Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 11:30



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 423 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende
K(l)aagmuur kabinet 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Maar goed, er zijn genoeg mensen met tunnelvisie die dit soort onzin voor zoete koek slikken, helaas. Ook op dit forum.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


04 okt 2022 15:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Cazzo Super Veloce schreef:
nobody cares :salut:

Komt het geen moment bij je op, dat jij het niet helemaal goed ziet?
Er worden duidelijke signalen afgegeven dat Rutte niet zuiver spoort (verzwijgen, wissen van sms-jes, ontkennende antwoorden, vergeetachtigheid, en ga zo maar door), je vervalt in een wappie-narratief als een opmerking hier je niet bevalt.
Maar niet voor niets is het vertrouwen nog nooit zo laag geweest. Dus hij doet het zeer zeker niet zo goed als jij denkt.

@polydeukes: het is dus allemaal onzin wat daar geschreven wordt? Je valt over het taalgebruik? Ik zou toch maar eens extraheren wat er werkelijk aan de hand kan zijn. Lees: KAN zijn!
Het is slechts een andere visie, en het valt me keer op keer op dat er gelijk commentaar op 'andere berichten' komt, alsof het allemaal onzin is. Tot nu toe stort alles in. De overheid graait niet? De overheid zorgt goed voor de burger? Op dit moment in zijn geheel niet! Ook economisch zijn ze het spoor volledig bijster. Wat jullie al jaren ontkennen, komt uit volgens voorspellingen van doordenkers. Niet meer, niet minder. Dit was allemaal al voorzien!!! Banken gaan goed? Beurzen gaan goed?
En ja, dit kabinet moet zo snel mogelijk vertrekken. Dan maar de kleine partijen, die de bezem even goed door dit land halen, en de Nederlandse burger op de eerste plaats zet.

Ook deze dame denkt er het hare van:
https://www.youtube.com/watch?v=0pOheu-y36o&t=350s
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


04 okt 2022 15:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Ik weet niet hoe het in Noord-Holland is Steef, maar hier stort helemaal nix in :lol:

Enorm BS-verhaal wat jij hier (weer) post, maar jij bent dan ook een prominente tunnelbewoner.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


04 okt 2022 15:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
We'll see. Dus jij hebt in jouw gebied nergens last van? Alle bakkers floreren? Slagerijen? Volgens mij sluit de één na de ander de deuren!
Dus jij beweert dat jij geen 17% inflatie hebt voor de maand september?
HAK stopt zijn productie zonder reden?
Wie zit er in welke tunnel????
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


04 okt 2022 15:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
steef schreef:
Dan maar de kleine partijen, die de bezem even goed door dit land halen, en de Nederlandse burger op de eerste plaats zet.


Leg eens uit wat je precies bedoelt?

Ik heb persoonlijk niet het idee dat ik op een 2e of zelfs verdere plaats sta...


04 okt 2022 15:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Cazzo Super Veloce schreef:
Ik weet niet hoe het in Noord-Holland is Steef, maar hier stort helemaal nix in :lol:

Enorm BS-verhaal wat jij hier (weer) post, maar jij bent dan ook een prominente tunnelbewoner.



Misschien gaat het voor jou goed en is er "niks aan de hand". Toch zijn er bijna 1 miljoen huishoudens voor wie het minder goed gaat. Het kan zijn dat je dat niets interesseert, dat mag, maar ontkennen dat het bergafwaards gaat is het ontkennen van feiten, en ook dat mag.

https://www.duurzaamnieuws.nl/armoede-i ... -fors-toe/

https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2022/39 ... 20augustus.

https://nos.nl/artikel/2440033-energie- ... ekening-op

Een hele fijne dag verder :thumleft:


04 okt 2022 15:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
giulia schreef:
Ben je tegen vluchtelingen?


Wat een cringe vraag is dat nu weer?

Ooit al gehoord van het verschil tussen mensen die vluchten voor oorlog (OEKR) en louter economische migranten die shoppen tussen landen om in een spreekwoordelijke hangmat te gaan liggen en (1) nul inspanningen doen en leven op de kap van de werkenden en (2) nul inspanningen doen om zich te integreren?

