Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Heerlijk gegeten bij........

24 apr 2016 23:26

Sandman schreef:Als je van goed en lekker Thais eten houdt.....Kan ik jullie Thai Tiger aanbevelen op het Javaplein in A'dam :thumleft: :cheers: :cheers:

Was naar de Messe in Essen en sliep in de Holyday Inn en ernaast zat een Thai.
Wij naar binnen, je kon alles zelf opscheppen en een kok ging het wokken, heet zoooooooo heeeeet, niet normaal :evil:
Kan je zeggen aardig wat gasvorming :roll:

25 apr 2016 0:32

Vol gas naar huis :res:

25 apr 2016 7:49

Waar ik het lekkerste thais gegeten heb:

Pet Thai in Maastricht............niet normaal zo lekker! :thumleft:

25 apr 2016 8:20

Thuis, alleen. Zelfgewokte maaltijd. Geeft in meerdere opzichten een voldaan gevoel...

02 mei 2016 20:52

Bij wereld restaurant Breed in Leek city. :thumleft:

02 mei 2016 21:02

Ik kook ook het liefste zelf.
Ging vaak buiten de deur maar erger me tegenwoordig aan het verkeer, parkeerplaatsen, bediening, kwaliteit eten en prijs vd meestal twijfelachtige wijn.

02 mei 2016 23:13

ver boven de 200 schreef:Bij restaurant Canton aan de sloterplas in Osdorp-Amsterdam. Zelfs hele goede wijnen op de kaart. Geen afhaalchinees dus. Reken wel op al gauw € 60,= per couvert!

Die ken ik! Ooit een keer op uitnodiging van een klant gegeten, aan het eind van de avond nog aan een waterpijp zitten lurken.. :lol:

03 mei 2016 10:02

Targa Floriaan schreef:Thuis, alleen. Zelfgewokte maaltijd. Geeft in meerdere opzichten een voldaan gevoel...

Ik snap wat je bedoelt:
Afbeelding

:mrgreen:

03 mei 2016 10:12

Eergisteren heerlijk gegeten bij Pescador in Cascais.
Gisteren heerlijk geluncht aan het strand bij Cascas en heerlijk gedineerd bij 5 Entidos, beide ook in Cascais.
Verse vis voor hele leuke prijsjes.

Off topic, je ziet hier veel Porsches rijden, echt opvallend veel.
Laatst bijgewerkt door Patrick op 03 mei 2016 11:36, in totaal 1 keer bewerkt.

03 mei 2016 11:26

Door de situatie thuis (ben nu mantelzorger) gaan we niet meer zo vaak buiten de deur eten :oops:
Ben blij dat wij dit in het verleden vaak hebben gedaan en ging graag naar Ristorante Napoli in Haarlem, Super :thumleft:
"Elk nadeel heeft ook weer zijn voordeel", ben enorm zelfstandig geworden en doe alles in huis en kook graag en koop mooie dingen om samen heerlijk te eten.
Kan echt de tijd nemen bij de visboer om wat uit te zoeken, ziet er allemaal zo mooi uit.
Ook het verschil in kwaliteit of je het bij de Super of de Slager haalt niet normaal (ook in prijs).
Kwam vroeger laat thuis en schoof zo aan de dis en kon nog mopperen ook.
Wassie draaien geen probleem, vaatwasser in en uit ruimen zo gedaan, nooit gedacht dat ik daar ook nog plezier in kreeg :mrgreen:
Straks weer ff naar de garage want dat blijven we ook doen.

03 mei 2016 12:58

Heerlijk gegeten bij:
- Köleves
- Café Vian Gozsdu
- Spinoza Café
- New York Café
(deze week in Budapest)

03 mei 2016 13:17

molen934 schreef:Door de situatie thuis (ben nu mantelzorger) gaan we niet meer zo vaak buiten de deur eten :oops:
Ben blij dat wij dit in het verleden vaak hebben gedaan en ging graag naar Ristorante Napoli in Haarlem, Super :thumleft:
"Elk nadeel heeft ook weer zijn voordeel", ben enorm zelfstandig geworden en doe alles in huis en kook graag en koop mooie dingen om samen heerlijk te eten.
Kan echt de tijd nemen bij de visboer om wat uit te zoeken, ziet er allemaal zo mooi uit.
Ook het verschil in kwaliteit of je het bij de Super of de Slager haalt niet normaal (ook in prijs).
Kwam vroeger laat thuis en schoof zo aan de dis en kon nog mopperen ook.
Wassie draaien geen probleem, vaatwasser in en uit ruimen zo gedaan, nooit gedacht dat ik daar ook nog plezier in kreeg :mrgreen:
Straks weer ff naar de garage want dat blijven we ook doen.

Geweldig Hans!

03 mei 2016 13:49

Patrick schreef:Eergisteren heerlijk gegeten bij Pescador in Cascais.
Gisteren heerlijk geluncht aan het strand bij Cascas en heerlijk gedineerd bij 5 Entidos, beide ook in Cascais.
Verse vis voor hele leuke prijsjes.

Als je tijd hebt moet je eens kijken of Esplanada Furnas (Rua Capitao Joao Lopes in Ericiera) er nog is. Was vroeger een waanzinnig visrestaurant.

03 mei 2016 18:22

Er wordt slecht weer voorspeld en we zijn hier nog tot en met eerste pinksterdag, dus ik denk dat we wel even tijd hebben om naar Ericiera te gaan. Het restaurant heeft nog een website dus ze zullen nog wel bestaan. Uur rijden hiervandaan, dus goed te doen. Onderweg Sintra bekijken.

Dank voor de tip Horn. :thumleft:

03 mei 2016 20:42

ben benieuwd hoe goed het nog is. was toen heel eenvoudig met hele verse vis, gepofte aardappel en sla. Met heerlijke witte wijn. Heb zelden zo lekker gegeten als daar.

06 mei 2016 9:13

Bij Overkamp in Vragender! Bijzonder buffetrestaurant!!

06 mei 2016 9:39

.

lekker indisch bij m,n ma thuis 8)

.

06 mei 2016 10:02

Dat maakt mijn vrouw ook vaak, heerlijk :thumleft:

06 mei 2016 10:03

pisang goreng zeker :mrgreen:

Afbeelding

06 mei 2016 10:14

Enak loh.

.

06 mei 2016 10:19

Waar gaat dit heen :?: Otto :mrgreen:

06 mei 2016 13:11

sedap :shock:

enkelt de bediening is anders thuis :mrgreen:

.

06 mei 2016 16:22

bot: Tochni Tavern in Tochni, Cyprus.
Je krijgt voortdurend extra dingen die je niet bestelt, maar wel graag hebben wilt en de dis zelf is overvloedig en goed op smaak :thumleft:

Compenseert helemaal het wat basale niveau van het appartementje. Net als bij makelaars moet je bij vakanties eigenlijk ook altijd alert zijn op het woord 'authentiek' heb ik geconstateerd :scratch:

06 mei 2016 20:50

porschenot schreef:nou die ga ik dan maar eens proberen,tot nu toe de allerbeste spareribs bij Outback (usa)

die heb ik ook op maar komen niet in de buurt.
In de vs zijn ze bij applebees ook erg lekker :D

15 mei 2016 0:17

Amigo Ranch Veendam, pas geopend en uitstekend steakhouse. Zeker de moeite waard. :thumleft:
Plaats een reactie