Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 16:09



Antwoord op onderwerp  [ 1845 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 74  Volgende
Formule 1, Seizoen 2016 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Wat een BS! Gewoon slim gedaan met maximaal resultaat.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


31 okt 2016 10:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
PF #911
België
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Zou Jos hem nu 10 euro extra zakgeld gegeven hebben om het gras af te rijden? :lol:
_________________________________________
968 ClubSport
GT86
MX-5 NA
Ex: Elise S1 111S


31 okt 2016 10:34
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Mede door Max zijn niet domweg opzij gaan pakt RB nu extra punten in het constructeurs kampioenschap en pakken zowel hij als Ricciardo meer individuele punten. Slimme actie, laat de officials maar beslissen.

Alleen jammer dat ze de eerst aanpassing in "real time" deden en die van Ricciardo pas achteraf waardoor hij het podium misliep.

Voorlopig heeft Max weer een record... Hij is de jongste coureur ooit die 3e, 4e EN 5e werd in 1 race. :mrgreen:


31 okt 2016 10:41
Profiel
PorscheForum Rakker
986 S
040
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
molen934 schreef:
Ben natuurlijk een groot Max fan maar toch vind ik de ingreep van de leiding niet echt goed :oops:
Als Max zijn stalorders had gevolgd was Vettel gewoon voorbij gegaan, naar mijn idee had dat gemoeten :scratch:
Maar door dat ophouden kon Ricciardo dicht bij komen en Vettel was fiks van slag en maakte z'n fout :evil:
Tja en wat heb je nu, een derde plaats voor RB


Het was geen stalorder vlg MAx zelf in het interview. "they thought I had to give it back (hoeze back, btw?") but was never confirmed"


31 okt 2016 10:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Er zijn gewoon teveel regels.

En die Vettel met dat jippie vingertje.... ik vind dat toch zo'n bokkelul


31 okt 2016 10:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Cazzo Super Veloce schreef:
Wat een gemiep weer in die F1.
Was er al klaar mee, maar nu helemaal :puker:

Top, zijn we hier eindelijk verlost van je. :mrgreen:
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


31 okt 2016 11:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
molen934 schreef:
Als Max zijn stalorders had gevolgd was Vettel gewoon voorbij gegaan, naar mijn idee had dat gemoeten :scratch:


Blijkbaar hebben we niet alles te horen gekregen. Max gaf aan dat er later is gezegd dat ze waren aan het wachten op een uitsprak van de marchals.
_________________________________________
Mvg,

René


31 okt 2016 11:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Je kan mij ook niet als objectief beschouwen, denk en leef als een ondernemer en denk dan vaak vooruit :mrgreen:
In zo'n situatie zou ik denken, "je komt elkaar weer eens tegen" en wie weet wat Ferrari voor jou in de toekomst kan betekenen :salut:
Als ondernemer heb je ook wel eens gelijk maar je kan ook wel eens je verlies nemen omdat dat in de toekomst meer rendement kan opleveren :thumleft:
Wie herkent hier iets in :?:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


31 okt 2016 12:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Ik denk dat iedere renstal op dit moment heel graag Max een contract zou willen aanbieden. Ongeacht hoe ze verder over hem denken. Want wat men ook van zijn acties vindt, ze zijn er allemaal over eens dat hij over extreme kwaliteiten beschikt.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


31 okt 2016 13:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Dat maakt toch niets uit, hij rijdt nu voor RB. Zou hij in de toekomst voor Ferrari rijden dan is hij net zo toegewijd en zit hij de andere teams dwars. Waarom denk je dat Lauda ondanks al zijn kritiek op Max altijd direct benadrukt dat dat wel bij zijn leercurve hoort? Omdat dat Lauda ook dondersgoed besteft dat er een reële kans bestaat dat ze in de toekomst nog wel een keer samen zullen werken.

Vooralsnog maakt Max optimaal gebruik van de regels. Lijkt me voor een werkgever toch fijn, een werknemer die alles uit de kast haalt voor een maximaal rendement.
_________________________________________
FAST CARS
FAST BIKES
FAST FOOD


31 okt 2016 13:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Lauda, in zijn tijd, had zelf ook schijt aan iedereen en alles.

Je moet je eigen weg gaan jn de F1, als je probeert het iedereen naar de ziin te maken dan word je naar de kant gemanouvreerd en onschadelijk gemaakt.

Ik snap je punt overigens heel goed, Hans, en in de zakenwereld gaat het vaak zo en dat moet ook. Maar F1 is toch wel een sport voor einzelgangers.


