Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: Formule 1, Seizoen 2017

18 sep 2017 13:39

te eager moest ff googlen ,maar wat een onzin je rijdt in de kwalificatie de tweede tijd
en dat bij de wedstrijd laat je netjes iedereen voor gaan omdat je te eager bent :bang:

18 sep 2017 14:48

205forever schreef:ga liever naar de jeugd-klasse kijken in de autocross, daar rijdt meer lef en durf in 1 bocht als hier op de hele baan... :drive:
(en dat met autotjes van 2 a 3duizend euro in plaats van miljoenenkostende computers op wielen)

De jeugdklasse past inderdaad beter bij je dus voortaan lekker wegblijven met dat onbenullige gebrabbel van je hier.

18 sep 2017 14:51

Altijd leuk om een analyse te kijken
https://www.youtube.com/watch?v=czHPM0UjLNc

18 sep 2017 15:50

Deze is wel heel duidelijk. Vettel vergeet af en toe waar de achterkant van zijn auto zich bevindt hoorde ik Mark Webber ook zeggen.

18 sep 2017 16:34

Vooral mooi om te zien dat er na 43 analyses met footage van 8 cameraposities, afgedraaid op halve of kwart snelheid, er nog verschillende opvattingen zijn. Je zal 't maar in 3 seconden moeten doen vanuit je cockpit met maar 1 kans om niemand te raken. :popcorn:

Gewoon een race incident, door de mindere start van Vettel, de matige start van Max en de super start van Kimi hadden ze ineens ongeveer dezelfde aankomsttijd bij de bocht, en dat past dus niet..

Als Max gewoon net zo goed van z'n plek had gekomen als Kimi of Lewis, was ie zonder problemen de eerste bocht doorgekomen op de eerste positie. :wink: :drive:

18 sep 2017 16:50

De meeste experts zijn het er ook mee eens.
Race incident en Vettel had slimmer moeten zijn.

https://www.youtube.com/watch?v=eCwt7z_FpKk
leuk iemand vanuit Nascar die eens zijn licht laat schijnen over de startscene van een formule 1 race.

18 sep 2017 17:00

Deze is ook ok, leuk weer met Jordan en Coulthard, jammer dat de bbc het niet meer uitzendt.

18 sep 2017 19:29

Max had vooraf al aangegeven dat het bij de eerste bocht moest gebeuren omdat inhalen daarna bijna onmogelijk is. Al was het later ook nog mogelijk om in te halen dan nog laat je toch niet je gas los all coureur? Als hij dat had gedaan had er wrs iemand achterop geknald en had ie er ook uit gelegen.

Vettel wilde blijkbaar kostte wat kost eerste blijven en dat is wel heel dom. Als hij Hamilton achter zich had gehouden dan had hij alsnog 'gewonnen' en mss had hij via bandenwissels mss alsnog P1 over kunnen nemen van Max. Zo dom.... Je moet kansen creeeren en dat kan alleen maar als je nog in de race bent....

Hamilton terecht man of the match, geen enkele fout gemaakt en de lachende vierde in dit geval

18 sep 2017 23:56

mbembe schreef: Zo dom....

Joh, maar voorlopig zit hij in een Ferrari en jij in een Cayman

Zal die toch wel iets goed doen. :popcorn:

19 sep 2017 1:18

Ik zit ook niet in een Ferrari en Vettel wel dus ongetwijfeld doet hij ook dingen goed maar ik ben het met mbembe eens, dit was niet zo slim van hem.
Zou wel eens de actie kunnen zijn die hem de titel kost.

19 sep 2017 4:56

Dit zou hem idd wel eens de titel kunnen kosten. Maar ik denk dat hij Kimi gewoon nooit heeft verwacht daar. En ook nog niet had kunnen zien in zijn spiegels. Bekijk de beelden en probeer dan Raikonen even helemaal weg te denke. Dan is het helemaal niet zo vreemd/raar/dom wat Vettel doet....

19 sep 2017 7:42

Vettel stuurde wel erg extreem in hoor. Zo scherp, dat als Max daar niet zat, Raikonen behoorlijk op de rem had gemoeten om een crash te voorkomen ..

Max moet alleen niet uit het oog verliezen dat finishen ook een keer nodig is. Als ze de 3e plek in het constructeurschap uit handen geven door dit soort onnodigheden, dan kost dat het team ook geld. Geld dat nodig is voor de maximale ontwikkeling van de auto ..

19 sep 2017 9:38

en hij heeft nooit mechanische problemen gehad waardoor hij uitviel :popcorn:

19 sep 2017 10:18

Begrijp niet zo goed wat Max anders had kunnen doen :scratch:
Rode lampen gaan uit, hij heeft initieel zelfs een betere start dan Vettel en gaat uiteraard voluit naar de eerste bocht. Als hij gas los had gelaten, laat staan remmen, toen hij klem kwam te zitten dan zou hij ongetwijfeld van achter vol zijn geraakt in de drukte. Hij kon dus geen kant op volgens mij :?

