Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 13:52



Antwoord op onderwerp  [ 629 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 26  Volgende
Formule 1, Seizoen 2020 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Vond het een leuke race om naar te kijken. Veel mooie gevechten. Dat is wel eens anders.


11 okt 2020 16:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Inderdaad. En mag Hulkenberg weer een stoeltje hebben! Goed gedaan toch die gast.


11 okt 2020 16:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Zet die maar naast Max..... 8)


11 okt 2020 16:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Leuke race! :thumleft:

:res: voor Hulkenberg - wat zet die een paar andere coureurs te kakken - "They are racing me so hard" :?:
_________________________________________
"Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"


11 okt 2020 16:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Rad911 schreef:
wat zet die een paar andere coureurs te kakken


Al meer punten dan Vettel gehaald heeft. :mrgreen:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


11 okt 2020 16:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
MarcoB schreef:
Waarom een saferycar? Zodat de 1 en 2 niet het hele veld op een ronde kan zetten?

Was ook niet nodig. Er stond een verreiker waar Norris zijn auto neerzette. Had hem zo weg kunnen tillen in een paar minuten en had gewoon achter de vangrail kunnen blijven. Dus een herhaling van het Bianchi ongeluk kon niet,zoals in Japan.
_________________________________________
Een vriendelijk woord kost niets!
www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA


11 okt 2020 18:30
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Ja maar, we moeten niet op de stoel gaan (willen) zitten van de wedstrijdleiding. Het was waarschijnlijk niet veilig genoeg om door te racen tijdens het verwijderen van de McLaren. Echter het duurde wel erg lang voordat de safetycar voor het veld weg ging. Vraag me af of een virtual safetycar hier niet beter was geweest (ook om de banden op temperatuur te houden).
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


11 okt 2020 21:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Virtual safety car is niet heel veel sneller dan de safety car. En zeker met de lage temperaturen kreeg je zelfs dan de banden niet op temperatuur.


11 okt 2020 21:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Norris’ auto begon flink te roken/smelten. Dus zo snel even optakelen was geen optie. Eerst auto stabiel en onder controle. Dan pas mensen er omheen en takelen. Dat ging allemaal wat langer duren. Safety first toch?


12 okt 2020 9:05
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
alvin01 schreef:
Zet die maar naast Max..... 8)

Dat hoor ik heel vaak de laatste tijd. Ik vind Nico een van de sympathiekste kerels die op de grid rondlopen, maar een echt begenadigd coureur vind ik het niet. Ik gun hem van harte een stoeltje omdat ik het een leuke gozer vind, maar zoveel GP's zonder ook maar een keer een podium... Als je echt goed zou zijn zou iemand hem wel eens in een echt goede auto hebben laten rijden. Ik vind hem één van de beteren van de middelmaat, maar ook niet meer dan dat.

Hangt er uiteraard ook af van wat je van de teammaat van Verstappen verwacht...
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


12 okt 2020 12:02
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Als je teammaatje heel tot zeer middelmatig is, dan heb je daar denk ik niet zoveel aan kwa concurrentie, dus uitdaging. Het zou zo maar eens goed kunnen werken als Max een echt goeie coureur naast zich had. Alhoewel, of Max dan nog beter wordt? Het enige wat volgens mij nog beter kan is denk ik de auto. Kwa snelheid/vermogen bedoel ik dan. Met de wegligging zit het meestal wel goed.

En dan dat gedoe over die safetycar. Wat een huilebalken die rijders. Dan hou je maar even rekening met de veranderde omstandigheden en moet je zelf maar even goed opletten. Maar misschien komt het dan wel teveel op de rijderskwaliteiten aan en heb je even niet zoveel aan je auto.....


12 okt 2020 13:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Dit weekend geen F1 op TV, maar er was wel "goodwood speed weekend" daar reed heel mooi oud spul :cheers: https://youtu.be/HL28ZvX9Oj4
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


18 okt 2020 18:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Las ergens een stukje waar iemand opperde waarom niet gewoon Magnussen naast Verstappen te zetten. Na een paar keer knipperen met de ogen blijft het natuurlijk niet realistisch. Maar ik vind Magnussen, desondanks de Haas, toch een getalenteerde, intelligente en goeie harde racer. Zou zeker zijn mannetje wel kunnen staan.


20 okt 2020 0:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Dit heeft iemand van McLaren geschreven. Magnussen was natuurlijk een groot talent. Maar bij McLaren werkte het niet echt en erna is hij langzaam afgegleden naar kleinere teams.
Maar als je zolang in de F1 kan blijven als hij doet zegt dit natuurlijk wel iets.
Maar team genoot van Max, denk niet dat hij Red Bull kan helpen.
_________________________________________
Mvg,

René


20 okt 2020 9:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
horn schreef:
alvin01 schreef:
Zet die maar naast Max..... 8)

Dat hoor ik heel vaak de laatste tijd. Ik vind Nico een van de sympathiekste kerels die op de grid rondlopen, maar een echt begenadigd coureur vind ik het niet. Ik gun hem van harte een stoeltje omdat ik het een leuke gozer vind, maar zoveel GP's zonder ook maar een keer een podium... Als je echt goed zou zijn zou iemand hem wel eens in een echt goede auto hebben laten rijden. Ik vind hem één van de beteren van de middelmaat, maar ook niet meer dan dat.

Hangt er uiteraard ook af van wat je van de teammaat van Verstappen verwacht...


