Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

17 okt 2005 15:14

Marco schreef:[
wat vond Koen van Uithuizen?

Een hele rit waarschijnlijk :lol: :lol:

nick

17 okt 2005 15:26

BEDANKT NOG VOOR GISTER 911 LOVER :^:[/quote]

Hmmm Koen zijn nickname krijgt plotseling voor mij een hele andere
betekenis!! :mrgreen:

17 okt 2005 15:43

Ed schreef:Nog een nieuwe.
Mijn naam is Ed,kom uit het zuiden des lands en heb sinds 5 jaar een 911 SC uit "81
We hebben hier in het dorp nog enkele "elfers" waarmee ik een paar keer per jaar mee ga toeren.
Maar sinds ik het forum heb ontdekt ben ik nieuwsgierig geworden naar jullie ritten.(bijv. 9 oktober j.l.) :lol:

Hallo Ed en welkom hier op dit forum. Hier zal je zeker dat vinden wat je verwacht.
De reacties van de rit van 9 oktober moet je zelf even doorlezen. anders zou ik aan eigenstoef kunnen doen
En je moet zeker eens meekomen op zo'n ritten (als je tijd hebt voor een nieuwe verslaving :wink: )

@ aan alle anderen : Gis maar hoor jongens , mij niet gelaten (hé Jolandje :^: )

:lol: :lol: :lol:

17 okt 2005 15:49

Joepie, nog een vrouw er bij. En één die ook van kleur bekennen houdt...

17 okt 2005 15:50

:salut:
Ik kom vast een keertje langs Koen,ik woon ongeveer 10 km boven je.

17 okt 2005 15:55

Lydia schreef:Joepie, nog een vrouw er bij. En één die ook van kleur bekennen houdt...

Daar , mijn andere VAMP is ook hier :wink: :flower:
Hallo Lydiaatje :D

@ Ed : Je bent steeds welkom op een lekkere koffie :cheers:

ps :ZOOOOOOOOO hoog Ed , je hebt toch een goed valscherm hoop ik :lol: :lol: :lol:

17 okt 2005 16:00

Hee, Jolanda.

Koen is hier zo'n beetje de "helpen-foto's-voor-vrouwen-op-het-Forum-zetten-man". Je wilt niet weten wat je daar straks nog voor moet doen!!!!!

Hee, Koen! Hoe was het op de Schleife? Auto heel, maar ego gedeukt???

graag

17 okt 2005 16:07

Je wilt niet weten wat je daar straks nog voor moet doen!!!!!

Ach! Hij doet het graag hoor! :wink:

17 okt 2005 16:08

Pfff, dat denk jij. Jij bent geen vrouw en je hebt geen foto's door hem laten plaatsen...

piepen

17 okt 2005 16:15

Niet piepen! Je bent een grote meid :lol:

17 okt 2005 16:16

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Auto is idd heel (ik ben daar voor de lol en niet voor de competitie) , maar ego gedeukt :?:
Dat begrijp ik niet echt :roll:
Natuurlijk had ik liever met jou rondge ....... maar ja :wink:

PS :aan je onderschrift te lezen heb je toch niet te klagen over de wederdiensten

Lydia die in haar onderschrift schreef:hartstochtelijke 911 rijdster

17 okt 2005 16:19

Ed schreef:Maar sinds ik het forum heb ontdekt ben ik nieuwsgierig geworden naar jullie ritten.

He die Ed,

Welkom, enne, binnekort heb je weer een mogelijkheid, met de Abraham-toer.... Zie hier: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=6070

17 okt 2005 16:25

911-lover schreef::lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Auto is idd heel (ik ben daar voor de lol en niet voor de competitie) , maar ego gedeukt :?:
Dat begrijp ik niet echt :roll:
Natuurlijk had ik liever met jou rondge ....... maar ja :wink:

PS :aan je onderschrift te lezen heb je toch niet te klagen over de wederdiensten

Lydia die in haar onderschrift schreef:hartstochtelijke 911 rijdster

Nee, schatje, je was geweldig :D

17 okt 2005 16:32

Je kent toch wel de uitdrukking: "auto heel maar ego gedeukt" is beter als andersom...

Oei, gevoelige snaar, lieverd?

17 okt 2005 16:35

Wat gebeurt hier in vredesnaam??? :zwbl: Het wordt nu wel erg hoor ... :oops:

17 okt 2005 16:37

Tja, het is al eerder gezegd, maar dan nog maar een keertje de tip: Afbeelding

17 okt 2005 16:42

Ze vallen in herhaling... De humor is nog steeds ver te zoeken, he, Koen?

17 okt 2005 16:45

Lydia schreef:Ze vallen in herhaling... De humor is nog steeds ver te zoeken, he, Koen?

Aha, is dat het, humor :roll: ok, leg dan de tip (van de administrator van deze site) maar naast je neer :idea:

17 okt 2005 16:49

Sorry meneer de administrator van deze site. Ik zal het noooooit meer doen! :salut:

17 okt 2005 16:51

Lydia schreef:Sorry meneer de administrator van deze site. Ik zal het noooooit meer doen! :salut:

:wink: goeie reactie, ook humor :thumleft:

17 okt 2005 17:29

Lydia schreef:Sorry meneer de administrator van deze site. Ik zal het noooooit meer doen! :salut:

Een van de, niet de.... ;)...

Perfecto, zal je eraan houden Lydia :cheesy:

17 okt 2005 18:31

Om eens terug te komen op de openingspost :

WELKOM

maar, je P "rijdt als een speer". Is dat zoiets als : "die duif rijdt als een speedboat" ? :lol:

17 okt 2005 18:53

Een warm welkom vanuit Helpman. Er melden zich steeds meer Porschisten vanuit (de provincie) Groningen. Kunnen we mooi gezamelijk oprijden bij evenementen. :D

Anne 2.7

17 okt 2005 19:16

Anne 2.7 schreef:Een warm welkom vanuit Helpman. Er melden zich steeds meer Porschisten vanuit (de provincie) Groningen. Kunnen we mooi gezamelijk oprijden bij evenementen. :D

Anne 2.7

lijkt me een goed idee, woon eigenlijk niet in de stad Groningen maar even daarbuiten Harkstede

groetjes Jolanda :P

17 okt 2005 19:32

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ze moeten je wel hebben he Koen, ze balen gewoon dat zij niet zo vlot zijn.

@Ed welkom en veel plezier.
Plaats een reactie