De mensen uit Oekraïne stromen hier (BE) vlot door naar de arbeidsmarkt, volgen een taalbad en dat is zeer lovenswaardig! Zo kunnen ze hier een leven uitbouwen, sociale rechten verwerven, hun kinderen school laten volgen, bijdragen aan de maatschappij en als de stabiliteit in hun vaderland is weergekeerd de keuze kunnen maken al dan niet terug te keren.
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


04 okt 2022 16:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Ik vindt het werkelijk onvoorstelbaar, Cazzo, dat je mij probeert weg te zetten als tunnelbewoner (dat is op de man spelen!), maar vooral dat je net doet alsof er helemaal niets aan de hand is.
Als eerste levensbehoeften in een land schaars worden, dan is er echt iets mis met het Nederlands en Europees beleid!!!
@redriver: :thumleft:
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


04 okt 2022 16:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Cazzo is een langspeelplaat die blijft hangen. Deels om een beetje te stangen hier, soms nog grappig ook :thumleft: . Maar volgens mij blijf je ook hangen in het beeld wat je hebt van de VVD van vroeger. Je stemt nog op de VVD van Bolkestein en Wiegel. Maar die partij bestaat niet meer. Een ondernemerspartij met mensen met exact 0 jaren ervaring als ondernemer in de hele kamer?! Dat lokale en provinciale VVD afdelingen zich ook afkeren van het huidige beleidt kun je niet negeren.


04 okt 2022 16:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
2.2VTEC schreef:
giulia schreef:
Ben je tegen vluchtelingen?


Wat een cringe vraag is dat nu weer?

Ooit al gehoord van het verschil tussen mensen die vluchten voor oorlog (OEKR) en louter economische migranten die shoppen tussen landen om in een spreekwoordelijke hangmat te gaan liggen en (1) nul inspanningen doen en leven op de kap van de werkenden en (2) nul inspanningen doen om zich te integreren?

De mensen uit Oekraïne stromen hier (BE) vlot door naar de arbeidsmarkt, volgen een taalbad en dat is zeer lovenswaardig! Zo kunnen ze hier een leven uitbouwen, sociale rechten verwerven, hun kinderen school laten volgen, bijdragen aan de maatschappij en als de stabiliteit in hun vaderland is weergekeerd de keuze kunnen maken al dan niet terug te keren.


Zie jij het verschil dan als ze door elkaar lopen/staan? En zijn alle migranten datgene wat jij zegt in je eerste badinerende regels?


04 okt 2022 16:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
steef schreef:
We'll see. Dus jij hebt in jouw gebied nergens last van? Alle bakkers floreren? Slagerijen? Volgens mij sluit de één na de ander de deuren!
Dus jij beweert dat jij geen 17% inflatie hebt voor de maand september?
HAK stopt zijn productie zonder reden?
Wie zit er in welke tunnel????

Nope alle bakkers, slagers en fritestenten die ik ken hier in het dorp bestaan nog.
Probleem is dat iedereen bij een beetje tegenslag meteen gecompenseerd wil worden door de overheid. Zo werkt het niet, als je ondernemer bent moet je je eigen broek ophouden.
Ik heb vorige maand een pand verkocht aan een bakker die daarnaast ook 3 ijssalons heeft. Die man snapt het dat is een echte ondernemer. Heeft hij het moeilijk met de gasprijs, jazeker, maar hij heeft zijn risico's gespreid. De ijssalons lopen als een tierelier dus hij kan deze tegenslag goed opvangen, sterker nog hij kan investeren. Zo kan het ook.
Nog een voorbeeld; een melkveehouder hier in de buurt is een ijsmakerij gestart (je verzint het niet). Inmiddels verdient hij meer met ijs dan met zn koeien.
Ook een goede ondernemer. Zijn veestapel moet hij waarschijnlijk inkrimpen, maar dat is in zijn geval niet onoverkomelijk.
Nog een voorbeeld; een vriend van mij van vroeger heeft varkens. Hij leeft niet in een tunnel, dus hij denkt vooruit ipv in de slachtofferrol te kruipen. Is een zorgboerderij gestart voor kinderen met een beperking.
Loopt heel erg goed, zn vrouw is gestopt met in de zorg werken om dit gedeelte van het bedrijf te runnen. Zo kan het dus ook.

