Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Soon to be Porsche-rider...?! (No. 3)

09 sep 2012 11:44

GAAAAAAFFFFFFFFFFF :thumleft:

13 nov 2012 17:32

Paul heeft vandaag het oorspronkelijke album aangevuld met 87 foto's van de afbouw met vooral veel foto's van de opbouw van het blok. Voor de liefhebbers: http://www.mijnalbum.nl/Album=J8VCAVJO

13 nov 2012 18:49

Afbeelding

Mooi hoor :thumleft:

Misschien nog een beetje laten zakken zou mike waarschijnlijk zeggen, maar ik zou er niets meer aan doen :wink:

13 nov 2012 19:05

Ander kleurtje, iets dikkere kont, setje speedlines, verder niks meer aan doen :ba:

Serieus, om trots op te zijn :!: :!: :!:

13 nov 2012 20:42

Onwijs mooi project en skitterende wagen :res:

13 nov 2012 22:34

Thx guys. Krijg zelf ook weer extra vlinders bij het bladeren door het album :ba:

13 nov 2012 23:37

Wat een serious mooi track weapon en ook hardcore zonder warmtewisselaars :res: . Ik durf de mijne niet langs te zetten.

Proficiaat Arjen :thumleft:

13 nov 2012 23:42

Natuurlijk wel Martin; you got the real deal :!: :drive:

Toch bedankt en ik hoop dan eindelijk in 2013 wat trackevents te bezoeken met nog een paar van die P gekken 8)

13 nov 2012 23:52

real deal or not de aandacht jullie aan die auto hebben besteed is second to non!

14 nov 2012 0:22

blijft een geweldige auto Arjen :!:

22 aug 2013 22:47

Zat vanavond wat te bladeren op het forum toen ik me besefte nimmer een update te hebben gedaan over de eerste kilometers on track.

Begin April heb ik tweemaal Assen bezocht:
Afbeelding
27 juli heb ik op Zandvoort gereden en 13 augustus op Bilster Berg.

De auto komt helemaal tot z'n recht op het circuit en biedt precies het plezier wat ik hoopte. Lekker met zo'n oude compromisloze luchtkoeler je rondjes rijden en plezier hebben. Op Assen (waar ik de weg redelijk ken) ging het op de tweede dag (eerste was rustig aan alles checken) direct lekker. Zandvoort en ik houden nog niet van elkaar maar ook daar veel plezier beleefd met nog wat Porsche fanaten. Bilster Berg is vooralsnog de kers op de taart: een mooi nieuw technisch circuit met op sommige stukken 23% (!!) hoogteverschil.

Al met al heb ik enorm veel plezier met de Porsche op de dagen dat ik hem gebruik. Op de openbare weg kom ik overigens vrijwel niet en beperk ik het gebruik dus louter tot trackdays (en een tweetal evenementjes). Voor dit jaar heb ik in september nog een weekend Nordschleife in de planning en hoop ik nog steeds Spa aan te doen (mag ook volgend jaar). Voornemen is minimaal 5 trackdays en maximaal 10 te rijden per seizoen. Minimaal 5 omdat ik de auto niet voor niets heb gebouwd en maximaal 10 omdat ik niet wil doorslaan. Immers er moet ook gewoon gewerkt worden. Work hard, play hard :drive:

22 aug 2013 23:11

Nice Update :thumleft:

20 okt 2015 18:16

Lang wikken en wegen; wat is een mooie opvolger voor mijn 550d als nieuwe daily. Diverse auto's zijn voorbijgekomen en vanmiddag de knoop doorgehakt. Een nieuwe 911 Carrera S besteld! Helemaal blij :ba:

Ja, ik weet het; niet praktisch, geen trekhaak, 50.000 km/jaar is wat veel, kan het naar de klant?, etc. I just did it 8) :drive:

Re: Soon to be Porsche-rider...?! (No. 4)

20 okt 2015 19:08

Wow, gefeliciteerd! Wat een DD krijg je straks!

21 okt 2015 13:27

niet praktisch boeiend..
geen trekhaak boeiend..
50.000 km/jaar is wat veel boeiend..
kan het naar de klant? boeiend.. (ik ben jaaaaren terug al gestopt met te denken wat anderen (klanten/mensen) van mij denken)

Supergedaan! Lekker doen waar je zelf zin in hebt.

Foto's graag wanneer hij op de stoep staat! :D

21 okt 2015 14:27

Wauw, proficiat :!: Een reden om net wel klant te worden en die wagen regelmatig voor je deur te hebben :thumleft:

21 okt 2015 15:58

gefeliciteerd met de aankoop :cheers: Daar ga je heel veel plezier van hebben!

Zou je de opties/specs willen prijsgeven die je besteld hebt?

27 feb 2016 20:22

Eigenlijk niet meer op mijn eigen topic gelet :|

Nog een kleine maand en dan is het zover :ba:

Met veel zorg samengesteld; agaatgrijs, duotone leder, sportexhaust, 20" RS Spyder velgen, sportonderstel en zo nog wat opties... :D

Zal wat piccies posten volgende maand :thumleft:

27 feb 2016 20:31

We wachten met spanning af Arjen!

27 feb 2016 22:47

:res:
Mooie keuze!
(Kon ik mijn baas maar overhalen het leasebeleid aan te passen... :bang: ).

27 feb 2016 22:49

koel man! Wel de 964 dreamcar ernaast houden he?!

28 feb 2016 1:23

In tegenstelling tot vorige nieuwe daily's ben ik ditmaal enorm ongeduldig :bounce:

964 zit ik over in dubio; rij er eigenlijk nooit mee en op het circuit vermaakte ik me steeds minder sinds de scheiding en mijn zoon is gaan karten. Soort van andere prioriteiten ofzo. Dus enerzijds zonde dat ik er niks meedoe (staat volgens mij nog geen 7.000 km op de teller sinds de bouw van de auto) en anderzijds staat hij niet in de weg. Paul had hem overigens wel meegenomen naar Maastricht voor een animo/markt check en er zijn wat geïnteresseerden die de auto op waarde weten te schatten.

04 okt 2016 21:32

Na een tijdje niet actief te zijn geweest bedacht ik me dat ik nimmer een fotootje gedeeld had van mijn nieuwe daily. Ik heb de Porsche op 25 maart opgehaald in Leusden en inmiddels bijna 24.000 fijne kilometers gereden. Ik ben er dolblij mee!
Afbeelding

04 okt 2016 22:04

sjieke kar. Wilde dat ik de pecunia had liggen om jou van je 964 af te helpen... :twisted:

04 okt 2016 22:44

Dank je wel. Ben altijd wel weer verliefd als ik de 964 zie. Pfff... is al bijna een jaar een dingetje dat ik niet goed weet wat ik ermee aan moet. Misschien een keer een verkooptopic aanmaken hier.
Plaats een reactie