Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
05 mei 2021 10:40
Heb me ook aangemeld.
Een mooi goed doel en een heel leuk initiatief.
05 mei 2021 19:06
Ook aangemeld. Ga met m’n zoon bezorgen
09 mei 2021 16:20
Ik ben er ook weer bij na 2 jaar afwezigheid.
Heb er weer zin in, leuk alternatief dit jaar.
4 pakketten en 60 km. We gaan voor maximaal!!
24 mei 2021 20:05
Ook aangemeld.
06 jun 2021 15:11
Een paar dagen geleden heb ik een mailtje ontvangen van de organisatie en ik heb 1 adres gekregen in Apeldoorn.
Zijn er meerdere die maar 1 adres hebben gekregen en zo ja.....wie heeft ook een adres in Apeldoorn.
Misschien is het dan leuk om met meerdere auto's al deze adressen te bezoeken.
Zo krijgt degene die de verrassing krijgt toch nog wat meer "verrassing".
Laat maar weten wie hier voor openstaat.
06 jun 2021 18:44
Ik heb ook 1 adres gekregen in Breda. Sta dus ook open voor ontmoeting met Porsches die in die buurt leveren.
06 jun 2021 21:15
Neppert schreef:Een paar dagen geleden heb ik een mailtje ontvangen van de organisatie en ik heb 1 adres gekregen in Apeldoorn.
Zijn er meerdere die maar 1 adres hebben gekregen en zo ja.....wie heeft ook een adres in Apeldoorn.

Heb me net aangemeld dus kijk even of er nog een adres mijn kant op komt. Maar woon in Apeldoorn dus kan ook makkelijk met je meerijden zonder evt adres/pakket.
06 jun 2021 21:18
Ja, super leuk! We houden contact!
07 jun 2021 13:28
Neppert schreef:Een paar dagen geleden heb ik een mailtje ontvangen van de organisatie en ik heb 1 adres gekregen in Apeldoorn.

Geldt Deventer ook? Ik heb daar 1 aflevering staan. Had ook op meer gerekend dus lijkt mij wel leuk.
07 jun 2021 14:08
Ik heb nog geen mail. Zijn er meer die zich wel hebben opgegeven maar geen mail hebben ontvangen?
07 jun 2021 14:47
Twello13 schreef:Geldt Deventer ook? Ik heb daar 1 aflevering staan. Had ook op meer gerekend dus lijkt mij wel leuk.
Wat mij betreft wel! Als alles maar voor 11.30 binnen is!
@ Bertjan: Vind je dit ook ok?
07 jun 2021 15:18
Zeker! Kunnen met zn 3en dan die twee adressen doen?
07 jun 2021 15:48
Leuk, ik stuur via PB wel even mijn nummer
07 jun 2021 17:27
Bertjan schreef:Zeker! Kunnen met zn 3en dan die twee adressen doen?
Dat moet wel lukken! Ik heb ook ff een pb gestuurd.
07 jun 2021 20:14
Anne 2.7 schreef:Ik heb nog geen mail. Zijn er meer die zich wel hebben opgegeven maar geen mail hebben ontvangen?
Hier idem
Maar het kan nog
08 jun 2021 19:04
Ik heb ook nog geen mail ontvangen.
08 jun 2021 19:44
Ik heb ook nog geen mail ontvangen, vindt het idee erg leuk om met elkaar te rijden groeten van edwin
08 jun 2021 20:22
Hier ook nog geen mail ontvangen
09 jun 2021 8:05
Edwin987gts schreef:Ik heb ook nog geen mail ontvangen, vindt het idee erg leuk om met elkaar te rijden groeten van edwin
Je kan bij ons aansluiten als je wilt...
Heb geen idee of je bij ons in de buurt zit (Apeldoorn)?!?!
Het wordt dan wel een giga Cayman feestje!
09 jun 2021 20:26
Net Kees-Jan een mail gestuurd - heb ook nog niks gehoord. kan uiteraard zijn dat ze onvoldoende gezinnen hebben.
Is er iemand met adressen in de buurt van Amsterdam - Haarlem? Dan rij ik graag me - leuk voor de kids en voor ons
10 jun 2021 15:11
Beste allemaal,
Een aantal van u heeft een bericht gehad met een adres om een pakket te bezorgen. Erg tof om te zien dat er zoveel animo is om de kinderen een leuke dag te bezorgen!
Helaas zijn er onvoldoende gezinnen om iedereen van u een pakket te laten bezorgen. Bent u nog niet geïnformeerd dan was er in uw regio geen gezin meer om een pakket naar te bezorgen. Wij willen u in ieder geval bedanken voor uw enthousiasme en inzet!
Volgend jaar hopen wij weer met z'n alle naar Lelystad te reizen om het oorspronkelijke evenement weer groots neer te zetten!
Groet,
Kees-Jan van Hoorne
VCM
10 jun 2021 17:26
Ook ik heb helaas geen adres(sen) gekregen, ondanks mijn vroege aanmelding. Het is niet anders. Wellicht dat ik kan aansluiten bij iemand die wel een adres heeft gekregen? Kan ik eventueel aansluiten bij iemand die rijdt in Groningen, West-/Midden Drenthe of Zuid-Oost Fryslân?
10 jun 2021 19:35
Noord Overijssel is ook goed
11 jun 2021 14:55
Anne 2.7 schreef:Noord Overijssel is ook goed

Nieuwerkerk is te ver zeker Anne?
11 jun 2021 17:51
Dat is Zuid Noord-Overijssel toch?