Wat betreft huishoudens die van een klein inkomen rond moeten komen, die moeten uiteraard wel geholpen worden en dat doet de regering dan ook.

https://nos.nl/artikel/2447047-details- ... p-rekening
_________________________________________
GREEN IS GOOD


04 okt 2022 16:20
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
steef schreef:
We'll see. Dus jij hebt in jouw gebied nergens last van? Alle bakkers floreren? Slagerijen? Volgens mij sluit de één na de ander de deuren!
Dus jij beweert dat jij geen 17% inflatie hebt voor de maand september?
HAK stopt zijn productie zonder reden?
Wie zit er in welke tunnel????


Volgens mij is er niemand hier die ontkent dat Nederland, Europa en grote delen van de wereld op dit moment in zwaar weer verkeren. Dat heeft enerzijds te maken met (de naweeën van) COVID19, anderzijds met die idioot in Rusland die zijn eigen pagina in de geschiedenisboeken belangrijker vindt dan het welzijn van miljoenen burgers. En 4 jaar geleden zag echt helemaal niemand deze 2 crises aankomen. Zonder COVID en zonder Poetin zouden we ons nu hooguit druk maken om stikstof en de huizenmarkt. Maar helaas valt niet alles van tevoren te voorspellen en hebben recente ontwikkelingen in de wereld ons allemaal in een groot gat vol met onzekerheden gestort. Daar valt nauwelijks tegenaan te regeren. Nederland is daar ook niet uniek in. Het gaat overal minder goed op dit moment. Daarom noemen we het ook een crisis.

Dan terug naar Nederland. Moeten brugers die niet meer rond kunnen komen buiten hun eigen schuld geholpen worden? Volmondig JA. En dat gebeurt ook: voorbeeld1 voorbeeld 2 voorbeeld 3 (te laat misschien, maar het gebeurt)

En ondernemers die het water aan de lippen hebben staan, kunnen wellicht een voorbeeld nemen aan hun collega's die op zoek gaan naar kansen. In plaats van de slachtofferrol te kiezen en de staat om hulp te vragen.

En kijk gerust buiten Nederland hoor. Ja, wij hebben een van de hoogste inflaties van Europa (wat overigens per gezin kan verschillen. Heb je nog een vast energiecontract en ben je niet afhankelijk van een auto om op je werk te komen, dan valt die inflatie reuze mee), maar daar staat tegenover dat we in een van de beste landen ter wereld wonen.

En waar zou je liever wonen dan? Welk land heeft het nou echt veel beter op orde? Denemarken (belastingdruk: 56 procent)? Zweden (belastingdruk: 52 procent)? België (belastingdruk: 45 procent) NB In NL is de belastingdruk 41 procent. Ook hoog, maar lang niet het hoogste. Of wil je liever naar Italië (hoogste staatsschuld van Europa, geen stabiele regering, overal corruptie en georganiseerde misdaad)?

En dan het belangrijkste: wat is volgens jou de oplossing? Andere partijen in de regering? Wie dan? Wat moeten ze veranderen? Aan welke knoppen kunnen ze draaien? Ik ben echt oprecht geïnteresseerd in de oplossingen, vertel het ons alsjeblieft!

