Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
06 maart 2017 21:57
Met ITNconverter kun je een gpx omzetten naar ITN (TomTom) of ITF (Sygic). Werkt perfect. Freeware software ook nog.
06 maart 2017 22:02
Als ik het me goed herinner kun je een ITN niet halverwege oppakken en wilt ie perse ieder punt passeren. Dat is soms erg vervelend zeker als dat punt op een plek staat waar je niet kunt komen. Een gpx kun je oppakken waar je wilt en hij gaat verder vanaf dat punt. Dat was voor mij een van de redenen om een TomTom Rider aan te schaffen.
06 maart 2017 22:34
Klopt, je hebt een beperkt aantal waypoints. In ITNconverter zit een editor, daar moet je ff op een slimme manier de route mee aanpassen. In TomTom dan de kortste route kiezen ipv snelste en dat het meestal wel goed.
07 maart 2017 8:19
Wij hebben er ook zin in!!! Wel benieuwd naar de uitleg van de navigatie want zo'n gpx bestand heb ik nooit mee gewerkt...
07 maart 2017 15:27
Wanneer sluit de inschrijving, ofwel tot wanneer kan ik mij opgeven. Wil misschien voor een vriend zijn verjaardags uitje van maken.
dan weet ik hoe hard ik mijn best moet doen om zijn vrouw hem op zijn verjaardag vrij te geven
07 maart 2017 15:39
Beste Eifelgangers,
Ik heb inmiddels ook de hotelletjes geboekt, ben even benieuwd of ik daar nog meer Eifelgangers tegenkom..
Voor de 14e heb ik in Aken geboekt bij Mercure Hotel Europaplatz, lekker dichtbij PCA.
En voor de 15e Dorint am Nurburgring.
Wordt mijn eerste rit ben erg benieuwd en heb er heel veel zin in!
07 maart 2017 19:25
Overlord schreef:Wanneer sluit de inschrijving, ofwel tot wanneer kan ik mij opgeven. Wil misschien voor een vriend zijn verjaardags uitje van maken.
dan weet ik hoe hard ik mijn best moet doen om zijn vrouw hem op zijn verjaardag vrij te geven

Normaal sluit de inschrijving 2 weken van te voren, Alleen zal het ook dit keer eerder zijn omdat alles al bijna vol zit.
08 maart 2017 20:01
roadpursuit schreef:Overlord schreef:Wanneer sluit de inschrijving, ofwel tot wanneer kan ik mij opgeven. Wil misschien voor een vriend zijn verjaardags uitje van maken.

Normaal sluit de inschrijving 2 weken van te voren, Alleen zal het ook dit keer eerder zijn omdat alles al bijna vol zit.
Ok, bedankt, weet ik even genoeg. Hoop dit weekend wat meer te weten.
12 maart 2017 20:35
En ingeschreven voor 2 personen
17 maart 2017 22:32
Ingeschreven!
29 maart 2017 21:00
Ben er ook bij met de andere 4S drivers.....
31 maart 2017 21:07
we zijn erbij
31 maart 2017 21:18
Hielkema993S schreef:Ben er ook bij met de andere 4S drivers.....
The Wolffman schreef:we zijn erbij

Top!

Zo wordt het toch nog een mooi groepje forum leden.
13 apr 2017 20:56
Iemand nog een tip waar ik informatie kan vinden om het gpx bestand op de Garmin te zetten. Sluit het ding aan, sla het op op het interne geheugen maar bij het loskoppelen staat er niets in. Om gek van te worden
13 apr 2017 21:34
richard356 schreef:Iemand nog een tip waar ik informatie kan vinden om het gpx bestand op de Garmin te zetten. Sluit het ding aan, sla het op op het interne geheugen maar bij het loskoppelen staat er niets in. Om gek van te worden

Heb je base camp of map source ?
probeer dit eens
https://www.youtube.com/watch?v=LQY2FzX4e58
13 apr 2017 22:05
Hier zelfde probleem.
App Osmand ook geprobeerd hij slaat de map ergens op maar zegt gpx leeg
13 apr 2017 22:36
Ik heb bascamp. Sla het dus op in het intern geheugen maar zie je dan niet meer in de Garmin
13 apr 2017 23:06
Dat worden treintjes
13 apr 2017 23:07
Is er een deelnemerslijst met forumnamen en auto's ?
13 apr 2017 23:21
Het makelijkste kun je het Garmin bestand openen met bascamp en dan met overdracht de route op je gps plaatsen.
Aanvulling: als het gpx bestand hebt geopend in BaseCamp, zie je die links staan. Als je deze selecteerde en daarna op de rechter muisknop drukt, dan zie de bovenste optie " verzenden naar uw toestel"
Succes
Laatst bijgewerkt door
JOJO op 14 apr 2017 10:38, in totaal 2 keer bewerkt.
13 apr 2017 23:35
Daar ben ik ook bang voor Andre

Ik zal dat eens proberen JOJO.
14 apr 2017 8:34
Het is gelukt
Niet met de Garmin maar met de Osmand app ( dank zij mijn zoon)

Hopelijk doet die het ook in Duitsland.
Treintjes
14 apr 2017 10:51
Route zit bij tevens in OSMap tool. Echter is mij niet duidelijk of er route begeleiding op zit of dat jezelf moet opletten hoe je moet rijden.
Iemand al uitgevogeld?
14 apr 2017 10:57
Ik ben benieuwd of ik jullie nog tegenkom, wij vertrekken zo ook naar de Eifel voor een paar dagen.
Veel plezier in elk geval!
14 apr 2017 12:52
Veel plezier allen!
Vorig jaar was het zeer zeker de moeite waard! Helaas dit weekend te druk, anders hadden we weer mee gegaan.