Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 15:57



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Verkocht: 964 Turbo (965) 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Te koop aangeboden 964 Turbo (965)
89.965 in januari 2018:

https://www.autoscout24.nl/aanbod/porsc ... ?cldtidx=1
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


15 jan 2018 13:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 964 Turbo 3.3
Bericht Re: Te koop aangeboden 964 Turbo (965)
Yep maar een goed bod mag uiteraard ook :-)


16 jan 2018 22:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 964 Turbo 3.3
Bericht Re: Te koop aangeboden 964 Turbo (965)
Heb de prijs aangepast en adv. op Autoscout gezet, 74.500 is de nieuwe prijs :!:

@Moderators: Ik probeer mijn 1e post te wijzigen om daar de prijs aan te passen maar er staat bij dat bericht geen knopje "wijzigen" dus ik weet niet hoe ik deze tekst kan wijzigen zodat de prijs daar ook aangepast wordt? Zou fijn zijn als ik dat ook nog even kan aanpassen (of jullie, ook prima :mrgreen: )


Ik zie echt bedragen staan waarvan ik denk ja, dan staan ze nog wel een jaar of wat, ik wil de mijne gewoon verkopen, heb afgelopen jaar wederom bijna niet gereden (paar honderd km) en hoop dat ik nu een koper vind, 89K is blijkbaar niet de prijs die je ervoor krijgt, vandaar de verlaging.
We zullen zien


10 sep 2018 15:17
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Te koop aangeboden 964 Turbo (965)
Zo te zien een nette auto die wat aandacht kunnen gebruiken. Toen je je auto vorig jaar te koop hebt gezet, zat ik daar heel erg over na te twijfelen. Ik was niet tot actie over gegaan omdat ik een aardig kostenpost zag aan roest en onderhoud en had geen zin in een project.

Ik kan me voorstellen dat iemand die minder ervaren is met sleutelen aan- en restaureren van Porsches je auto daarom mijden.

Mijn ongevraagde advies is:
- Laat deze reclame wegalen
- Laat een grote beurt uitvoeren
- Laat alle roestplekjes behandelen
- Monteer originele Turbo velgen
- Laat de auto detailen met glascoating
- Neem een stel goeie foto's

Een goeie 964 Turbo is gewoon veel meer waard, zeker in het zwart, en als je de puntjes op de i zetten is er geen reden waarom je auto niet veel meer kunnen opbrengen.
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


10 sep 2018 16:06
Profiel
PorscheForum Rakker
991 Carrera S - 2013 zwart/zwart 911 3.2 Carrera Cabrio 1989 Diverse alfa (incl. resto’s) een lancia en een bmw
Bussum
Bericht Re: Te koop aangeboden 964 Turbo (965)
Kan die kooi er makkelijk uit? Hoe zit ie bevestigd?


10 sep 2018 16:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Te koop aangeboden 964 Turbo (965)
Wat Johann al aangeeft.................zo'n auto moet er gewoon strak bij staan. Heb je daar geen zin in om dit zelf
aan te pakken of de kosten ervoor te maken dan zal je vraagprijs nog wat verder moeten zakken ben ik bang.............

Citaat:
Kan die kooi er makkelijk uit? Hoe zit ie bevestigd?


Is een schroefkooi, dus die zit bevestigd op de veiligheidsgordel punten. Met een sleutel of dop 17 4x bouten
losdraaien en hij is eruit :wink:


10 sep 2018 19:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 964 Turbo 3.3
Bericht Re: Te koop aangeboden 964 Turbo (965)
Bedankt voor de tips Johann, maar ik het is al een goeie Porsche :mrgreen: , wel eentje van ondertussen 27 jaar dus met een paar kleine zaken, als je'm tiptop wil hebben is dat aan de koper.
Het is volgens mij gewoon nooit goed, als ik'm zou laten spuiten heb je weer de opmerking "ja geen originele lak, ik heb liever patina" pfff. Kortom ik hoop op een koper die zelf ziet dat't een prachtig prijsje is, wil je'm tiptop hebben? Ruimte genoeg met deze prijs lijkt me. Wil je d'r gewoon lekker mee sturen en geen "garage-queen" dan is dit'm dus.

Voor 130K koop je er eentje waar niks aan is? Nou dan heb je 55K te besteden aan de mijne, en dat hoeft er bij lange na niet te gebeuren.

Plekjes/polijsten en wat andere zaken ben je 3K verder, nog een beurtje erbij, welja ook 3K maar denk niet dat een beurt nu zoveel gaat kosten (en ja ik weet wat onderhoud kost aan deze auto's) want er is verder niets wat bij de beurt vervangen hoeft te worden schat ik zo in.

Maar we zullen zien wat de mark doet, volgens mij is het veel lucht en willen mensen niet echt verkopen, ik uiteindelijk wel voor een normale prijs, dat is geen 130K en blijkbaar ook geen 89.


10 sep 2018 19:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 964 Turbo 3.3
Bericht Re: Te koop aangeboden 964 Turbo (965)
Hoi Ruviano, ja het is inderdaad een schroefkooi.
Als je'm zonder wil ook goed, haal ik'm d'r uit voor je en krijg je 300 euro korting :-)
Ik heb'm er ook zelf ingezet, niets beschadigd en gewoon op de gordel bevestigingspunten, geen laswerk etc. uitgevoerd.


10 sep 2018 19:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Te koop aangeboden 964 Turbo (965)
Zeau.
Da's niet duur, alleen is mijn budget ontoereikend :(
Trouwens, de Keskins maken 'm net af imo :thumleft:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


10 sep 2018 20:24
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht Re: Te koop aangeboden 964 Turbo (965)
paulb schreef:
Heb de prijs aangepast en adv. op Autoscout gezet, 74.500 is de nieuwe prijs :!:

@Moderators: Ik probeer mijn 1e post te wijzigen om daar de prijs aan te passen maar er staat bij dat bericht geen knopje "wijzigen" dus ik weet niet hoe ik deze tekst kan wijzigen zodat de prijs daar ook aangepast wordt? Zou fijn zijn als ik dat ook nog even kan aanpassen (of jullie, ook prima :mrgreen: )



Done :salut:
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


10 sep 2018 21:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 964 Turbo 3.3
Bericht Re: Te koop aangeboden 964 Turbo (965)
Merci Henk!


10 sep 2018 22:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 964 Turbo 3.3
Bericht Re: Te koop aangeboden 964 Turbo (965)
De auto is verkocht aan een mede-forummer, ik zal een donatie doen aan het forum, kan een moderator even een slotje d'r op zetten en "verkocht" aub?
Merci!


27 sep 2018 21:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Te koop aangeboden 964 Turbo (965)
Fefeliciteerd (of gecondoleerd) met de verkoop.
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


27 sep 2018 22:04
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht Re: Te koop aangeboden 964 Turbo (965)
Thanks :thumleft: Gefeliciteerd met de verkoop !
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


27 sep 2018 23:06
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.