Auteur |
Bericht |
Arnoud69
991 Carrera 4S Cabrio (06/14)
Targa 911 SC (01/81)
RSR “achtige” (10/74)
Ex Boxster 718 S (09/17)Omgeving Hilversum
|
Iemand hier met NATO Green of Dark Olive Green auto?
Hallo, ik begin binnenkort een nieuw projectje waarover later meer in een aparte post. Ik vroeg me af of iemand hier toevallig een auto heeft in de kleur nato groen of dark olive groen. Dit zijn mijn twee topkleuren tot nu toe. De eerste solid en de tweede metallic en ik zou ze zo graag eens in het echt zien!
Arnoud
_________________________________________ Honestly now, did you spend your youth dreaming about someday owning a Nissan or a Mitsubishi? P O R S C H E
|
18 jan 2023 22:47 |
|
|
Polydeukes
981 Cayman 2.7 PDK (2015)Breda
|
Re: Iemand hier met NATO Green of Dark Olive Green auto?
[zuur] Als oud-militair krijg ik altijd een beetje de kriebels van burgerauto's die legergroen zijn (of nog erger: met een camo-wrap... de horror). Zit bij mij in dezelfde categorie als volwassen mannen die camo-kleding en kisten bij de dump hebben gekocht en die ook buiten Carnaval om in het openbaar dragen. [/zuur] Maar Dark Olive is inderdaad een prachtige kleur! In Groningen staat er een 992 in die kleur te koop: https://www.autowereld.nl/porsche/911/9 ... tails.html(Door de waardeloze belichting van de foto lijkt deze bijna zwart, maar volgens mij is dit dark olive green)
_________________________________________ "Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.
|
19 jan 2023 10:48 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik vind zo'n camo-wrap wel gaaf. Werkt perfect. Alleen moet de bumper nog gedaan. On topic: Nato Olive ook wel bijzondere kleur:
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 jan 2023 10:58 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
|
19 jan 2023 11:40 |
|
|
Hellraiser
996 GT2 -
991 Cabrio ProjectSint-Niklaas, Oost-Vlaanderen
|
Ik heb deze staan in nato groen
|
19 jan 2023 11:54 |
|
|
Arnoud69
Targa 911 SC (01/81)
RSR “achtige” (10/74)
|
Dank voor de tip. Groningen is eind weg maar is mij het waard. Ik had er naar gekeken maar heb hem kennelijk gemist. Ik heb nu eenmaal iets in mijn hoofd in combinatie met letters en striping en krijg het er niet uit! Ga ook eerst wat miniatuur autootjes spuiten in de twee kleuren.
_________________________________________ Honestly now, did you spend your youth dreaming about someday owning a Nissan or a Mitsubishi? P O R S C H E
|
19 jan 2023 14:49 |
|
|
erwin996
M140i
|
Wellicht is de belichting waardeloos, maar het leuke van Dark Olive is dat het er ook in het echt nogal zwart uitziet als de zon niet schijnt. Pas in de zon zie je de groene kleur veel meer. Is een topkleur en is ook geleverd op Audi's.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
19 jan 2023 15:33 |
|
|
horn
PF #57
|
Dat zijn gave effecten. Mijn 5 Touring is carbonschwarz. Dat is in zonlicht donkerblauw en zonder zon zwart. Blijft bijzonder.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 jan 2023 17:58 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Arnoud rij "even" in het weekend naar Dusseldorf naar de Classic Remise zie hier. Daar staat/stond twee weken geleden een 996 in Nato-groen te koop, Er staat bij dat het ding zo uit de fabriek is gekomen! Hij staat al een tijdje te koop dus ik denk niet dat hij al weg is. En anders heb je een leuk middagje moderne auto's en klassiekers kijken. Ze hebben een prima Italiaans restaurant daar, dus je komt niets te kort.
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
19 jan 2023 20:08 |
|
|
Arnoud69
Targa 911 SC (01/81)
RSR “achtige” (10/74)
|
Thanks, Ben er al meerdere keren geweest. Maar dan heb ik beide kleuren. Dank!!!
|
19 jan 2023 22:35 |
|
|
giuliettagta
|
Mocht t nog nodig zijn... Ik heb een dark olive green Cayman 987-1 De kleur laat mij in zonlicht nog elke keer glimlachen...
|
20 jan 2023 10:58 |
|
|
Polydeukes
981 Cayman 2.7 PDK (2015)Breda
|
@giuliettagta dan willen wij natuurlijk de foto's zien
_________________________________________ "Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.
|
20 jan 2023 11:08 |
|
|
drknauf
|
pts green mag dat ook ? .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
20 jan 2023 14:45 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Green is good!!!
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
20 jan 2023 19:05 |
|
|
Arnoud69
Targa 911 SC (01/81)
RSR “achtige” (10/74)
|
|
20 jan 2023 21:50 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Dit is toch het meest bizarre “blauw” dat ik heb gezien (Aston Martin kleur) https://www.youtube.com/watch?v=yF1c54qvjBwDe kleur - is het nu blauw, is het nu groen? - komt aan bod vanaf 5:40 in het filmpje.
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
20 jan 2023 23:30 |
|
|