Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
03 jan 2015 17:52
Bertjan schreef:Johannvb schreef:De turbo bij Wolbert is heel mooi en strak
Voor het geld dat hij er voor vroeg zijn de meningen daar denk ik over verdeeld. Vond er zelf (cosmetisch in ieder geval) nog wel wat op aan te merken. Maar lijkt nu inderdaad verkocht te zijn.
Eens, Wolbert staat niet bekend om blinkende auto's maar een auto tot in de puntjes te laten detailen is de kosten niet, achterstallig onderhoud kost velen malen meer
18 jan 2015 14:46
Nog een topic dat kan worden gesloten....ben sinds donderdag de trotse bezitter van een mooie 996 turbo in polar zilver.
wat een lekkere wagen! Nu nog een beetje droog weer...
gr.
Wouter
18 jan 2015 15:44
Cool! Gefeliciteerd! Is het één van de eerder genoemde opties geworden? Veel rij plezier gewenst, maar dat zal wel lukken met zo'n indrukwekkende machine
18 jan 2015 16:51
welke grijze turbo is het geworden, die bij Wolbert stond?
18 jan 2015 16:56
Nee, die is het niet geworden.
Hij heeft op marktplaats gestaan. Auto uit 2003 met iets meer dan een ton gelopen en waarbij de motor door pon is vervangen bij 55d km.
Alles gedocumenteerd en geen gekke dingen uit de keuring gekomen.
Zal later even een fotootje plaatsen.
18 jan 2015 17:20
Wouter 964C4 schreef: en waarbij de motor door pon is vervangen bij 55d km.
Die zou ook mijn voorkeur hebben gehad. Gefeliciteerd, mooie bak
18 jan 2015 17:28
Van Harte !
18 jan 2015 17:54
Wouter 964C4 schreef:Nee, die is het niet geworden.
Hij heeft op marktplaats gestaan. Auto uit 2003 met iets meer dan een ton gelopen en waarbij de motor door pon is vervangen bij 55d km.
Gekocht bij Witmer & Odijk misschien?
18 jan 2015 17:58
gefeliciteerd, blijft wel mooi een turbo net als een 4S
18 jan 2015 18:01
En gaan...
18 jan 2015 19:46
Wouter 964C4 schreef:Hij heeft op marktplaats gestaan. Auto uit 2003 met iets meer dan een ton gelopen en waarbij de motor door pon is vervangen bij 55d km.
Die van raymond?
18 jan 2015 23:09
Proficiat Wouter !
Je was me net te snel af. Was ook wezen kijken en had mijn 996 Carrera meteen te koop gezet:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/pors ... ousPage=lr maar was hem dus niet op tijd kwijt
De turbo loopt super mooi !
Veel rijplezier.
19 jan 2015 17:48
Dank allemaal. Auto rijd super en ziet allemaal netjes uit (zeker voor een 11 jaar oud beestje).
Was alleen niet zo weg van de kleur....zilver.. nu is polar zilver iets meer blauw dan het destijds standaard arctic zilver...maar had liever een 'echte kleur' gehad. Heb ooit een keer met een 'guards red' exemplaar op gereden...was (ben) ik helemaal gek van wat een mooie bak was dat zeg.
helaas stond er naar 1 rode hand geschakelde in heel europa..
Enfin..kan hier ook wel heel goed aan wennen hoor en als het moet kan ik altijd nog een wrap overwegen.
Gr.
Wouter