24 maart 2015 20:25
24 maart 2015 21:39
D.D. schreef:misschien ben ik kritisch over de vraagprijs....maar € 38.997 is pittig voor een S uit 2004 met 100.000 km op de teller.
Voor dit geld koop je een 4S cabrio met alle opties.
Ondanks dit : veel success met de verkoop.
24 maart 2015 21:42
24 maart 2015 21:44
24 maart 2015 21:45
24 maart 2015 21:48
24 maart 2015 21:57
geertsabine schreef:@999+1 bochten: ik ben het met je eens dat de geconstateerde gebreken niet de meest ernstige zijn. Echter, voor die prijs..... zoals D.D. aangeeft is de prijs pittig. Mijn idee is dat de prijs al pittig is zonder de 'futiliteiten". Maar je zal 'm ongetwijfeld verkopen, het is en blijft een mooie P. Wellicht 'topstaat' iets voorzichtiger inzetten?
24 maart 2015 21:57
Frits77 schreef:Kijk, jij weet waar je over praat en neemt ook nog de moeite eea in te tikken. Succes
24 maart 2015 21:59
geertsabine schreef:@999+1 bochten: ik ben het met je eens dat de geconstateerde gebreken niet de meest ernstige zijn. Echter, voor die prijs..... zoals D.D. aangeeft is de prijs pittig. Mijn idee is dat de prijs al pittig is zonder de 'futiliteiten". Maar je zal 'm ongetwijfeld verkopen, het is en blijft een mooie P. Wellicht 'topstaat' iets voorzichtiger inzetten?
24 maart 2015 22:01
duc11 schreef:@ 1000 bochten
Het rapport oogt idd wat onhandig bij verkoop, ondanks dat de technische staat helder EN erg oke is.
Iemand die zeurt over de schoonheids"fouten" kan dat toch gemakkelijk laten herstellen. Kost nog altijd aanzienlijk minder dan het herstel van grove technische mankementen.
Heb ik indertijd zelf ook gedaan bij mijn technisch erg goede boxster. Hele interieur was echter wat verkleurd en dus uiteindelijk door een expert gesaneerd. Bodemplaat, modderkuipen vanwege de schaafwonden vernieuwd. Restyling exterieur vanwege meerdere krasjes, pitjes.
Suc6 met de verkoop
24 maart 2015 22:02
erwin996 schreef:Ik vind het een scherpe prijs! Ben je snel kwijt![]()
24 maart 2015 22:04
Roberto-R schreef:Hahaha, sorry... Moet altijd zo lachen als mensen hun auto aanbieden en dan al het commentaar dat er op komt..... Je pareert dat op een hele goede, inhoudelijke wijze...... 2 pagina's replies, maar nog niets verkocht..... Iedreen weet het altijd beter totdat je je eigen beauty te koop aanbiedt..... Succes met de verkoop
24 maart 2015 23:02
Frits77 schreef:Kijk, jij weet waar je over praat en neemt ook nog de moeite eea in te tikken. Succes
Roberto-R schreef:Hahaha, sorry... Moet altijd zo lachen als mensen hun auto aanbieden en dan al het commentaar dat er op komt..... Je pareert dat op een hele goede, inhoudelijke wijze...... 2 pagina's replies, maar nog niets verkocht..... Iedreen weet het altijd beter totdat je je eigen beauty te koop aanbiedt..... Succes met de verkoop
24 maart 2015 23:35
24 maart 2015 23:40
928Shark schreef:Mooi topic om te lezen en 2 vorige schrijvers verwoorden het treffend:Frits77 schreef:Kijk, jij weet waar je over praat en neemt ook nog de moeite eea in te tikken. SuccesRoberto-R schreef:Hahaha, sorry... Moet altijd zo lachen als mensen hun auto aanbieden en dan al het commentaar dat er op komt..... Je pareert dat op een hele goede, inhoudelijke wijze...... 2 pagina's replies, maar nog niets verkocht..... Iedreen weet het altijd beter totdat je je eigen beauty te koop aanbiedt..... Succes met de verkoop
Succes met de verkoop
24 maart 2015 23:44
Nicolò schreef:Voor die prijs zou ik gaan shoppen voor een 964.