31 okt 2016 13:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Volgens mij gaat het in de zakenwereld juist vaak precies hetzelfde.
Stel dat ik een nieuwe verkoper zoek, dan zou ik graag in gesprek gaan met juist die verkoper van de concurent die me in het verleden het meest in de weg gezeten heeft.
_________________________________________
FAST CARS
FAST BIKES
FAST FOOD


31 okt 2016 13:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Franz schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:
Wat een gemiep weer in die F1.
Was er al klaar mee, maar nu helemaal :puker:

Top, zijn we hier eindelijk verlost van je. :mrgreen:

Die illusie had ik ook toen jij jouw Porsche verkocht :ass: :mrgreen:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


31 okt 2016 13:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
:mrgreen: :mrgreen:
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


31 okt 2016 13:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 T Targa 1970
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
molen934 schreef:
"je komt elkaar weer eens tegen"


Prcies de reden dat je Toto Wolff nooit echt negatief over Max hoort.


31 okt 2016 16:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Kan zijn dat Vettel een race ban krijgt wegens zn scheld tirade jegens C Whiting....


http://www.grandprixtimes.com/news/id/13182


31 okt 2016 16:35
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2 3,6 bj 2002
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
molen934 schreef:
Je kan mij ook niet als objectief beschouwen, denk en leef als een ondernemer en denk dan vaak vooruit :mrgreen:
In zo'n situatie zou ik denken, "je komt elkaar weer eens tegen" en wie weet wat Ferrari voor jou in de toekomst kan betekenen :salut:
Als ondernemer heb je ook wel eens gelijk maar je kan ook wel eens je verlies nemen omdat dat in de toekomst meer rendement kan opleveren :thumleft:
Wie herkent hier iets in :?:

Helemaal mee eens.


31 okt 2016 17:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Enguess schreef:
En die Vettel met dat jippie vingertje.... ik vind dat toch zo'n bokkelul , En die Vettel met dat jippie vingertje.... ik vind dat toch zo'n bokkelul , En die Vettel met dat jippie vingertje.... ik vind dat toch zo'n bokkelul , En die Vettel met dat jippie vingertje.... ik vind dat toch zo'n bokkelul , En die Vettel met dat jippie vingertje.... ik vind dat toch zo'n bokkelul , En die Vettel met dat jippie vingertje.... ik vind dat toch zo'n bokkelul , En die Vettel met dat jippie vingertje.... ik vind dat toch zo'n bokkelul


Eens.
En waarom geeft Max zijn plaats niet terug (hoezo terug trouwens) omdat het een topcoureur is die ook nog een koppie heeft te vergelijken met Prost.
Liever straf dan opzettelijk verliezen.


31 okt 2016 17:19
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
molen934 schreef:
In zo'n situatie zou ik denken, "je komt elkaar weer eens tegen" en wie weet wat Ferrari voor jou in de toekomst kan betekenen :salut:


Schumacher haalde in zijn tijd ook allerlei streken uit op de baan, dat belette Ferrari niet om hem binnen te halen.
En zoals al vermeld, bij de wedstrijdleiding ligt het uiteindelijk besluit of hij zijn plek moet opgeven en dat is nooit medegedeeld tijdens de race.
Verder komt het ook over alsof Max niet naar teamorders luistert en stronteigenwijs is.
Hij heeft zelf al eerder verklaard dat dat BS is, wij horen als toeschouwers maar een klein deel van het radio verkeer.

Dat was ook zo bij Vettel deze race, op de radio hoor je alleen dat hij tot twee keer toe naar binnen wordt geroepen en verder hoorde je niets.
Daardoor lijkt het alsof hij zijn team negeert, dat was echter niet het geval, want de eerste keer stond er niemand klaar, de tweede keer wel.
Bij gebrek aan spanning op de baan, knippen ze gewoon maar raak in het radio verkeer, om het spectaculairder te laten overkomen, alsdat het eigenlijk is.


31 okt 2016 17:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Ruudje schreef:
Alleen jammer dat ze de eerst aanpassing in "real time" deden en die van Ricciardo pas achteraf waardoor hij het podium misliep.


Dat is inderdaad wel weer 't amateuristische van de wedstrijdleiding.
Ze zouden toch als beleid moeten hebben dat alle besluiten die van invloed zijn op 't podium daarvoor worden genomen. :bang: Konden ze met de straf van max wel, dus het kan wel.
Dat je alle beslissingen die gaan over plekken 4 en verder op je gemakje later doet zal niemand boeien.
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


31 okt 2016 18:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Aan de andere kant heb ik er wel begrip voor dat zo'n besluit weloverwogen en onderbouwd genomen moet worden.
In het geval van Vettel hebben ze alles uit de kast gehaald; telemetrie, onboard beelden en andere beschikbare beelden.
Daar is nu eenmaal tijd voor nodig, om alles goed naast elkaar te zetten en gezamenlijk een besluit te nemen.