PS HAK stopt niet zonder reden. Voedsel koken en in een pot stoppen kost heel veel energie. En die is zo duur, dat ze geen winst maar verlies zouden draaien. Simpele rekensom: tijdelijk de fabriek stilleggen is goedkoper.
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


04 okt 2022 17:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Oplossingen? Ik zou mn adem niet inhouden. Dit soort lieden zijn vooral goed in schreeuwen dat het anders moet. En daar blijft het dan ook bij.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


04 okt 2022 18:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Leg aan deze mensen maar even uit, dat ze ijsjes moeten gaan maken:
https://twitter.com/joepjongen/status/1 ... UqTQFKnQ7w

Ach ja, je moet je kansen benutten....vertel maar hoe dit soort bedrijven dit mogen oplossen.
Overigens is het maar voor enkele bedrijven weggelegd om een andere weg in te slaan, dus het voorbeeld van de zorgboerderij is er maar één.
Het gros gaat dit niet volhouden.

Madelon Vos al helemaal gekeken?
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


04 okt 2022 19:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Dit gaat (weer eens) de verkeerde kant op.

Agree to disagree en slotje aub
_________________________________________
footers zuigen! :D


04 okt 2022 19:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Ik ken een horecaondernemer die 3 zaken heeft in 3 verschillende segmenten.
Tijdens Corona deden ze aan bezorgen, liep als een trein.
Ze hebben een Formule 1 cafe als er een race is en voetbal cafe als er voetbal is ( behalve als ajax speelt want dan komt er niemand)
In de zomer organiseren ze van alles, van eiergooi wedstrijden tot hardloopwedstrijden etc.
Deze ondernemer gaat ook deze crisis overleven en de volgende ook.
Als je af gaat zitten wachten en denkt dat de wereld altijd hetzelfde zal blijven kun je idd onaangenaam verrast worden. Maar moet de belastingbetaler daar dan altijd maar voor opdraaien?
_________________________________________
GREEN IS GOOD


04 okt 2022 19:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Steef, je pikt er alleen dat uit wat je bevalt, en legt t dan verkeerd uit. De overheid maakt 23 mrd :shock: vrij voor energie 'subsidie'. Zou ik nou niet echt als graaien willen bestempelen.
En achter de 17% inflatie zit een verhaal. Is zo hoog omdat er wordt gerekend met 'nieuwe' aankopen. CBS rekent dus energiekosten tegen het tarief dat je nu betaalt als je een nieuw contract afsluit. Vrijwel iedereen met een lopend contract betaalt in feite minder. Ze hebben al erkend dat dat een vertekend beeld geeft en dat ze een ander model willen gebruiken.
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


04 okt 2022 19:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Voorspelling;
CBS gaat een ander model gebruiken en Steef cs leggen dit uit als een complot van de overheid om te verdoezelen hoe erg de inflatie echt is :)
_________________________________________
GREEN IS GOOD


04 okt 2022 20:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
steef schreef:
Overigens is het maar voor enkele bedrijven weggelegd om een andere weg in te slaan, dus het voorbeeld van de zorgboerderij is er maar één.
?

Ik ken hier nog 2boeren met een goedlopende boerderijwinkel en een vriendin van mijn vrouw houdt schapen met daarnaast een camping en een B&B.
1 van die 2 boeren heeft trouwens een aantal jaren geleden een grote boerderij in Duitsland gekocht voor zijn zoon. Ook best slim en achteraf een hele goede zet.
Hoeveel voorbeelden van ondernemers die wel vooruit denken wil je hebben?
_________________________________________
GREEN IS GOOD


04 okt 2022 20:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Je begrijpt toch hopelijk zelf ook wel dat je voorbeelden kant noch wal raken? Ten eerste heeft de oorzaak van de omschakeling van je voorbeelden totaal niets met de energiecrisis van doen en zie ik het verband met de corona ook niet echt. (op het voorbeeld van de thuisbezorger na maar die kwamen ook allemaal in aanmerking voor compensatie/coronasteun) Beslissingen lijken me ook eerder voort te komen uit de hele stikstofproblematiek en daar viel voor een aantal bedrijven wat makkelijker op te anticiperen omdat het al langer speelt en de genomen besluiten en toekomstperspectief heel wat duidelijker waren dan de huidige energiecrisis. Ook zijn het allemaal typische eenmanszaken (met desnoods personeel) en is een eventuele omschakeling makkelijker te realiseren dan bijvoorbeeld een ambachtelijke bakker met 15 man personeel met vast contracten, huurcontract en leningen bij bank.
Ik ben het wel absoluut met je eens dat voor een heleboel andere ondernemers zeker geldt dat ze dit als een uitdaging moeten zien en creatief behoren te zijn. Daar ben je tenslotte ondernemer voor geworden. In mijn geval had ik mijn beste jaar tijdens de corona-periode door internationaal mijn producten aan te bieden. Er is altijd wel ergens een land te vinden die er economisch beter voor staat. FedEx en UPS zijn blij met mij :mrgreen:
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