19 sep 2017 10:19

Wing schreef:. Als ze de 3e plek in het constructeurschap uit handen geven door dit soort onnodigheden,

Leg nou nog eens een keer uit waar de "onnodigheid" zit? Jij/wij denkt/denken vanaf een veilige 3-zitsbank het allemaal wel even te snappen maar stel je jezelf eens voor in een krappe cockpit en dat je binnen 300 meter als eerste een bocht door wil (want je bent topsporter) met een bloedgang.

Het werkt nou eenmaal niet zo om vanaf de bank het beter te weten. Wij hebben dat inzicht en instinct nou eenmaal niet. Bovendien was er voor Max geen redden aan want hij zat al tussen de wielen van Kimi Praatgraag en Sebastian "mijn auto houdt op bij de achterkant van mijn helm".

Je zal wel denken waarom ik het dan wel zou weten? gedeeltelijk omdat ik een ver verleden bij een bedrijf heb gewerkt wat hoofdsponsor was van het Toyota F1 team. Gelukkig werkte ik op de Mar/Com afdeling waardoor ik gezegend ben geweest met heel veel circuit en fabrieks bezoeken. regelmatig ook met Trulli, R. Schumacher en Panis gebabbeld en die gasten geven je een prima inzicht hoe een F1 rijder functioneert. Ben nog steeds verheugd dat ik deze periode mee heb mogen maken. Dikke pret.

19 sep 2017 10:22

horn schreef:Dit zou hem idd wel eens de titel kunnen kosten. Maar ik denk dat hij Kimi gewoon nooit heeft verwacht daar. En ook nog niet had kunnen zien in zijn spiegels. Bekijk de beelden en probeer dan Raikonen even helemaal weg te denke. Dan is het helemaal niet zo vreemd/raar/dom wat Vettel doet....

Dat dus.

19 sep 2017 11:40

Nou, nog anderhalve week en dan kunnen we weer over een nieuwe wedstrijd praten. Heb het nou allemaal wel gehoord, van die eerste 300m in Singapore :wink: . Hoop dat Maleisie meer dan 15 seconden plezier gaat opleveren.

Ga maar de bougies van mijn auto in de was zetten en nieuw draad tappen in mijn ventieldoppen. Is zinniger dan verderouwehoeren over Ferrari vs. Red Bull....

19 sep 2017 12:00

Doe je wel een fotoverslag van je nieuwe hobby :mrgreen:

19 sep 2017 14:18

Tweet van papa: https://twitter.com/MaVic009/status/909497457880399872

Afbeelding

19 sep 2017 22:34

giulia schreef:
Wing schreef:. Als ze de 3e plek in het constructeurschap uit handen geven door dit soort onnodigheden,

maar stel je jezelf eens voor in een krappe cockpit en dat je binnen 300 meter als eerste een bocht door wil (want je bent topsporter) met een bloedgang.

Daar zit precies de crux: je hoeft niet altijd als eerste door de eerste bocht ... Hamilton had niet voor niks vooraf gezegd dat het een marathon is en geen sprint ..

Ik ga niet beweren dat ik het beter zou doen dan Max. Want dat is beslist niet het geval ... Ik denk alleen dat hij niet uit het oog moet verliezen dat de finish halen ook een keer goed is. Dit jaar wordt hij toch geen kampioen. Probeer in ieder geval een paar puntjes bij elkaar te sprokkelen. Voor hemzelf, voor zijn fans en voor zijn werkgever. Niks meer, niks minder.

19 sep 2017 22:56

Max wil winnen, geen puntjes sprokkelen. Hopelijk verandert hij die houding nooit. Suffe rijders zijn er meer dan voldoende.

20 sep 2017 0:36

Oh jij bent de psycholoog van Max begrijp ik? Dat je weet hoe hij rijdt...

Voor het teambelang zou het in ieder geval beter zijn als hij ook zijn hersens gebruikt....

20 sep 2017 7:22

Is dit een reactie op mijn bericht?

Zo ja. Dat heb je verkeerd begrepen en doe eens een beetje lief :-) Max zegt zelf in interviews dat hij volle bak voor de winst gaat.

Overigens vind ik dat hij goed rijdt dit jaar, maar vooral pech heeft. Volgens mij denkt zijn Team er hetzelfde over. En nee, daar ben ik ook niet de psycholoog van, maar dat lees ik in de berichten van Horner en Marko.

20 sep 2017 11:15

Wing schreef:
giulia schreef:

maar stel je jezelf eens voor in een krappe cockpit en dat je binnen 300 meter als eerste een bocht door wil (want je bent topsporter) met een bloedgang.

Daar zit precies de crux: je hoeft niet altijd als eerste door de eerste bocht ... Hamilton had niet voor niks vooraf gezegd dat het een marathon is en geen sprint ..

Daar zit hem dus niet de crux...zeker niet in Singapore waar er nul kans is op inhalen...dat heb je als het goed is gezien. Daar moet je gewoon als eerste door de bocht zijn, zeker in de natte condities van de race.

20 sep 2017 11:22

Als Kimi fan kan ik wel met zekerheid zeggen dat Kimi geen schuld had aan deze startcrash...... :mrgreen:
Plaats een reactie