Bij Max was het wat eenduidiger, aan de andere kant heb ik ook het idee dat het met Max zelf te maken had en zijn voorgeschiedenis.
Had iemand als Hamilton zoiets gedaan, dan had hij vermoedelijk het podium op gemogen en de beker naderhand moeten inleveren (of niet).
Hamilton is er al mee weggekomen tijdens deze race en Max niet, terwijl ze beiden voordeel haalden uit de situatie.
Had er een muur gestaan of een grindbak, dan hadden ze nooit rechtdoor afgesneden, sowieso anders omgegaan met de situatie en tijd verloren bij hun acties.
Max zette hem volgens mij gewoon rechtdoor omdat hij dacht; Lewis komt er mee weg, dus zal ik er ook mee wegkomen.
Het was ook het eerste wat hij tegen Lewis en Nico zei; ik wordt bestraft, voor iets waar jullie mee wegkwamen.
Alhoewel ik dat in het geval van Nico niet eens mee ben, want die restte geen ander optie als uitwijken, omdat ze elkaar raakten.


31 okt 2016 18:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Het lijkt me ook terecht dat Max dacht dat voor hem dezelfde regels gelden als voor Hamilton. Beiden lagen ze voor degene waarmee ze aan het vechten waren voor een plek en beiden gaan op exact hetzelfde plek uit de bocht.
Dan is het gewoon bizar dat de beoordeling anders is, dat kan niet waar zijn.

Maar ja, als Hamilton niet eerste was geworden was het kampioenschap zo goed als bepaald geweest, nu blijft er nog wat spanning over. Puur een commerciële beslissing dus. Als dat de reden is zie het dan bij iedereen door de vingers.
En ja, als het andersom was geweest en het had ten nadele van Max geweest dan had ik dat ook gezegd. Eerlijk beoordelen en voor iedereen gelijk :salut:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


31 okt 2016 19:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Citaat:
10:37 – Het was voor veel Formule 1-liefhebbers dé vraag na de Grand Prix van Mexico: waarom werd Max Verstappen wél bestraft voor het afsnijden van de eerste bocht en Lewis Hamilton niet? Direct na de start schoot de Brit ook rechtdoor, op eenzelfde manier als Verstappen later overkwam in duel met Sebastian Vettel, maar de Mercedes-coureur kwam eraf zonder sanctie of onderzoek. Charlie Whiting legt uit waarom.

Whiting, de wedstrijdleider van de Formule 1, ziet een significant verschil tussen beide incidenten: "Hamilton behaalde geen blijvend voordeel uit het afsnijden van de bocht. Hij lag bij het ingaan van de bocht duidelijk voor Rosberg en Verstappen en deze situatie bleef vervolgens hetzelfde. Ook omdat Rosberg en Verstappen elkaar raakten en daardoor tijd verloren", zegt Whiting bij het Duitse Auto, Motor und Sport. Winst leverde zijn opmerkelijke uitstapje de Brit volgens Whiting dus niet op. "Hamilton had sowieso de leiding behouden en bovendien gaf hij al voordat de virtuele safety car van kracht werd iets van zijn voorsprong terug."

Bij het incident tussen Verstappen en Vettel was dat anders, stelt Whiting. "De enige manier om zijn positie te verdedigen ten opzichte van Vettel, was om zo laat te remmen en vervolgens de bocht af te snijden. Als Max op tijd geremd had om de bocht te halen, had Vettel hem ingehaald", verklaart de FIA-wedstrijdleider.

Verstappen kreeg een tijdstraf van vijf seconden omdat hij voordeel gehaald zou hebben uit het feit dat hij de baan verliet. Hierdoor zakte hij van P3 naar P5, maar enkele uren later schoof hij weer op naar de vierde plek. Dit kwam omdat ook Vettel, die aanvankelijk opgeschoven was naar de derde stek, een tijdstraf kreeg.


Ik blijf het uiterst discutabel vinden.


31 okt 2016 20:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
LEEUWARDEN
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
maarten-944 schreef:
Dat maakt toch niets uit, hij rijdt nu voor RB. Zou hij in de toekomst voor Ferrari rijden dan is hij net zo toegewijd en zit hij de andere teams dwars. Waarom denk je dat Lauda ondanks al zijn kritiek op Max altijd direct benadrukt dat dat wel bij zijn leercurve hoort? Omdat dat Lauda ook dondersgoed besteft dat er een reële kans bestaat dat ze in de toekomst nog wel een keer samen zullen werken.

Vooralsnog maakt Max optimaal gebruik van de regels. Lijkt me voor een werkgever toch fijn, een werknemer die alles uit de kast haalt voor een maximaal rendement.


Denkt Mr. Lauda toch even anders over.
http://www.msn.com/nl-nl/sport/formule1/lauda-haalt-uit-naar-agressieve-en-arrogante-verstappen/ar-AAjDju0?li=BBoPOOe&ocid=DELLDHP


31 okt 2016 20:46
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Afbeelding

Nikki Lauda. Aftakeling is ingezet. Laat dat fossiel gewoon onder een stolp gaan zitten en illuster icoon spelen... :puker: Er komt een dag dat niemand meer op je mening zit te wachten. Lees: van Hanegem. Als voorbeeld. Als je hem ongevraagd blijft geven knabbel je elke keer een stukkie van je reputatie en faam af. jammer.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


31 okt 2016 21:24
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1845 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 74  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MetalGreen911SC


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.