04 okt 2022 22:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Ondernemen is (ook) risico’s spreiden . Als je dat niet doet moet je de consequenties dragen als het fout gaat, dat bedoel ik. Is voor kleine ondernemers juist moeilijker dan voor grote.
Overigens ga ik er van uit dat een bakker met 15 man personeel wel wat buffers heeft. Zo niet …
Overigens-2 Jetten zegt net op TV dat ook ondernemers steun gaan krijgen.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


04 okt 2022 22:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Ik hoorde het. Goed besluit voor veel ondernemers al zeg ik heel eerlijk dat ik me prima red zonder die compensatie. Laat het vooral gaan naar die bedrijven die veel energie gebruiken en echt de problemen ervan ondervinden.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


04 okt 2022 23:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
giulia schreef:
Franz schreef:
giulia schreef:
redriver schreef:
In ieder geval weer 160.000 toekomstige D66 stemmers erbij;

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1185782 ... s-ongekend


Ben je tegen vluchtelingen?

Wat een rare vraag. Weet jij überhaupt wel het verschil tussen een vluchteling en een migrant?


Ja, maar dat maakt voor bepaalde groepen in onze samenleving niet zo veel uit hoor.

Daar moet ik je dan wel weer gelijk in geven. Een onderscheid maken tussen een vluchteling uit oorlogsgebied of arbeidsmigrant blijft lastig voor veel mensen. Ook voor politici trouwens. En daar helpt zo'n filmpje van dat cruiseschip ook niet echt aan mee. Maak het weer financieel aantrekkelijk voor iemand die ervoor kiest om meer uren te gaan werken ipv alles te compenseren met toeslagen en dergelijke. Dan heb je minder arbeidsmigranten nodig en zorg je ook weer voor wat meer draagvlak voor de mensen die onze hulp echt nodig hebben. Zal wat tijd nodig hebben maar ik zie daarin uiteindelijk toch echt een oplossing.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


04 okt 2022 23:32
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 911 3.2 1987 987.1 S 3.2 2005
's-Hertogenbosch
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
CSV, je vergeet iets…niet iedereen is ondernemer en niet iedereen is geboren met een goed stel hersens (kijk maar wat er zoal op TV wordt uitgezonden en bekeken). Ik bedoel: je kunt dus niet met jouw referentiekader de rest van de wereld beschouwen.

Als je met een laag inkomen in een tochtig huurhuis zit, of als je met een iets hoger salaris net overal buiten valt, kun je echt flink de sjaak zijn.

Idem woningnood vs toewijzing huizen aan statushouders. Je wordt al snel als racist weggezet als je de vraag stelt waarom je als Nederlander minder urgentie hebt dan een statushouder, terwijl die vraag best legitiem is.

Ik denk dat de pijnpunten van het beleid bij deze mensen echt wordt gevoeld en dat is een groot deel van onze bevolking.
_________________________________________
Wim


04 okt 2022 23:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
steef schreef:
We'll see. Dus jij hebt in jouw gebied nergens last van? Alle bakkers floreren? Slagerijen? Volgens mij sluit de één na de ander de deuren!
Dus jij beweert dat jij geen 17% inflatie hebt voor de maand september?
HAK stopt zijn productie zonder reden?
Wie zit er in welke tunnel????


HAK schijnt ieder jaar in deze periode stil te liggen. ;)


05 okt 2022 0:21
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 423 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.