Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
21 nov 2014 14:56
De link naar de ex. Japan werk niet.
De rode is volgens mij een Amerikaan gezien de rijhoogte, maar voor de rest ziet het er goed uit. 17"cupjes eronder en laten zaken en hij is top. Maar een setje cups en nieuwe ophanging zal wel ~5k kosten
21 nov 2014 17:04
Hi Johan, ik kom idd bij de ex Japan ook op de algemene site, het gaat op de zwarte Auto met lelijke velgen en ruckkaufgarantie. 119k gelopen
22 nov 2014 3:44
Dat heb ik nog niet eerder gezien, een terugkoopgarantie voor over drie jaar........Is wel vertrouwenwekkend, verwachten dus, dat de prijsstijging nog wel even voortduurt.....
22 nov 2014 5:07
Nog even en dan gaan de standaard 964 over de 100 K
KM standen zijn vaak niet correct helaas. Zelfs met sluitende historie.
22 nov 2014 9:17
Zwart metallic is een sonderfarbe op een 964.
Lijkt een hele gewone kleur maar is Vrij uniek dus. De meeste zijn uni zwart .
22 nov 2014 9:39
Volgens mij niet, ik heb ook metallic zwart en het is bij mij niet aangegeven als zonderfarbe.
22 nov 2014 9:46
Satin Black Metallic = sonderfarbe

.. en dat is eigenlijk niet eens echt zwart, als je er (goed) naar kijkt
22 nov 2014 10:13
Die zwarte mogen ze voor dat geld eerst wel eens wat beter schoonmaken
Naar mijn idee een boel geld voor een 90er C4
Die rode ziet er een stuk verzorgder uit (waarmee ik niet zeg dat die kwalitatief beter is) maar ook best nog dik geld....
Zijn ze er niet goedkoper te vinden? (in vergelijkbare staat)
22 nov 2014 10:42
Olaf schreef:Satin Black Metallic = sonderfarbe
.. en dat is eigenlijk niet eens echt zwart, als je er (goed) naar kijkt

Klopt het zit tussen zwart en schieffer in zegmaar.
Vond ik de schieffer altijd nog een beetje "groen/bruinachtige" gloed hebben. Vind ik dat satin black echt super mooi.Het is meer antraciet dan zwart.
Laatst bijgewerkt door
2000 gtv op 22 nov 2014 11:05, in totaal 1 keer bewerkt.
22 nov 2014 10:51
Vertel mij wat ... Die 964 was m'n tweede "satijn zwarte" 911
.
22 nov 2014 11:47
Kostte destijds toch 6771,- dikke florijnen extra
22 nov 2014 12:40
Ivo 3.6 schreef:KM standen zijn vaak niet correct helaas. Zelfs met sluitende historie.
Waar haal je dat vandaan??
22 nov 2014 13:35
Ervaring en oplettendheid
22 nov 2014 13:40
Ivo 3.6 schreef:
KM standen zijn vaak niet correct helaas. Zelfs met sluitende historie.
Als de KM stand niet correct is, kun je ook niet spreken over een sluitende historie......
22 nov 2014 13:49
De boekjes en Km-stand komen meestal wel goed overeen .. en wat dat betreft is de historie dan ook sluitend
Ik ben er (helaas) genoeg tegen gekomen die met dubbele tellers rijden om het jaar kilometrage voor de verzekering laag te houden ....
En als ze dan ook nog 'ns bezuinigen op een beurt
22 nov 2014 14:14
Ja zo wilde ik deze week gaan kijken naar een auto ( geen Porsche ). De boekjes klopte met de afgelezen kilometerstand.
Maar een belletje naar de dealer was genoeg om er achter te komen dat er bij garantie claims toch wat hogere kilometerstanden in het systeem
stonden ( lees afgelezen kilometerstand maal 2, 4 jaar geleden )
22 nov 2014 15:07
Mijn auto is Black Metallic en is gewoon zwart met een heel fijne metallic.
22 nov 2014 16:36
Hoi Pieter,
Jouw ontmoet te hebben tijdens het kreperen, denk ik in te schatten dat jij een standaard 964 niet lang standaard laat .
Dus tijdens het zoeken zal ik letten op ( en meer over hebben voor ) : 2wd , optie 220 sperdif, verlaagd of beter een sportonderstel, originele cup1 velgen ( steeds moeilijker te vinden en doen al bijna 2K.) , org radio, sport uitlaat ( cup pijp, g-bocht of gehele uitlaat systeem) grotere remmen ( 322 mm) stuurverlenger en sportstuurtje ( orginele wel erbij vragen) . Grotere gasklep (+/- 300 pk)
Zo maar een paar items die de gemiddelde 964 waardeert ( wil niet zeggen dat ieder de zelfde smaak heeft)
Zelf ben ik ver opweg met bovenstaande upgrades echter kost het wel een paar centen, dus mocht je dit in je speurtocht tegenkomen zou ik dat deels een plus vinden. Ook ben ik van mening dat mensen die geld voor bovenstaande optie's over hebben , de rest van de auto ook goed verzorgen. Tevens denk ik dat een basic auto een plus heeft aangezien deze het dichts bij de RS komt, en daar best vraag naar is. Hiermee bedoel ik dan: 2wd , handbak, geen wisser, geen schuifdak en het liefst met sper.
Groet en succes met de hunt.
Sander
22 nov 2014 16:42
helemaal eens. alleen, als je een auto toch niet origineel houdt, waarom dan in vredesnaam een originele radio?

