Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
18 mei 2018 20:12
Gezellig ik was hem morgen daar wel

tot morgen.
18 mei 2018 21:41
@mph gezellig dat je komt kijken @ renetrzes ik zet de emmer sop vast klaar, de machine staat al klaar en de was ruimte is helemaal schoon. We zijn er klaar voor
19 mei 2018 17:17
Dank voor de ontvangst vandaag Hans, was leuk kennis te maken. Gezellige mensen, lekkere saucijzen en voor Jaime een goede taxatie van zijn turbo.
Jammer dat je voortijdig weg moest en ik begrijp dat het helaas niet voor niets was....
Bij deze gecondoleerd.
Groet
Marcel.
23 mei 2018 7:59
Bedankt Hans voor het regelen.
Leuke gesprekken gehad. Jammer dat jij deze dag anders moest beginnen en afsluiten.
Gecondoleerd.
Mvrg.
Frank
23 mei 2018 9:35
bedankt allemaal en inderdaad even een wel heel vreemde start maar zo is het leven. eens kijken of dit soort dagen voor herhaling vatbaar zijn. een ieder heeft een leuke ervaring gehad, overal bij kunnen zijn, weer wat geleerd van "hoe een auto te taxeren" en dat voor een wel heel acceptabel bedrag. iedereen weer blij dus ik bekijk de toekomst wel eens even.
23 mei 2018 9:50
Ken het verhaal niet, maar bij deze ook gecondoleerd!
23 mei 2018 21:08
Dag Hans,
beetje late reaktie, maar leuk je te ontmoeten en dank voor de ontvangst, de koffie en de saucijzenbroodjes. Sterkte en gecondoleerd....
Gr
Erik-Jan
18 feb 2021 17:31
Volgens Turien en Co wordt het weer tijd voor een nieuwe taxatie. Voordat ik een taxateur benader, is er hier misschien interesse om weer iets vergelijkbaars te doen?
18 feb 2021 17:43
In de huidige Covid19 situatie zal dat lastig zijn
18 feb 2021 18:28
Gewoon een toeritje naar Brabant maken en stoppen bij
Rietveld Taxaties. De koffie is goed en zijn autoverzamleing is ook goed
18 feb 2021 18:30
Ik wou het niet zeggen, maar je hebt gelijk, Johann
26 feb 2021 11:52
Johann schreef:Gewoon een toeritje naar Brabant maken en stoppen bij
Rietveld Taxaties. De koffie is goed en zijn autoverzamleing is ook goed

Zag sowieso dat een hertaxatie maar 100 euro kost, daar ga ik niet moeilijk over doen. Afspraak staat voor 26 Maart.
26 feb 2021 11:55
Dennis Rietveld taxeert ook mijn Ferrari en Alfa altijd. Aanrader vind ik, want veel kennis van auto's en de markt.
Hij komt ook gewoon aan huis trouwens.
04 apr 2021 12:53
Taxatie is inmiddels gelukt. Op een frisse maar zonnige lentedag hebben mijn vrouw en ik er een mooie ritje naar Brabant van gemaakt. De avond ervoor hadden we op de keukentafel nog nieuwe bekleding in het targadak gelijmd maar op de dag zelf bleef het targadak de hele dag waar hij hoort, namelijk achterin. Toen Dennis dat hoorde liet hij me het dak tevoorschijn halen en heeft er speciaal een foto van gemaakt.

Aardige vent en koffie die alleszins acceptabel is.