Volgens mij is het vaste sport-uitlaat en geen PSE (Porsche Sport Exhaust) die schakelbaar is. Ik mis namelijk dit knopje:
Dat zit normaal naast het knopje van de 'sport'. Tevens als een auto PASM heeft zit er een knopje met dat opschrift in dat rijtje. Dat sport-knopje verandert trouwens je gasrespons en de manier van cut-off als je richting je rev-limiter gaat. Dan is de vraag natuurlijk: wat voor een uitlaatsysteem zit er dan onder? Omdat het Duitse wagen is vermoed ik dat het minimaal TUV-geprüft uitlaatsysteem is, dus dat hoeft helemaal niet nadelig te zijn. Ik zou wel even testrijden of het niet te luid is in geval van niet schakelbaar systeem.
Aanvullend op Caelin: een auto met PASM is in de standard modus wat zachter dan normale Cayman en in Sport wat harder.
Ik weet niet wat er momenteel in NL te koop staat, maar ik vermoed dat deze na BPM niet echt scherp geprijsd is. Maar dan moet je wel vergelijken met een Porsche Approved dealer occasion, want voor die zekerheid betaal je natuurlijk ook wat extra.
Al het bovenstaande gewoon ter info. Zit er prima uit en gaat er vooral om wat jij mooi vindt.