Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
17 aug 2020 8:30
Wat denken jullie: Toto en Seb binnenkort samen te zien bij Aston Martin (aka Racing Point)?
Zo ja: wat gebeurt er dan met Stroll jr?
En wat betekent het voor Mercedes?
29 aug 2020 19:29
F1 niet meer zo populair hier... op zich begrijpelijk.
Toch vandaag quali gekeken, Max op 15/1000 van Bottas, niet slecht.....
29 aug 2020 19:32
Viel in slaap bij de kwali, was weer dodelijk saai. Hopelijk morgen wat regen tijdens de race
29 aug 2020 19:33
Er wordt in ieder geval niet hier geschreven. Hier ook weer voor de buis (net als gisteren). Verschil tussen BOT en HAM halve seconde. Begint op RB te lijken
En de Ari’s nieuw dieptepunt?
29 aug 2020 22:01
outletvalve schreef:Viel in slaap bij de kwali, was weer dodelijk saai. Hopelijk morgen wat regen tijdens de race

Had hetzelfde, daarna paar broodjes shoarma gehaald en trok weer bij
30 aug 2020 16:44
Nou, we hebben het weer (saai) gehad
30 aug 2020 16:45
Gaaaaaaaap....
30 aug 2020 16:48
Pffff, retesaai.
30 aug 2020 16:53
Saaie race zeg.
30 aug 2020 17:21
Whatsup, ik schrik net wakker.....
30 aug 2020 17:52
Er moet wel wat veranderen/gebeuren
Porsche cup was leuker
30 aug 2020 22:26
Daar zit GP-elite goed vertegenwoordigd tussen Hans! Hebben best wel wat Porsches rijden!
MarcoB schreef:Saaie race zeg.
Was er F1 dan?
31 aug 2020 11:18
molen934 schreef:Er moet wel wat veranderen/gebeuren
Porsche cup was leuker

Ook Porsche Cup gekeken (voor het eerst), maar hoewel er ook niet veel ingehaald werd wel spannend.
31 aug 2020 13:33
Speelt Mercedes nou vals, of niet?
Ik heb er geen verstand van, maar als de verschillen dermate groot zijn, bij vooraf bepaalde regels (zowel chassis als motoren), dan is de kans groot dat er wat 'anders' speelt.
Dat hebben we kunnen zien bij Ferrari.
Is dit nog leuk om naar te kijken? Nee
Wekt Mercedes sympathie bij mij op? Integendeel.....
31 aug 2020 14:09
Erg leuk is het zo niet voor de kijker. Echter zo'n dominantie hebben we in het verleden vaker gezien: McLaren Prost en Senna , Ferrari : Schumacher jaren. Brawn: Button en Barrichello jaar. Red Bull : Vettel die oppermachtig was.
Zo gaat het nou eenmaal, denk niet dat ze (mercedes) vals spelen, ze zijn gewoon beregoed op dit moment. Gaat wel weer een keer over....
31 aug 2020 14:25
En toch. Die mercedessen "spelen" eigenlijk met de RB. Het verschil is uiteindelijk zo groot. Dat is toch raar. Het is natuurlijk wel zo dat dit al enige tijd is. Vorig seizoen ook. Hebben ze dan toch iets (illegaals) gevonden wat hen altijd wat voordeel geeft. Die van Honda zijn toch niet helemaal op hun achterhoofd gevallen?
Maar toch. Nieuwe regels, voor iedereen gelijk. En toch telkens weer (veel) sneller.
Ik kan me nog herinneren, dat er nog niet zolang geleden software werd ontdekt bij dieselmotoren die op een hele slinkse manier de handel belazerde. In dit geval om het verbruik lager te laten lijken. Het begon bij Duitse motoren. En alle grote Duitse merken bleken zich uiteindelijk bediend te hebben van frauduleuze software. Mercedes ook......
Of zou het zo zijn dat Ferrari nu als enige legaal is, na de ontmaskering van vorig jaar. Dat zou wat zijn.
31 aug 2020 16:29
bjft schreef:...Nieuwe regels, voor iedereen gelijk. En toch telkens weer (veel) sneller....
Dat is precies waar ik het over heb....ook wat je daarna schrijft
05 sep 2020 15:05
Ben benieuwd hoe de kwalificatie vandaag zal verlopen...
05 sep 2020 16:04
En genoten
05 sep 2020 16:06
Eigenlijk wel. Vanaf P3 ligt het mooi dicht bij elkaar. Hopelijk morgen mooie race. Zullen weinig van de Meecedes meekrijgen tijdens de race denk ik.
05 sep 2020 18:10
Ik denk dat ik een wedstrijdje oversla, zeer wellicht Mercedes 1 en 2 en de rest, zoek het verder uit...pffff
Geen reet aan.
05 sep 2020 18:19
Zo dacht ik er ook over
Komt ook door de corona troep, geen publiek en weinig berichten/beelden uit de pits
Denk dat de organisatie er ook mee zit, steeds die 2 taxi’s vooraan
05 sep 2020 19:06
Maar hij moet er eerst nog even 2 inhalen.
Hoe zit dat met die Partymode?
Najah, gewoon, alles is weer bij het oude, RBR nog steeds geen top team...
Max was ook uiteraard zeer gefrustreerd, geen balance, wegligging en te weinig vermogen....
Hoelang houdt hij dit nog vol?
05 sep 2020 19:21
In de wedstrijd zal Max waarschijnlijk wel gewoon weer naar positie 3 rijden.
Maar mijn zoon moet rijden op Papandal, dus daar ik ga ik lekker van genieten.
Niet dat ik de wedstrijd niet later zal kijken hoor.