Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 19:33



Antwoord op onderwerp  [ 575 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Volgende
Formule 1, Seizoen 2019 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Cazzo Super Veloce schreef:
Maar de mannen achter de tafel vonden het weer nodig om een straf uit te delen aan Vettel.
Terwijl dit gewoon een raceincident is.
Straffen zouden voorbehouden moeten worden aan bewuste acties om concurrenten te benadelen.
Als je al geen fout meer mag maken... :scratch:
Heerlijke race verder :thumleft:

Dan zou het zaak worden om telkens lekker laat te remmen en 'per ongeluk' iemand van achter aan te tikken waarbij je erop let zelf zo weinig mogelijk schade te krijgen.

Als je je verremt en je vliegt de bocht uit zal je ook geen straf krijgen. Als je door een fout een andere rijder benadeelt, vind ik het een ander verhaal.
_________________________________________
I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.


15 jul 2019 12:01
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Tja, die andere rijder heeft daar niks aan en VET eindigde toch al laatste. Maar straf voor een ongeval waarvan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gezegd kon worden dat het niet met opzet was (hoewel de Max 'fans' op Facebook daar uiteraard in groten getale weer anders over denken ...) vind ik eigenlijk ook niet terecht. Shit happens. En door.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


15 jul 2019 13:37
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Wat kan ik me overigens ongelofelijk ergeren aan al die gelegenheids fans van Max op social media die een verschrikkelijke oranje bril én oranje oogkleppen op hebben. Wat een dom volk zit daar tussen zeg :shock: :evil:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


15 jul 2019 13:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Heeft niks met opzet te maken. "Causing a collision" lijkt me overduidelijk 100% toepasselijk hier.
Dat het voor Max geen race-eindigend incident was doet er niet toe. Hij is door deze domme actie wel 2, misschien zelfs 3 plekken verloren.

Daarbij, hoevaak is het niet andersom geweest. Max kreeg ook een 10s straf in China toen ie Vettel omdraaide... en dat was ook vast niet met opzet.

Wel blij dat de stewards zich verder niet met het LeClerc & Max gevecht hebben beziggehouden; dat was namelijk echt racen op het scherpst. :res:


15 jul 2019 14:16
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Afbeelding


15 jul 2019 20:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
:thumleft: :thumleft: :mrgreen: :mrgreen:
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


15 jul 2019 20:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
horn schreef:
Wat kan ik me overigens ongelofelijk ergeren aan al die gelegenheids fans van Max op social media die een verschrikkelijke oranje bril én oranje oogkleppen op hebben. Wat een dom volk zit daar tussen zeg :shock: :evil:

Idd, maar heb je ooit al eens op Dumpert of reacties op Facebook gelezen over verschillende onderwerpen? Dan vraag ik me soms toch echt af hoeveel mensen er voor 'niks' ipv 'gratis' naar school zijn gegaan.
_________________________________________
Mvg,

René


16 jul 2019 7:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
In de F2 kunnen ze ook iets van vreemde besluiten nemen
https://nl.motorsport.com/fia-f2/news/s ... e/4496225/
_________________________________________
Mvg,

René


16 jul 2019 20:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Nu ietsje meer tijd om te berichten over de ervaringen op Silverstone. Ik was er op uitnodiging van de British Racing Drivers Club (BRDC), die ook eigenaren zijn van het Silverstone circuit. Daarmee kreeg ik ook toegang tot pitlane, paddock club etc, een erg leuke ervaring. Op zaterdagavond was er de traditionele BRDC party, waar vele bekende namen rondliepen. Lando Norris, Daniel Ricciardo en George Russell kwamen kort langs voor een interview en verdwenen daarna direct weer. Ik kreeg de gelegenheid om kennis te maken met Richard Dutton van Fortec Motorsports, een grote naam in de Engelse racerij. O.a. Pablo Montoya en Heikki Kovalainen hebben voor zijn tems gereden. Toen ik vertelde dat ik een Nederlander ben, vertelde hij me dat hij destijds ook contacten onderhield met Jos Verstappen en dat hij hem kon plaatsen bij Jordan met een contract van 8m pond. Eddie Jordan (die er overigens ook rondliep, maar hem heb ik niet gesproken) wilde echter geen zaken doen met Huub Rothengatter, die destijds Jos vertegenwoordige en daarmee strandde de deal. Of het waar is, kan ik niet controleren! Ook meldde hij dat naar zijn mening de beste coureurs van het moment Ricciardo, Verstappen en Leclerc zijn (dit was voor de race van zondag!). Naar zijn mening is Max nu al beter dan Hamilton en als Max in een Mercedes zou zitten, hij Hamilton zou verslaan. Derek Warwick, die zich inmiddels ook bij ons had gevoegd was het daarmee volledig eens (bizar: Oh Hi Derek, meet my Dutch friend. Ik: “Hi Derek” en ik denk aan dat jochie van 13, 14 dat destijds de F1 rijders verafgoodde, nu drink ik een biertje met hem).

