Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Maximum snelheid naar 100 km ??

18 feb 2021 14:21

In optocht dus, en juist dat heb ik gedaan...CC op 95 en nauwelijks hoeven in te halen....wat een rust in mijn hybride... :mrgreen:

En, op de linkerbaan pakketjes snelle forenzen in hun auto’s die elkaar de ruimte niet gunnen...... :idea:

18 feb 2021 14:34

Toen ik nog Skoda reed (bedrijfswagen) werd ik steevast door de lease BMW, Audi, werfcamionette en noem maar op rijders ongeduldig uit de weg geduwd omdat deze chauffeurs zich aan 150 p/u willen verplaatsen. Mij goed, geen probleem maar soms wel vervelend. Je kan niet sneller uit de weg dan wat op een veilige manier mogelijk is en toch duurde het te lang voor deze haastige meuk. Nu rij ik Porsche en ik word nog steeds ongeduldig uit de weg geduwd. En ik ga nog steeds beleefd opzij maar nu geniet ik hoe dan ook van elke kilometer en ik trek het me nog minder aan dan voorheen.

19 feb 2021 10:34

Enguess schreef:Of mensen als 205forever.

Graag gedaan :ba: :ba: :ba: :ba: :ba:
Mocht je een keer achter me zitten en je kapot ergeren zal ik nog even lachen en zwaaien :cheers:

25 feb 2021 12:12

Johann schreef:Daar gaan ik dan op stemmen :thumleft: Tenzij er een partij is die flitsers willen bannen, dan stem ik daar op :D

KLIK :wink:

De keuze is redelijk beperkt :|
Plaats een reactie