30 sep 2005 8:21
30 sep 2005 15:56
30 sep 2005 17:41
30 sep 2005 19:25
30 sep 2005 20:02
30 sep 2005 20:38
01 okt 2005 9:56
01 okt 2005 14:39
01 okt 2005 14:51
Jan schreef:Bij de 964 modellen was de verdeling nog 40/60, zonder variatie
01 okt 2005 21:32
01 okt 2005 23:40
Devils son schreef:Jan schreef:Bij de 964 modellen was de verdeling nog 40/60, zonder variatie
Nee, dat klopt niet. Bij de 964 was 0/100 en 100/0 in theorie mogelijk.
Probleem bij de 964 C4 was dat de auto teveel onderstuur had. Te corrigeren overigens door andere schokbrekers/veren/stabilisatoren. Daarbij kwam dat als de sper die de kracht voor/achter verdeelde actief werd er extra onderstuur ontstond.
Als je een 964 C4 ondersteltechnisch goed afstelt dan zijn de problemen eigenlijk weg. En dan komen de voordelen ten opzichte van het huidige 4wd systeem van Porsche (die er bij gladde ondergrond zeker zijn) naar boven. Het 4wd systeem van de 964 is technisch gezien niet de mindere van het latere systeem. Wel zwaarder en duurder.
02 okt 2005 9:05
ms schreef: Nee hoor, heb geen idee. Maar JIJ weet er wel enorm veel vanaf! (niet sarcastisch bedoeld)![]()
![]()
![]()
02 okt 2005 12:35
10 okt 2005 23:21
10 okt 2005 23:28
10 okt 2005 23:40
robbie965 schreef:misschien heeft binnekort een belgische forummer er ook 1
en ik zeg nog niet wie
10 okt 2005 23:46
11 okt 2005 21:26
11 okt 2005 22:25
11 okt 2005 22:30
12 okt 2005 2:40
12 okt 2005 9:30
Gerco schreef:Ach ik zie het anders, ipv "soms" een vleugel (boven de 80) heb ik nu ALTIJD een vleugel![]()
Ook heeft de 4S niet dit uitzicht en dat vind ik best mooi :
Even niet vergeten te vermelden trouwens, Mijn ex 993 4S staat nog te koop bij Theo Jansen voor maar E 42.5k !
Nee niet dat ik betaald krijg van TJ maar ik zou graag zien dat deze prachtige Porsche een heel gelukkig nieuw baasje krijgt die er net zo zuinig op is als ik was
12 okt 2005 13:39
12 okt 2005 16:35
Gerco schreef:De nieuwe 997 Turbo bedoel je ? Ja de 996 Turbo heeft ook een vleugel die kan "bewegen" ja, maar de 993 Turbo en de 996 Turbo is een WERELD van verschil in vele opzichten