Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
26 sep 2014 18:24
Gaaf man, lekker bezig
Inmiddels alweer 8 jaar geleden kreeg ik ook zo'n pakket binnen, smullen
26 sep 2014 19:33
zeker erug lekkuh @ home
staat leuk naast de nieuwe Mahle cilinders ... voorlopig niet monteren maar kijken
03 okt 2014 20:29
deze ketting gekocht om alles weer zonder speling op spanning te zetten!
volgens mij is het een OEM product .. iemand ervaring met IWIS febi kettingen?
03 okt 2014 20:51
en een nokkenas tandwiel voor kettingdinges...
zou ook OEM moeten zijn verhaal van leverancier is dat dit doosje rechtsreeks bij de OEM supplier van porsche wordt ingekocht.
zonder de Porsche qualitatitat (want een pinda van ... is altijd ok) is dit product een stukje voordeliger...
wellicht iemand ervaring mee?

03 okt 2014 22:07
Goed bezig. Leuk project. Ik las een heel stuk over kosten met tal van opmerkingen / meningen. 20k voor een goede revisie ben je inderdaad zo kwijt. Ter illustratie, alle carosserie rubbers zijn bij elkaar al zo'n 2.5 tot 3k. Dan nog een beetje plaatwerk en een goede spuitbeurt ben kom je zo op dik 10k. Alles minder is niet wit en niet bij een echt goed aangeschreven specialist. Daar komt bij dat wanneer je iets uit elkaar trekt van zo'n 30 jaar er veel kapot gaat, zeker plastic onderdelen. Samengevat is 20k dus eigenlijk heel mager gecalculeerd. (Dat heb ik onlangs zelf ervaren)
04 okt 2014 20:23
blijft een gevalletje jammer die SSI is zonder aanvullende aanpassingen niet netjes te monteren onder een 3.2...
kwam toevallig deze oplossing van Fabspeed tegen... deze firma heeft wel een fatsoenlijke oplossing voor de warmtewisselaar naar bestaande aansluiting..
04 okt 2014 20:53
Hermen 2 schreef:blijft een gevalletje jammer die SSI is zonder aanvullende aanpassingen niet netjes te monteren onder een 3.2...
Olie-leiding en wat motor-plaatwerk ...
.. valt toch wel mee, voor wat je er voor terug krijgt
Die Fabspeed eind-demper vind ik een No-Go
04 okt 2014 21:15
hi het was mijn bedoeling de aandacht te vestigen op de oplossing/verbindingsstukken voor de warme lucht
heb je zelf ervaring met aanpassing van het plaatwerk voor de SSI ?
04 okt 2014 21:37
Ja, dat zijn gewoon een paar delen die je kunt kopen.
930.106.321.01

911.106.322.01

Volgens mij heb je de betreffende olie-leiding al ...

04 okt 2014 21:59
juist dan vervalt de aansluiting naar de 3.2 warme lucht motor dit wil ik vermijden
heb je dan op de plaatjes voor de tunnel een aansluiting in het blik naar de tunnel toe?
ik vindt de slangen door het motorcompartiment niet mooi..
04 okt 2014 22:19
Hermen 2 schreef:juist dan vervalt de aansluiting naar de 3.2 warme lucht motor dit wil ik vermijden
Tja ..
Die heb ik er uit gemieterd ...
alsook m'n foot-well-blowers.
Maar die heb jij toch nog
Van die slangen zie je (bijna) niks - als alles weer ingebouwd is.
05 okt 2014 19:07
we zijn weer wat verder met de SSI denkrichting
hierbij wat voorbeelden van de Pelican parts fora...
17 okt 2014 22:51
was zojuist op zoek naar een nieuwe ventilator en ontdekte dat de Porsche classic webshop voor dit artikel een concurrerende prijs rekend.... ik zal eens informeren bij Porsche centrum R'dam
http://www.classicshop.porsche.com/pcos/911-g/baujahr-1984-1989/motor/luefterrad-fuer-porsche-911-93010601200.html
17 okt 2014 22:56
EPS levert een vervangend product
http://www.design911.co.uk/fu/prod12622 ... 010601200/Deze is gemaakt van aluminiuniumium

EPS heeft mooie producten
http://europeanpartssolution.com/products/
07 nov 2014 16:30
zo het blok zit er weer in!
de motor draait en maandag taxatie...
nog wel ff wat kabeltjes cleanen
07 nov 2014 19:42
Tatatatataaaaa hiermee is de investering vast gauw vergeten, gaaf hoor!! Benieuwd hoe je hem vindt rijden straks! Had je nou ook de sportkoppeling (incl drukgroep)er in?
07 nov 2014 19:50
Supermooi! Geniet ervan...
07 nov 2014 21:10
P32again schreef:Tatatatataaaaa hiermee is de investering vast gauw vergeten, gaaf hoor!! Benieuwd hoe je hem vindt rijden straks! Had je nou ook de sportkoppeling (incl drukgroep)er in?
yep de Sachs variant...
07 nov 2014 21:42
Oh ja nu weet ik t weer , die is er vlgs mij niet voor een G50 bak....ik lees positive verhalen over sportkoppeling (en rs vliegwiel bij 964) dus ben benieuwd of het ook kan bij 3.2 G50
07 nov 2014 22:07
het is de originele geworden mooi hoor gepassiveerd hart en mat gecoat schoepen...
07 nov 2014 22:10
is iemand op de hoogte betreffende originele bestickering in het motorcompartiment?
10 nov 2014 15:13
vanochtend is de auto getaxeerd...
vervangingswaarde 50k
10 nov 2014 15:34
Allemachtig!! parkeren, onder de hoes zetten en nooit meer starten
Verzekering(premie) ook weer blij...
Geeft wel aan dat het waard is de luchtkoelers te behouden en natuurlijk gewoon
10 nov 2014 17:55
Hermen 2 schreef:vanochtend is de auto getaxeerd...
vervangingswaarde 50k

Lekker toch? Geeft een fijn gevoel.
10 nov 2014 22:20
Ik vind het ambitieus. Als ik mobile zie, moet het wel iets bijzonders zijn om prijzen boven de 50k te zien.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.