overgelezen maar ik kom geen emotionele reacties tegen.
Oké, ik zal ook jou dan een keer de vraag duidelijk stellen:
Welk model wil je dan wegzetten als belegging, hoe lang wil je hem wegzetten en wat denk je dan voor rendement te maken...
03 aug 2005 0:14
rufie schreef:Beste koop momenteel is volgens mij de 996 GT3 RS. Gegarandeerd dat dit over een 20 jaar even gegeerd zal zijn als de 911 RS van 1973.
03 aug 2005 0:17
outletvalve schreef:, bij een gt3 RS waag ik dat te betwijfelen.
03 aug 2005 0:24
outletvalve schreef:rufie schreef:Beste koop momenteel is volgens mij de 996 GT3 RS. Gegarandeerd dat dit over een 20 jaar even gegeerd zal zijn als de 911 RS van 1973.
Van een Gt3 RS zijn er toch veel meer van gemaakt dan van een 2.7 RS dacht ik?
Ik vraag me ook af hoe men (optisch gezien) tegen een 996 (gt3 rs) aankijkt over 20 jaar. Kon wel eens zijn dat "men" hem dan niet meer zo mooi vindt.
Een 2.7 RS zal altijd min of meer zijn waarde houden, bij een gt3 RS waag ik dat te betwijfelen.
03 aug 2005 0:26
En daarna niet meer????ingo schreef:outletvalve schreef:rufie schreef:Beste koop momenteel is volgens mij de 996 GT3 RS. Gegarandeerd dat dit over een 20 jaar even gegeerd zal zijn als de 911 RS van 1973.
Van een Gt3 RS zijn er toch veel meer van gemaakt dan van een 2.7 RS dacht ik?
Ik vraag me ook af hoe men (optisch gezien) tegen een 996 (gt3 rs) aankijkt over 20 jaar. Kon wel eens zijn dat "men" hem dan niet meer zo mooi vindt.
Een 2.7 RS zal altijd min of meer zijn waarde houden, bij een gt3 RS waag ik dat te betwijfelen.
...maar heb je wel 20 jaar leuk gereden...
03 aug 2005 0:31
Ivo964C2 schreef:outletvalve schreef:, bij een gt3 RS waag ik dat te betwijfelen.
Gebaseerd op....???
03 aug 2005 0:34
André 3.0 schreef:nu op marktplaats een 911T voor 24.000![]()
http://www.marktplaats.nl/index.php3?ur ... /15975.htm