Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Klokkies - deel 6 alweer

13 jul 2015 22:11

Wel gelukt een foto van het net in mijn album te krijgen....

13 jul 2015 22:26

Afbeelding
Afbeelding
:salut:

13 jul 2015 22:54

Ja , staat niet voor niks "master" voor ! Dank

13 jul 2015 23:42

deze, ouwe digibeet? :^:

Afbeelding

14 jul 2015 0:09

Draag deze nu alweer een tijdje. Weet dat het hier niet ieders smaak is maar ik blijf het een geinig modelletje vinden en in had z'n blauwe broertje al. Nu een leuk zomers broertje erbij was de redenatie, tenslotte al genoeg grijze muizen/eenheidsworst :mrgreen: .

Afbeelding

15 jul 2015 16:34

Nooit gedacht dat het zo ver zou komen, maar ook ik ben dan uiteindelijk 'aan de rollie'... :?

Een vriend van me heeft dit horloge (116610, geen 16610 helaas) eind 2012 in Samnaun gekocht met behoorlijk wat korting. Toen hij het kocht was het al 'een tweedehandsje' , maar hij heeft het wel bij een officiële dealer gekocht (no box & papers, maar wel met controlerapport).

Hij droeg het al een tijdje niet meer (zat in z'n watchwinder z'n rondjes te draaien, maar hij had het al meer dan een jaar niet meer om z'n pols gehad).

Voorlopig heb ik het even 'te leen', wellicht dat ik het straks van hem overneem... Moet er nog even aan wennen...

Had ook liever een 'no date' gehad, maar ja, je hebt het vaak niet voor het kiezen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Black Betty op 15 jul 2015 17:44, in totaal 1 keer bewerkt.

15 jul 2015 16:51

Nice!

Even verslaafd worden aan Rolex en dan door naar de vintage-afdeling!

15 jul 2015 18:20

Nou zit er aan de zijkant zo'n raar stickertje met een QR-code. Ik heb het al met m'n QR-reader in mijn mobiel gecheckt, maar die vindt niets... :?

Ik vind het er eigenlijk niet uitzien.

Mag/kan ik dat stickertje weghalen (en dan even ergens opplakken en -elders- bewaren), of beïnvloedt dat de waarde van het horloge?
Van m'n vriend mag ik 'm er wel afhalen, maar ik ben toch wel enigszins terughoudend.

Afbeelding

15 jul 2015 18:51

Gewoon een stickertje, kan er gewoon af.
http://50.30.45.116/showthread.php?t=335584

Maar dat doet nu iedereen, dus over 30 roept iedereen 'had ik maar dat stickertje laten zitten..' :mrgreen: :lol:

Overigens zou ik het persoonlijk laten zitten als ie geleend is.
Ook al vindt diegene het niet erg, vind het zelf fijn om dingen terug te geven ( en te krijgen) zoals ze waren.
Mag ie m zelf eraf trekken als je hem terug geeft, of jij als je m definitief hebt overgenomen.

15 jul 2015 19:08

hij wordt er niet lilliker van.

15 jul 2015 19:10

persoonlijk vink de stalen gmt mooier dan de sub/date

maar das natuurlijk iedere sjaak zuh eiguhh smaak :wink:

.

15 jul 2015 23:13

Cazzo Super Veloce schreef:hij wordt er niet lilliker van.

:lol: :thumleft:

22 jul 2015 15:41

Ik ben bezig mijn horloges om te zetten in liquide middelen (Lees: ik wil graag een setje BBS E88 kopen :mrgreen:)

Dus ik heb twee horloges te koop. Mijn Bulova Accutron Spaceview 214 uit 1966. Een supergave klok en volgens mij kan geen verzameling zonder een spaceview. Forumprijs €750

Afbeelding

En mijn Omega Speedmaster Professional uit 1993. Vorig jaar een volledig onderhoudsbeurt gehad met nieuwe glaasje en kroon. Voor de liefhebber heb ik de oude onderdelen ook nog erbij. Forumprijs €2300. De Speedmaster gaat van de weekend op Marktplaats en Chrono24, dus nu nog in stille verkoop :wink:

Afbeelding

Allebei zijn smetteloos. Laat maar weten of er interesse is.
Laatst bijgewerkt door Johann op 23 jul 2015 17:48, in totaal 1 keer bewerkt.

