Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 30 apr 2024 17:56



Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ] 
Slechte ervaring met Mister-auto.nl 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Slechte ervaring met Mister-auto.nl
All, Bij mister auto een paar onderdelen besteld (geen Porsche) , die ik voor bepaalde datum nodig had. Volgens de planner zou dit net op tijd zijn, tenzij ik expres post a 12,50 bestelde dan zou het 2 dagen er voor aan komen. (vrijdag besteld, dinsdag in huis) Echter pakket komt pas na 6 dagen op een donderdag aan, terwijl alles voorradig was zelfs bestelling op aangepast. Niets volgende werkdag ondanks 12, 50 extra. Hierop contact opgenomen met klantenservice, al voor de uitlevering, die geven aan niets te kunnen doen, vaag verhaal over kleine letters dat ze 2 dagen moeten uitzoeken en dan pas gaan leveren.
Het hele expres post verhaal is dus wassen neus bij Mister-auto. Levering weigeren was het advies, dan krijg je de spullen vergoed niet de exprespost. Diverse malen gemaild met klanten service, aangegeven dat dit lijkt op oplichting, extra betalen voor snelle levering en vervolgens terugvallen op kleine letters. Duidelijk dat de klant geen koning is hier. Mijn advies kijk bij de concurrent van Mister auto.

Remco


14 dec 2015 18:31
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Slechte ervaring met Mister-auto.nl
zelf een aantal keer besteld bij Mister Auto, naar volle tevredenheid. Extra betalen voor snelle levering doe ik niet aan.

maar in jou geval komt het niet professioneel over, zou het er niet bij laten zitten :wink:


14 dec 2015 18:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Slechte ervaring met Mister-auto.nl
Dank voor de info Remcoe. Fijn dat je na 10 maanden afwezigheid je bevindingen met ons wilt delen.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


14 dec 2015 18:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Slechte ervaring met Mister-auto.nl
1 slechte ervaring en een bedrijf dan meteen aan de digitale schandpaal nagelen :bang: Netjes is het allemaal niet maar voor EUR 12,50 zou ik me niet al te druk maken... Toegegeven: vervelend dat de onderdelen te laat waren.


14 dec 2015 20:26
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Slechte ervaring met Mister-auto.nl
Ik vind het ook een k*tbedrijf. Franse slag.

Bestel liever via onderdelenshop24, da's spul uit Berlijn en die Duitsers maken tenminste geen fouten tot nu toe. En Mister-auto beide bestellingen wel, heel toevallig. Dat waren dan ook de laatste via hen.


14 dec 2015 20:42
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Slechte ervaring met Mister-auto.nl
vervelend. tja, webshops. Ze schrijven dat het op voorraad is en gaan het pas bestellen als jij het bij hen bestelt. Gebeurt erg vaak, soms krijgen ze het niet spits. Ligt het bij hun leverancier niet op voorraad en dan grijp je ernaast. Maak dat een keer of wat per jaar mee. 't Is niet anders.

Dank voor de melding, maar 2 dagen te laat vind ik niet bijzonder. Als je zo dringend iets nodig hebt zou ik het ergens persoonlijk gaan ophalen.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


14 dec 2015 20:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Slechte ervaring met Mister-auto.nl
Heb zelf hele goede ervaringen met Autopartsonline.nl uit Ermelo. Zowel remdelen voor de boxster als de Jag besteld, keurige berichtgeving (totaal 4 keer) van de order levering en volgende dag just in time geleverd top zaak. Bovendien werd ik ook nog even gebeld omdat ik de verkeerde remblokken voor een Vin nr later had aangevinkt! Goede ervaringen dus ennne scherp geprijst! :D
_________________________________________
later is nu


14 dec 2015 20:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Projectleider
Bericht Re: Slechte ervaring met Mister-auto.nl
Mister auto is niet supersnel, maar wordt verder altijd prima geleverd..
prijzen zijn vaak best scherp en daar moet je dan ff dagje geduld voor hebben.
carpartsdirect.nl ook prima service en is sneller.. prijzen vergelijkbaar met andere shops..

Bij verzenden is er altijd een risico op wat vertraging.. moet je rekening mee houden...
_________________________________________
zijn er andere merken dan??


14 dec 2015 23:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Slechte ervaring met Mister-auto.nl
Heb een week geleden 2 achterlichten besteld bij "beste onderdelen", zou 2 dagen duren :evil:
Maar heb geen haast, hij heeft vast zijn geld en kan ze bestellen :scratch:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


14 dec 2015 23:32
Profiel
PorscheForum Rakker
993 Targa 964 C2
Bericht Re: Slechte ervaring met Mister-auto.nl
Remcoe, voordat je een bestelling deed had je ook ff reviews Mister-Auto.nl kunnen nagaan :wink:
_________________________________________
< eat my fine dust >


15 dec 2015 0:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Almere
Bericht Re: Slechte ervaring met Mister-auto.nl
Ook tijdje geleden daar wat besteld en levering was snel. Reviews lezen kan idd nooit kwaad.
_________________________________________
www.Flatsix-Sportscar-Collectables.nl
Speciale Forumprijzen, pb voor meer info


15 dec 2015 0:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 928-S4 ClubSport ex 928-S4 ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Bericht Re: Slechte ervaring met Mister-auto.nl
Bij mister auto heb ik 2x iets besteld en dit kwam volgens de regels aan, heb er dus geen negatieve ervaringen mee.
_________________________________________
80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.


