Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Even geen Porsche (Audi-adepten onder elkaar)

07 jan 2014 18:11

porschenot schreef:Audi Spoort Quattro 1985 (geen koopje) :mrgreen:

http://www.autoleitner.nl/automobielen/ ... nhagenblau

Veel geld voor een auto die niets gepresteerd heeft in de autosport. Je kan beter voor een Peugeot 205 T16 gaan. Kosten zelfs een tonnetje of anderhalf minder. :mrgreen:

07 jan 2014 18:22

over slammed audi,s gesproken :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

nu snappen jullie zeker wel waarom ik de mijne nog altijd te hoog vind he mannen :(

07 jan 2014 18:40

Niet mijn smaak. Een auto moet rijden, niet over de grond schuren :mrgreen:

07 jan 2014 18:40

Die R 8 is mooi laag die andere pfffffffffff over de top (mijn mening dan :roll: )

07 jan 2014 18:58

dat rijd ook niet hoor meeste staan met airride in de schermen geparkeerd :mrgreen:

26 jan 2014 20:56

A5 sportback is verkocht. Zoektocht kan beginnen!

Gisteren proef wezen rijden in een SQ5. Keuze is denk ik gemaakt.

26 jan 2014 21:11

Zal best rijden. Q5 vind ik een lelijke kar. Maar ja, wie betaalt bepaalt. Veel wijsheid :lol:

26 jan 2014 21:56

Prachtige auto, zo'n Q5 :thumleft: Mijn zegen heb je :ba:

26 jan 2014 22:00

Veel beter in verhouding dan een Q7 imo...

26 jan 2014 22:13

Wat mij betreft zijn de verhoudingen van de Q7 exact gelijk aan die van de Q5, alleen is de Q7 wat groter. Net als de Q5 vind ik de Q7 een mooie auto met mooie lijnen. Een beetje groot, en daar moet je van houden.

27 jan 2014 0:41

Ben zelf niet zo van de Jeeps, maar als ik er eentje moest kiezen was het de Q5 :thumleft:
Komt niet zo ENORM over, fraaie auto :salut:

27 jan 2014 1:45

Beavers schreef:Gisteren proef wezen rijden in een SQ5. Keuze is denk ik gemaakt.

En dan meteen langs JD en je zit zomaar op 390pk met je dieseltje. 8)

27 jan 2014 1:56

PieterZ schreef:Prijs: 275.000,00 euro ???

Wie zal dat er ooit voor neerleggen vraag ik me dan af...

Over de waarde van verzamelobjecten denkt iedereen anders. Ik kan me goed voorstellen dat iemand dit bedrag over heeft voor een Sport Quattro. Ik zou het er zelf ook voor over hebben als ik 30 miljoen achter de hand had. Volgens mij kost een Carrera 2.7 RS ook zo iets, of wellicht nog wel meer. Voor zo'n oude RS zou ik zelf nog geen 50.000 euro over hebben. Maar omdat de waarde van dit soort auto's erg subjectief is, kan ik me ook goed voorstellen dat iemand anders er 3 ton voor geeft.

29 jan 2014 14:16

Samengevat: Het is maar net wat een gek er voor geeft?

29 jan 2014 15:15

En die gek, die is er :wink:

05 feb 2014 0:14

horn schreef:Zal best rijden. Q5 vind ik een lelijke kar. Maar ja, wie betaalt bepaalt. Veel wijsheid :lol:

De wijsheid heeft besloten de SQ5 te kopen. Wel even wachten tot maart :popcorn: .

60587

05 feb 2014 1:04

gefelicteerd. kan vast hard. jammer dat je het nummerbord niet kan houden :lol:

05 feb 2014 20:02

Briljant
http://youtu.be/dz7Cwj5fVaE

05 feb 2014 22:55

Hoe kom ik aan zo'n kastje? :ba:

11 feb 2014 0:46

Vanavond voelde ik me toch heel erg oud! Op bezoek geweest bij een zeer jonge knul, die heerlijk met zijn notebook mijn nieuwe DD begon te tweaken. Geweldige gozer van 18, die later (na het opzij leggen van zijn notebook) ook nog even uitleg ging geven over wat hij allemaal gedaan had.
Oja...MP3's is voor ouwe jippie, tegenwoordig is het FHD videoclips. Als verrassing kreeg ik een clip van Pitbull op mijn HDD/Jukebox waar verschillende pikante dames voorbij kwamen die zo het bikini-bridge-topic in mogen :ass:

11 feb 2014 8:27

En, wat is de score nu? 200PK/350Nm?

11 feb 2014 11:20

Qua pk's is het gelijk gebleven. Hij heeft wat media dingen aangepast samen met de led's etc. De pk's zijn op dit moment nog ruim voldoende. ;)

11 feb 2014 13:25

Die Macan mag er ook zijn trouwens. :popcorn:

19 feb 2014 12:21

Het wordt pas over een jaar actueel, maar het is altijd leuk om na te denken over de nieuwe auto van de zaak toch? :wink: Heb nu het laatste model BMW 320i en mijn vorige was ook een 320i. Wil dus misschien wel 's iets anders. Maar wat? :scratch: Overweeg om 's te kijken naar een A5 Coupé. Qua looks super mooi (imho), alleen hoor ik in mijn achterhoofd het stemmetje dat het geen rijdersauto is. Voorwielaangedreven enzo. Dus wel een leuk smoeltje maar geen inhoud. Ivm beschikbare budget zou ik ook op het instapmodel uitkomen, met de ik meen 1.8 liter 170 PK motor, zonder al teveel toeters en bellen.

Wat vinden jullie?

19 feb 2014 12:43

MS964 schreef: Ivm beschikbare budget zou ik ook op het instapmodel uitkomen, met de ik meen 1.8 liter 170 PK motor, zonder al teveel toeters en bellen.

Wat vinden jullie?

Dit blokje ligt ook in mijn recent aangeschafte A4. En tot op heden is dit ruim voldoende. Rij alleen maar in de Benelux en sta vaak in de file!
Plaats een reactie