25 maart 2015 8:54
25 maart 2015 9:25
A-Line schreef:Ik denk dat het voorlopig wel zo blijft met de lufties.
Vergeet niet hoeveel geld er in een luftie gaat zitting om hem top te houden of update's te doen. Kocht de mijne jaartje of drie terug en zit inmiddels al op 20k in onderhoud en updates terwijl het al een hele goede auto was bij de aanschaf en er nauwelijks mee gereden wordt.
Veel succes bij de verkoop.
25 maart 2015 10:06
A-Line schreef:en er nauwelijks mee gereden wordt.
25 maart 2015 14:55
25 maart 2015 15:23
25 maart 2015 15:31
duc11 schreef:
Beetje off topic maar oke.....Zal best, maar waar zit 'm dat dan in? Een reguliere beurt en wat hebbedingen zijn toch niet zo kostbaar (20K). En evt reden als preventief duur onderhoud lijkt me niet aan de orde gezien je opmerking dat auto al heel goed was EN je er bijna niet mee rijdt.....
gr John
25 maart 2015 22:03
A-Line schreef:Ik denk dat het voorlopig wel zo blijft met de lufties.
Vergeet niet hoeveel geld er in een luftie gaat zitting om hem top te houden of update's te doen. Kocht de mijne jaartje of drie terug en zit inmiddels al op 20k in onderhoud en updates terwijl het al een hele goede auto was bij de aanschaf en er nauwelijks mee gereden wordt.
Veel succes bij de verkoop.
25 maart 2015 22:05
993Aventuragrun schreef:Ondanks dat ik geen potentiële koper ben, wilde ik toch even zeggen dat ik genoten heb van je schrijfwerk.
Zowel je initiële post; de advertentie, alsook je replies(vooral die van het rapport). Je hebt een gave![]()
Succes met de verkoop![]()
![]()
Grt Marco
25 maart 2015 22:13
A-Line schreef:duc11 schreef:
Beetje off topic maar oke.....Zal best, maar waar zit 'm dat dan in? Een reguliere beurt en wat hebbedingen zijn toch niet zo kostbaar (20K). En evt reden als preventief duur onderhoud lijkt me niet aan de orde gezien je opmerking dat auto al heel goed was EN je er bijna niet mee rijdt.....
gr John
De auto was volledig orgineel. Dus alles zoals hij in basis uit de fabriek kwam rollen, onderandere gedaan (uiteraard alles orgineel en door de specialist laten in/op bouwen):
Naafdeksels
Onderhouds beurten ieder jaar trouw laten uitvoeren, + kleine delen.
Mobil olie
spacers en bouten
Luchtrubber motor aansluiting
Sleutelkastje
Beckerradio (oude radio met Japanse frequenties)
Mattenset & bekl.bakje
Bilstein en Eibach
nieuwe banden
Oliedruksensor
Turbo velgen ipv de cup velgen.
Lambda Sensor
Geboortecertificaat
Kofferbak embleem
Rubberflapje tanken
Verlengtuitje tbv oliebijvullen
Derde remlicht
Nieuwe koplampen (waren japaners)
witte knipperlichten
opfrissen van de onderste witte lampen
nieuwe klepdeksels (motor er uit) om lichte olie lekkage weg te halen (moet perfect)
Draagarm hoezen gelijk vervangen.
Elektrische storing verholpen (1 lampje bleef branden) kosten zitten in de uren
Car Cover
Nieuwe steenslag stickers
Bypass op het uitlaat systeem
Etc. Etc.
Dus allemaal geen schokkende dingen. Als het je niet kan schelen had je zo met de auto kunnen rijden zonder nagenoeg geld uit te geven. Echter mijn hobby is het om de auto steeds naar een hoger level te tillen.
On topic het is maar waar je voor kiest.
Heb ook een 996 gereden en daar had ik geen lol in daar er na een paar andere velgen op te zetten eigenlijk bijna niets meer aan hoefde te gebeuren. Dus de aangeboden 997 kan een prima keus zijn zoals de verkopende partij aangeeft dat er de eerste jaren geen kosten aankomen.
Dus nogmaals succes met de verkoop en respect voor hoe je de auto aanbied