15 dec 2015 8:56
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Slechte ervaring met Mister-auto.nl
toevallig vorige maand bij Mister Auto ruitenwissers besteld. Levering zou op maandag zijn, kreeg ik maandag een e-mail dat het spul verzonden was en dat het woensdag bezorgd zou worden. Dinsdag stond de postbode voor de deur met de wissers. Tja, niet helemaal strak geregeld kennelijk.Maar ja dan de prijs, ik had 2 wissers voor de prijs van 1 En toch wel feedback via de mail,! zou er zo weer wat bestellen.
_________________________________________
Life's to short not to live it up a little!


15 dec 2015 10:03
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Slechte ervaring met Mister-auto.nl
Geen slechte ervaringen met Mr Auto. Heb er al diverse keren besteld. Ik bestel ruim van te voren voordat ik aan een klus begin dus eigenlijk altijd op tijd binnen :thumleft:


15 dec 2015 16:39
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Slechte ervaring met Mister-auto.nl
sunnyfunny schreef:
toevallig vorige maand bij Mister Auto ruitenwissers besteld. Levering zou op maandag zijn, kreeg ik maandag een e-mail dat het spul verzonden was en dat het woensdag bezorgd zou worden. Dinsdag stond de postbode voor de deur met de wissers. Tja, niet helemaal strak geregeld kennelijk.

Ze zullen vast niet zelf bezorgen en qua bezorging een slag om de arm houden. Dagje eerder is toch niet echt 'slecht geregeld'? Zou mijn niet boeien denk ik. Toch?
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


15 dec 2015 17:00
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
Bericht Re: Slechte ervaring met Mister-auto.nl
heb er al diverse keren besteld en ontvangen.
soms duurt het wat langer .
als er haast bij is beter om zelf in de winkel te gaan halen.


15 dec 2015 17:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Slechte ervaring met Mister-auto.nl
Citaat:
Zou mijn niet boeien denk ik. Toch?


Het irritantste woord van 2016 is al gevonden :mrgreen:

sorry Horn, kon het ff niet laten.


15 dec 2015 18:28
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Slechte ervaring met Mister-auto.nl
gelukkig een typo... :twisted:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


15 dec 2015 19:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Slechte ervaring met Mister-auto.nl
horn schreef:
sunnyfunny schreef:
toevallig vorige maand bij Mister Auto ruitenwissers besteld. Levering zou op maandag zijn, kreeg ik maandag een e-mail dat het spul verzonden was en dat het woensdag bezorgd zou worden. Dinsdag stond de postbode voor de deur met de wissers. Tja, niet helemaal strak geregeld kennelijk.

Ze zullen vast niet zelf bezorgen en qua bezorging een slag om de arm houden. Dagje eerder is toch niet echt 'slecht geregeld'? Zou mijn niet boeien denk ik. Toch?


Klopt, ik vond het een prima bezorgtijd. De communicatie was een beetje pummelig. Feitelijk werd 3 dagen bezorgtijd 4 dagen. Gebeurd wel vaker dat de bezorgtijd niet correct wordt weergegeven. Meestal zijn ze echter sneller is mijn ervaring (zeker als er 3 dagen wordt aangehouden).
_________________________________________
Life's to short not to live it up a little!


17 dec 2015 0:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2007 Porsche 997 GT3 1994 Porsche 993 C2 1987 Porsche 911 3.2 Targa 1986 Defender 200Tdi
Scheveningen
Bericht Re: Slechte ervaring met Mister-auto.nl
Ik bestel er best regelmatig iets. Ervaringen zijn wisselend. Soms zijn leveringen redelijk snel soms belachelijk lang.

Enige wat ik echt vervelend vind is wanneer iets op de website als voorradig staat en zij het toch niet kunnen leveren. Bieden dan geen alternatief en mis je dus 1 cruciaal deel wat je dan weer ergens anders vandaan moet toveren.

Feit is dat zij wel vaak het voordeligst zijn en echt een heel erg breed assortiment hebben. Ik vind het altijd wel fijn om zelf voor een merk te kunnen kiezen. Op een of andere manier heb ik toch per onderdeel een voorkeur voor een bepaald merk.


17 dec 2015 17:53
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 20 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Boxster60, Enguess, Paulus911


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.