Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

02 nov 2005 23:06

een collega van me is getrouwd in een open handtasje... :twisted:

Afbeelding

02 nov 2005 23:11

Ik heb maandag achter zo'n dicht handtasje gehangen.
Ook een Works Cooper S (met Z-platen)
Die dingen zijn echt wel vlot :shock:
Naderhand nog lekker met 4 pinkertjes gegroet alvorens hij een zijweg insloeg.

02 nov 2005 23:17

horn schreef:een collega van me is getrouwd in een open handtasje... :twisted:

Afbeelding


offtopic: de velgen mogen wel eens schoongemaakt worden. Mot je nog geen GP uitvoering?

02 nov 2005 23:23

Die velgen van Horns Cooper zijn in de kleur van de wagen gespoten :roll: :wink:

02 nov 2005 23:26

sportwagon schreef:offtopic: de velgen mogen wel eens schoongemaakt worden. Mot je nog geen GP uitvoering?


ik zie geen smiley - dus voor jouw info - velgen zijn in titaniumkleur gespoten.

De GP uitvoering? Die dichte lichtgewicht versie waar over gepraat wordt? Lelijk ding voor veel geld. Not my thing.

En standaard 225 pk, da's 5 minder dan de mijne :twisted: (maar mijne is wel veel zwaarder, zelfs zonder mij erin :wink: )

Afbeelding

Velgen - lelijk
Spoiler - buttugly
Inserts in voorbumper - jakkie
Getinte achterramen - maffioso pimp my ride

Alleen die rode spiegels vind ik een leuk detail en dat alu randje om de cooper s luchthapper in de motorkap.

02 nov 2005 23:45

horn schreef:
sportwagon schreef:offtopic: de velgen mogen wel eens schoongemaakt worden. Mot je nog geen GP uitvoering?


ik zie geen smiley - dus voor jouw info - velgen zijn in titaniumkleur gespoten.

Sorry. Ik dacht echt dat ze vies waren.

D
horn schreef:De GP uitvoering? Die dichte lichtgewicht versie waar over gepraat wordt? Lelijk ding voor veel geld. Not my thing.

En standaard 225 pk, da's 5 minder dan de mijne :twisted: (maar mijne is wel veel zwaarder, zelfs zonder mij erin :wink: )

Afbeelding

Velgen - lelijk
Spoiler - buttugly
Inserts in voorbumper - jakkie
Getinte achterramen - maffioso pimp my ride

Alleen die rode spiegels vind ik een leuk detail en dat alu randje om de cooper s luchthapper in de motorkap.

Helemaal eens. Vind het ook niks. Begrijp trouwens ook niet dat ze geen rood/wit of groen/wit hebben genomen. Veel klassieker.

03 nov 2005 7:40

best mooi die MINI 8)

03 nov 2005 9:11

Horn schreef:Getinte achterramen - maffioso pimp my ride


Are you talking to me :twisted: :twisted: :wink: Afbeelding

03 nov 2005 11:07

Nee, autobiografisch. ;) :lol:

03 nov 2005 16:07

horn schreef:Afbeelding

Velgen - lelijk
Spoiler - buttugly
Inserts in voorbumper - jakkie
Getinte achterramen - maffioso pimp my ride


Zeg dat wel, een "gewone" Mini is al een gedrocht, en dan nog eens dit erbij ! :twisted:

Over de omschrijving "handtas" : die is wel terecht, 't is wel een vrouwenauto :wink:

03 nov 2005 21:34

horn schreef:Afbeelding

Velgen - lelijk
Spoiler - buttugly
Inserts in voorbumper - jakkie
Getinte achterramen - maffioso pimp my ride

Alleen die rode spiegels vind ik een leuk detail en dat alu randje om de cooper s luchthapper in de motorkap.


Volledig mee eens. Spiegels zijn eigenlijk het enige mooie.


Maar als ik jou was zou ik HELEMAAL NIETS meer veranderen aan je Cooper S. Hij is AF!!! :!: :D

03 nov 2005 23:20

Carrera4s schreef:Zeg dat wel, een "gewone" Mini is al een gedrocht, en dan nog eens dit erbij ! :twisted:

Over de omschrijving "handtas" : die is wel terecht, 't is wel een vrouwenauto :wink:


Verklaar u nader, Meester :evil: :wink:

03 nov 2005 23:40

ja :oops:

beetje opvolger van de ford Ka


:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

03 nov 2005 23:40

Ik vind mini's hele leuke autotjes! Ideaal voor degene die in een drukke stad woont met krappe straatjes. Hij is snel, klein, toch ook wel mooi en ook nog eens praktisch!