22 jul 2015 18:34

Via-via vond ik dit horloge...

I know: het is een nepperd, maar ik vond 'm zo gaaf dat ik 'm maar gekocht heb.

Het horloge is voorzien van een Myota (Japans) quarz uurwerk (herkenbaar aan de 24-uursaanduiding bij de 3) en de chronograaf-functie werkt echt. Het is kwalitatief niet eens slecht: RVS kast, saffierglas (getest), mooie vouwsluiting (zelfs met alle merktekens erin), etcetera, enzovoorts, enzoverder...

Van de 'echte' zijn slechts 55 exemplaren gemaakt.

http://monochrome-watches.com/tag-heuer-monaco-55/
http://www.motoringexposure.com/2493/ta ... naco-55-pc

Natuurlijk zijn er opvallende verschillen tussen het origineel en de replica, maar dat is er tussen mijn Speedster en een echte 356A Speedster ook :lol: :lol: :lol:

De kleurencombi van de wijzerplaat líjkt natuurlijk speciaal voor mij(n auto) gemaakt te zijn!

Ik ben in 2007 aan de bouw van mijn auto begonnen en in 2009 wist ik de kleurencombi van mijn auto (al). De originele 'Monaco 55' is in 2010 op de markt gekomen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nou nog iemand vinden die bereid is om in plaats van de 55 'mijn 67' op de wijzerplaat te fabrieken... :wink:

22 jul 2015 18:56

stickertje laten maken in hetzelfde lettertype en eroverheen plakken :mrgreen:

als het om de kleustelling ging had je beter die van mij kunnen kopen:

Afbeelding

22 jul 2015 19:16

Nephorloges :bang:

22 jul 2015 21:54

Black Betty schreef:Nou nog iemand vinden die bereid is om in plaats van de 55 'mijn 67' op de wijzerplaat te fabrieken... :wink:

Op het horlogeforum zitten veel handigerts en profs.
Er is daar altijd wel iemand die het voor je kan/wil doen.

22 jul 2015 22:35

giulia schreef:Nephorloges :bang:

Het is een replica van een heuer, maar wel degelijk een echt horloge.. :wink:
Ik snap het wel, qua kleuren precies black betty, en waarschijnlijk voor een paar knaken, leuk hebbedingetje op die manier. :salut:

22 jul 2015 22:48

Klopt precies!

Het kleurenschema is precies zoals mijn auto.

En paar knaken klopt ook wel: van $ 88 afgedongen tot € 37,50 ($44)

Ik had het horloge ook gekocht als er geen Heuer op gestaan had, maar nu het er wel op staat, was dat geen reden om ervan af te zien.
Laatst bijgewerkt door Black Betty op 24 jul 2015 14:53, in totaal 1 keer bewerkt.

23 jul 2015 16:07

Verzamel ook horloge,s
Heb er een stuk of 15.
Ik ken mijn stand en duurder dan dit heb ik ze niet.
Deze draag ik graag met een bruin leren band.
Afbeelding[/URL]

De achterkant is ook erg gaaf.
Afbeelding[/URL]

23 jul 2015 17:37

@ Johann, mooi die Bulova. Nooit van gehoord, wel bijzonder. Loopt ie nog een beetje op tijd?

23 jul 2015 17:44

Ja, hij houd nog aardig tijd. Deze horloges zijn wel energievraten. Dus een batterijtje gaan gemiddeld 6 maanden mee. Maar daar is over nagedacht en ze hebben een vergelijkbaar oplossing als Swatch nu ook heeft om snel de batterijtje zelf te wisselen.

24 jul 2015 22:01

stalen daytona paul newman :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

.

24 jul 2015 22:29

Paul wie??