neem er dan een met navi, carkit etc geintegreerd.
22 nov 2014 16:57
Bovenstaande auto had mijn aandacht ook al....
Waarom orginele radio ? Die kan op de plank naast het org. stuur en org. stoelen, wachtend op een evt. koper die de auto allen maar wil kopen in orginele staat......zodat deze zelf na drie maanden gereden te hebben in zijn orginele bolide ook zijn stuur gaat verwisselen zijn radio etc etc.
22 nov 2014 17:22
Johannvb schreef:Mijn auto is Black Metallic en is gewoon zwart met een heel fijne metallic.

Ja das de "gewone" code 738 black pearl effect...
Ik heb het over de uiterst zeldzame code 729 satin black metallic.
25 nov 2014 13:18
Hi mannen (en mogelijk ook dames),
de zwarte Japanner is op zich een mooie Auto, Maar wordt t niet. lak moest echt wat aan gedaan worden, vrijwel geen Historie erbij (paar japanse velletjes papier) en voor dat Geld Staat er Beters. Die rode in Düsseldorf is op zich een hele mooie verzorgde Auto, Maar geen airco... en de bagageklep moet nieuw gespoten worden. Ik ga morgen met zowel die rode rijden en ook met die zilveren
Deze dus rijden. De zilveren heeft ie wel een andere klant voor Maar die doet blijkbaar beetje moeilijk, wilde de Auto niet reserveren Maar eerst een akk doen en dan beslissen of ie ermee verder gaat. Ik kijk morgen wel even, als alles klopt en t gevoel goed is (en de inruilprijs voor de 997) dan will ik best met hem een koopcontract onder voorbehoud uitkomst AKK sluiten.
Ik houd jullie op de hoogte. De witte uit NL vind ik spuuglelijk....
Laatst bijgewerkt door
Pieter_964 op 25 nov 2014 13:31, in totaal 2 keer bewerkt.
25 nov 2014 13:19
Elferhenkie2 schreef:Die zwarte mogen ze voor dat geld eerst wel eens wat beter schoonmaken
Naar mijn idee een boel geld voor een 90er C4
Die rode ziet er een stuk verzorgder uit (waarmee ik niet zeg dat die kwalitatief beter is) maar ook best nog dik geld....
Zijn ze er niet goedkoper te vinden? (in vergelijkbare staat)
Ze staan er wel wat goedkoper, Maar met weinig kms is t een lastig verhaal...
25 nov 2014 13:26
Ivo 3.6 schreef:Nog even en dan gaan de standaard 964 over de 100 K

Klopt
is nu al t geval
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.