Ach, maak ervan wat je wilt, maar het was als Nederlandse fan erg leuk om dat van de verzamelde Britse race-royalty te horen. Verder liepen er nog rond David Coulthard, Johnny Herbert, Damon Hill en een grote hoeveelheid locale helden (wie kent Jason Plato?). En de president van de club, de legendarische Paddy Hopkirk (a.o winnaar Rallye Monte Carlo 1964) - wat is dat een prachtige kerel zeg. 86 jaar oud maar nog totaal fit en bij de tijd, enorme humor en erg gezellig om mee te praten (ik” what got you into motorsports?”, Paddy “Well I wasn’t good for anything else, you know. I am dyslexic. I have a letter that proves it, but I can’t read it”).

Super weekend.


17 jul 2019 8:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Sow dat moet een bijna surrealistische ervaring zijn 8) om er achter te komen dat het ook gewoon mensen zijn.
Gave ervaring :thumleft:

Plato zeker bekend hier, ik kende de naam al wel uit het BTCC wat destijds regelmatig bij eurosport werd uitgezonden
en daarna natuurlijk als presentator bij Fifth Gear samen met Tiff om te zien wie deze week de beste auto had.
_________________________________________
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.


17 jul 2019 8:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Plato reed toch Laguna in de BTCC?
Had ik ook een toen, een Laguna 8)
_________________________________________
GREEN IS GOOD


17 jul 2019 9:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Afbeelding
_________________________________________
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.


17 jul 2019 9:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
en later blijkbaar ook met vauxhall, maar toen was ik al afgehaakt
Afbeelding
_________________________________________
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.


17 jul 2019 9:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Lekker, Max P2!
Ferrari-troubles again...


27 jul 2019 18:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Gasly P4, heeft het nog nooit zo goed gedaan :mrgreen:

Jammer van de Ari’s, gaat in ieder geval wel weer voor leuke inhaalacties zorgen.

Kans op regen is morgen best groot. Is Max nog steeds dominant op de regenbanden?
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


27 jul 2019 18:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Moeilijk te zeggen... we hebben de RB15 nog niet in de regen gezien. Mechanische grip is alles in de regen...


27 jul 2019 19:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Its raining :D :!:


28 jul 2019 14:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Vanaf nu gaat het saai worden!


28 jul 2019 15:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Als je wilt kun je discussiëren over waar FIA voor staat :D


28 jul 2019 15:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Kheldar schreef:
Vanaf nu gaat het saai worden!


Vind je? :mrgreen:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


28 jul 2019 16:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Dacht dat het langzaam droog ging worden. HAM weg etc ... en een beetje cynisme!

Gelukkig blijft het nat!


28 jul 2019 16:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Pffff best veel actie na een matige start, maar wordt altijd gek van de SC’s. Liever een VSC dan heb je niet voor niets je best gedaan.

En dat is niet omdat VER nu z’n 11 seconden kwijt is, want dat maakt me niet uit. Prima als Max wint, maar een spannende race zonder al dat gezeik zie ik liever. Beetje armoede als wedstrijd spannender wordt door SC. Amerikaanse uitvinding.


28 jul 2019 16:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Supermax.... 8)


28 jul 2019 17:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Neem je nu een Strammer Max :?: :mrgreen:
Was wel ff genieten he, moet nog bijkomen :scratch:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


28 jul 2019 17:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Zowel Max als Lewis maakten een slipper, een 360, maar wisten hem wel op te vangen en niet te crashen dat tekent toch ook de klasse.( en een beetje geluk ).
Maar genoten iig


28 jul 2019 18:03
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 575 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: meganiek


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.