Robby, het kan geen opvolger van de ford Ka zijn want deze is nogaltijd in productie en dat zal hij waarschijnlijk ook blijven, plus het is van een ander merk 8) flauw van mij natuurlijk :twisted:

Nu serieus:
De cooper is in mijn ogen niet te vergelijken met de Ford Ka, hij een klasse hoger, hij is sportief, zelfs mooi!
Rij je Mini Cooper heb je stijl, rijd je Ford Ka heb je geen stijl (althans geen positieve stijl :shock: ) De Cooper beschikt namelijk over mooie elegante maar toch krachtig ogende lijnen, hij straalt uit "ik ben dan wel klein, maar ik vreet je op!" Zoiets kun je van een Ford Ka niet echt zeggen, is het wel :twisted: ?

03 nov 2005 23:50

Mini is geen mini meer.

04 nov 2005 0:00

RS-R schreef:Mini is geen mini meer.

idd
Afbeelding

04 nov 2005 0:01

Net een fopporsche zo :lol:

04 nov 2005 0:03

Dat was het eerste wat me opviel bij de jubirit.
Daar stond de Cooper S ook naast de P van Horn en de P was ogenschijnlijk een kleine wagen daartegen :shock:

04 nov 2005 0:09

Maar ze zijn nog altijd vrij kort.

04 nov 2005 1:05

Ik mis dat oude stuiterende skeltergevoel, dat roeren met die veel te lange pook met veel te veel speling, dat heerlijke gebrom, dat scheeftrekken tijdens remmen, de superkleine wissertjes die rijden in stortbuien die extra spanning gaven, dat trotse gevoel als je met 4 volwassenen rondreed... het echte Mini gevoel... ontbreekt :cry:

04 nov 2005 1:33

R.M.Boosten schreef: hij straalt uit "ik ben dan wel klein, maar ik vreet je op!" Zoiets kun je van een Ford Ka niet echt zeggen, is het wel :twisted: ?


Nou ja.... de SportKa uitgezonderd ! :wink: Maar die vreet alleen katten... en duiven !! :!: :lol:

en je weet dat sommige auto's plotseling onverwacht vraatzuchtig uit de hoek kunnen komen...... :wink:

04 nov 2005 7:14

Jort schreef:Ik mis dat oude stuiterende skeltergevoel, dat roeren met die veel te lange pook met veel te veel speling, dat heerlijke gebrom, dat scheeftrekken tijdens remmen, de superkleine wissertjes die rijden in stortbuien die extra spanning gaven, dat trotse gevoel als je met 4 volwassenen rondreed... het echte Mini gevoel... ontbreekt :cry:


ach, daar komt dan weer stoeien met een M5 voor in de plaats, 's nachts met het dak open en 200+ op de teller. 8)
(recentelijk een Boxster op de terugweg uit Lelystad - acceleratie van 100-200 is mijn mini even snel als een Boxster heb ik ontdekt)


Maar inderdaad, het minigevoel dat jij beschrijft kan ik missen als kiespijn. Die (studenten)tijd is voorbij :wink:
Wel stuiterend skeltergevoel, kort pookje zonder speling, wél een heerlijke brom met plofplof, rechtdoor remmen, goede ruitenwissers, trots gevoel als ik met mijn 2 kinderen rondrij - MIJN minigevoel 8)

04 nov 2005 7:33

911-lover schreef:Dat was het eerste wat me opviel bij de jubirit.
Daar stond de Cooper S ook naast de P van Horn en de P was ogenschijnlijk een kleine wagen daartegen :shock:


dat komt ook wel omdat de mini wat hoger is

04 nov 2005 16:30

ppp 356 schreef:
Carrera4s schreef:Zeg dat wel, een "gewone" Mini is al een gedrocht, en dan nog eens dit erbij ! :twisted:

Over de omschrijving "handtas" : die is wel terecht, 't is wel een vrouwenauto :wink:


Verklaar u nader, Meester :evil: :wink:


Simpel, ik heb het zo niet voor de Mini, dacht dat dit wel duidelijk was... :wink:

Over smaken en kleuren...

04 nov 2005 19:18

Carrera4s schreef:Simpel, ik heb het zo niet voor de Mini, dacht dat dit wel duidelijk was... :wink:

Over smaken en kleuren...


'Tuurlijk mag jij je eigen mening hebben.
Ik heb wel je username geblockt per onmiddelijk, maar jij mag je eigen mening hebben... :lol: :lol: :lol: :twisted: :wink:



















(geintje uiteraard)
Plaats een reactie