11 okt 2005 18:01
RS-R schreef:Deskundigen op gebied van de racerij.![]()
En om onderstuur te verminderen heb je ook nog andere mogelijkheden.
11 okt 2005 18:07
11 okt 2005 18:21
EriC4C schreef:Als we het hier dan toch over "Wheels and Suspension" hebben, dan lijkt me dit on topic.
![]()
11 okt 2005 19:05
11 okt 2005 19:43
John4S schreef:
Nu ga je is een keertje lekker Autobahnbrennen lekker ri. de 300, want hier mag dat niet van die @$@^%687 Koos S., nu is mijn vraag zit je dan lekker met het gevoel van ooohhhhhhhhhh die bandjes zijn dan wel geen N codering, maar ken mij dat bomme.
Ik zou niet zo lekker zitten in mijn auto bij die extreme omstandigheden, zal wel tussen mijn oren zitten, maar toch, ze hebben het niet voor niks gedaan die N coderingen.
11 okt 2005 19:53
11 okt 2005 19:58
11 okt 2005 20:00
ppp 356 schreef:Zijn die niet duurder dan zonder die codering
11 okt 2005 20:01
11 okt 2005 20:21
ppp 356 schreef:Maar de benzineprijzen zijn ook al zo hoog
11 okt 2005 20:26
RS-R schreef:laat ons nou maar op die bandjes met N-codering rondtuffen.
11 okt 2005 20:31
Het verschil in comfort wordt volgens mij alleen door jou aangehaald, dat terzijde...Devil's Son schreef:Ik heb ook niets tegen N-codering. Maar laten we het wel bij de feiten houden en niet net doen alsof een N-codering heel erg belangrijk is... of dat je niet vóór N1 mag monteren en achter N2 (terwijl DAT nu in beginsel exact dezelfde compound kan zijn...), of dat een N2 comfortabeler is dan een N1 (bij de Continental Sportcontact 1 is dat b.v. precies andersom), enz.
11 okt 2005 20:33
Marco schreef:dat beetje meer heb ik er voor het gevoel wel voor over
11 okt 2005 21:06
paSCal schreef:
Respecteer een ander zijn mening, als hij/zij nou liever een paar euro (want je hebt het niet over honderden euro's!) meer uitgeeft, laat ze dan lekker... En laat nou een ander ook es het laatste woord hebben... (stille hint)....
11 okt 2005 21:10
paSCal schreef:En laat nou een ander ook es het laatste woord hebben... (stille hint)....
11 okt 2005 21:18
Devils son schreef:Waar het om gaat is dat veel mensen hier komen om geïnformeerd te worden en dan is het wel zo leuk als de info hier klopt.
Ik respecteer ieders mening en ga slechts in tegen onzinverhalen (dus onwaarheden die als feiten worden gepresenteerd). En het spijt mij wel, maar in dit draadje zijn genoeg onwaarheden te vinden.
Devils son even daarvoor zelf schreef:Om een voorbeeld te noemen: van Frank Schmidt vernam ik dat Bridgestone S-02's (met N-codering!) na een paar jaar niet meer functioneren. Niet erg voor iemand die veel rijdt. Maar je zal maar 2500 km per jaar rijden... Dacht je dat de N-code inhield dat je de beste keuze deed... niet dus.
11 okt 2005 21:52
EriC4C schreef: Voor welke band geldt dit niet![]()
11 okt 2005 22:02
Devils son schreef:Net zo goed als dat er nog steeds mensen zijn die de 964 links laten liggen omdat ze zo slecht zijn. Want allemaal lekken ze heel veel olie.
11 okt 2005 23:10
Devils son schreef:RS-R schreef:laat ons nou maar op die bandjes met N-codering rondtuffen.
Van mij mag het. Ik rij op dit moment ook met N-codering.
Ik heb ook niets tegen N-codering. Maar laten we het wel bij de feiten houden en niet net doen alsof een N-codering heel erg belangrijk is... of dat je niet vóór N1 mag monteren en achter N2 (terwijl DAT nu in beginsel exact dezelfde compound kan zijn...), of dat een N2 comfortabeler is dan een N1 (bij de Continental Sportcontact 1 is dat b.v. precies andersom), enz.
11 okt 2005 23:27
RS-R schreef:Jij jippie me wat teveel.
11 okt 2005 23:35
11 okt 2005 23:41
11 okt 2005 23:41
RS-R schreef:
Jij jippie me wat teveel.
11 okt 2005 23:44
Olaf schreef:Wie heeft er onder z'n Porsche banden die ouder zijn dan 5 jaaren durf je daar nog 200+ mee te rijden
![]()
12 okt 2005 8:54
Olaf schreef:Wie heeft er onder z'n Porsche banden die ouder zijn dan 5 jaaren durf je daar nog 200+ mee te rijden
![]()