Zat vanavond wat te bladeren op het forum toen ik me besefte nimmer een update te hebben gedaan over de eerste kilometers on track.
Begin April heb ik tweemaal Assen bezocht:

27 juli heb ik op Zandvoort gereden en 13 augustus op Bilster Berg.
De auto komt helemaal tot z'n recht op het circuit en biedt precies het plezier wat ik hoopte. Lekker met zo'n oude compromisloze luchtkoeler je rondjes rijden en plezier hebben. Op Assen (waar ik de weg redelijk ken) ging het op de tweede dag (eerste was rustig aan alles checken) direct lekker. Zandvoort en ik houden nog niet van elkaar maar ook daar veel plezier beleefd met nog wat Porsche fanaten. Bilster Berg is vooralsnog de kers op de taart: een mooi nieuw technisch circuit met op sommige stukken 23% (!!) hoogteverschil.
Al met al heb ik enorm veel plezier met de Porsche op de dagen dat ik hem gebruik. Op de openbare weg kom ik overigens vrijwel niet en beperk ik het gebruik dus louter tot trackdays (en een tweetal evenementjes). Voor dit jaar heb ik in september nog een weekend Nordschleife in de planning en hoop ik nog steeds Spa aan te doen (mag ook volgend jaar). Voornemen is minimaal 5 trackdays en maximaal 10 te rijden per seizoen. Minimaal 5 omdat ik de auto niet voor niets heb gebouwd en maximaal 10 omdat ik niet wil doorslaan. Immers er moet ook gewoon gewerkt worden. Work hard, play hard