Beste voor Red Bull is volgens mij om er iemand naast te zetten die degelijk is, met ervaring, redelijk veel punten scoort, en als 't af en toe goed valt zelf overwinningen kan rijden. En niet steeds 'zelfde' types als Max, zoals Gasly, Albon, etc.
Zoals Coulthard naast Hamilton, Massa naast Schumi, en nu Bottas naast Lewis. Vanuit dat oogpunt zou Hulk een prima optie zijn. Lastige is dat we geen inzicht hebben in de echte snelheid, maw wat doet Hulk aan rondetijden als ie een beetje heeft geoefend in de RB? Soms is ook een combi auto-coureur juist wel of juist niet gelukkig.
Ik denk dat Perez ook een goed optie is, denk dat die in de RB ook serieus snel kan zijn.
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


20 okt 2020 12:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Niks over de race van gisteren hier! Zegt genoeg over hoe spannend het weer was. :mrgreen: Schaf dat stomme DRS toch af. Gewoon zoals vroeger,naast elkaar op het rechte stuk en kijken wie het laatste remt voor een bocht :drive:
_________________________________________
Een vriendelijk woord kost niets!
www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA


26 okt 2020 12:35
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Mwah..., vond het in het begin wel heel leuk toen zelfs Sainz nog op kop kwam, jammer dat de RB's zo'n probleem had op de koude band, daardoor was alle spanning snel weg. HAM rijdt superieur naar de overwinning omdat hij zuiniger op zijn banden is in vergelijking met VB.
Ook leuk om de beelden van Kimi te zien die in de eerste ronde ! door het veld naar voren stormt (zonder DRS!): Kijk hier naar master KIMI :cheers:

Albon viel weer door de mand (geruchten over PER of HUL als vervanger volgend jaar worden steeds groter) en VET eigenlijk ook (kan beter met pensioen dan naar AM).

Al met al, knap dat HAM op 92 overwinningen staat, volgend seizoen de 100 schat ik in (na bijtekenen van zijn contract bij Mercedes). Tja wel saai weer de Mercs op 1 en 2.
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


26 okt 2020 13:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Ik denk dat het best een leuke wedstrijd was. Alleen als je MV heet en als fan naar zijn wedstrijd kijkt is het idd saai.

Ik ben er bijna 100% van overtuigd dat Vettel een slechtere auto heeft dan Leclerc heeft. We zullen zien hoe Vettel volgend jaar presteert.

Perez gaat niet naar Red Bull, dat heeft hij met zijn uitspraken richting Red Bull dit weekend wel duidelijk gemaakt. Williams gaat dezelfde weg volgen als RP en zal volgend jaar dus echt wel een auto hebben waarmee ze in het middenveld goed mee kunnen.

Ik vind Hulkenberg echt wel een goede rijder en (ljkt) een aardige kerel. Maar ik zou toch gaan voor Russel. Mocht dit mogelijk zijn.
_________________________________________
Mvg,

René


26 okt 2020 14:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
MXGP was spannender (had ze naast elkaar 'lopen'), zo spannend zelfs, dat ik de uitkomst van F1 eigenlijk al wist, en geen aandacht meer gaf :popcorn:
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


26 okt 2020 14:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Beste optie voor teamgenoot VER lijkt mij SAINZ. Misschien wil die toch niet bij Ferrari rijden en kan RBR hem overreden. RBR lijkt me voor hem een veel betere optie dan Ferrari. En die Sainz is echt één van de betere, schat hem hoger in dan HULK.
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


26 okt 2020 14:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Ik las in een interview dat de snelste ronde van Albon ongeveer even snel ging als de snelste ronde van Max. Met de conclusie dat Albon het dan toch wel in zich heeft. Die conclusie is te snel. Die F1 coureurs zijn allemaal bijzonder getalenteerd en kunnen allemaal een snelle ronde rijden. Ook Stroll rijdt wel eens harder dan Perez. Het gaat om de consistentie en het kwartje dat jouw kant op valt in moeilijke omstandigheden (door ervaring en inzicht op dat moment). Niet om de absolute snelheid.
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


26 okt 2020 14:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
erwin996 schreef:
Beste optie voor teamgenoot VER lijkt mij SAINZ. Misschien wil die toch niet bij Ferrari rijden en kan RBR hem overreden. RBR lijkt me voor hem een veel betere optie dan Ferrari. En die Sainz is echt één van de betere, schat hem hoger in dan HULK.


Ik denk dat wat je net hier boven schreef ook voor Sainz geldt. Hij is soms best snel, maar op de een of andere manier krijgt hij steeds voor elkaar om in de problemen te komen. Als hij een eerlijke kans krijgt volgend jaar denk ik dat hij het Leclerc echt moeilijk gaat maken.

Maar beter dan Hulk ik denk het niet. Denk dat ze beide van het zelfde caliber zijn, goed maar niet de top.
_________________________________________
Mvg,

René


26 okt 2020 19:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Het zal mij niet verbazen als Russel naar RB gaat nu er sprake is van Perez met de sponsorcentjes van Carlos Slim naar Williams. Dan hebben ze 2 behoorlijke geldkranen met Latifi en Perez. Ik denk dat Russel de allerbeste optie is. Echt ondergewaardeerd.


26 okt 2020 19:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Helemaal mee eens, maar was/is Russell geen protege van Wolff/Mercedes?
We gaan het zien.


26 okt 2020 21:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Toto is allang met iets anders bezig....


26 okt 2020 21:32
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 629 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 26  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], L5S1, Stiruam


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.