Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

15 feb 2023 19:28

Nee, een Defender is kwaliteits-loos, da’s weer wat anders :mrgreen:

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

15 feb 2023 19:58

Als mijn jongste dochter het voor het zeggen zou hebben dan hadden we nu een Defender op de inrit staan. En ik geef ze geeneens ongelijk.

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

15 feb 2023 20:04

Die dingen zijn bizar onbetrouwbaar. Vriend van me heeft zo’n kreng en heeft er nu een Ford motor in laten leggen. Dat ding stond echt alleen maar stil.

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

15 feb 2023 20:34

Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Heb er in mijn diensttijd veel in gereden op Volkel en vond het wel een stoer ding.

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

15 feb 2023 20:42

Al 9 - herstel 13 - posts waarin het object van elektrische begeerte niet is genoemd, maar wel allerlei ander lekkers. De liefde voor een Tesla zit kennelijk toch niet zo diep :mrgreen:

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

15 feb 2023 21:00

Enguess schreef:Die dingen zijn bizar onbetrouwbaar. Vriend van me heeft zo’n kreng en heeft er nu een Ford motor in laten leggen. Dat ding stond echt alleen maar stil.

Ik had het over ‘tijdloos design’. Los van de kwaliteit.

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

15 feb 2023 21:38

Ik weet het. Mislukt woordgrapje: kwali-tijdsloos was misschien beter geweest. Nou ja, als je grapjes moet uitleggen… :mrgreen:

Moving on.

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

15 feb 2023 22:11

Deze mag bij mij wel op de oprit: https://youtu.be/X9Be4YkCq5E

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

17 feb 2023 19:49

Tilt! schreef:Afbeelding

Tja, het iq van de tesla rijder spreekt wederom boekdelen.

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

17 feb 2023 20:24

Nee Tilt zo snel gaat het opladen tegenwoordig (:

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

17 feb 2023 22:20

Valt nog mee dat ie ‘m niet voltankt met diesel.

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

17 feb 2023 23:23

HaVrie schreef:Het vegan interieur zit gewoon perfect en dat is voor mijn postuur een hele toer. Het rijden is vooralsnog probleemloos, voorzien van alle luxe en adembenemend snel.


Ik begrijp die “vegan hype” bij auto interieurs niet, laat mensen toch de keuze. Als ze ervoor kiezen perfect (wij eten ook 1 a 2x vegetarisch per week), maar dan wordt het niet opgedrongen. Willen ze meer betalen voor echt leer, prima, het doet de kassa rinkelen.
BMW promoot hun (vreselijk aanvoelend) Sensatec plastieken interieur nu zelfs op grotere modellen. Waar wordt Sensatec van gemaakt? Plastieken, zeer milieuvriendelijk dus…

HaVrie wil jij graag een vegan polsbandje op je mooie dure uurwerk of liever supersoepel kalfsleer dat piekfijn is afgewerkt qua stitching?

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

18 feb 2023 8:07

“Ik woke van jou”

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

18 feb 2023 9:11

Ik ga er even voor zitten : Mijn hele oude ( erfstuk van al lang geleden overleden vader ) Rado diastar heeft een stalen band, Mijn in ongeveer 1990 gekochte Longines VHP Conquest heeft een Titanium band, Mijn Longines Master collection Chrono moonphase heeft een stalen band ( 15 jaar oud ) en mijn dagelijks gedragen IWC lim edition chrono Petit prince heeft twee leren bandjes ( eindelijk ) Ben er niet kapot van en er is een prachtig stalen exemplaar met een hele mooie sluiting ( prijzig ). Mijn apple watch draag ik grotendeels alleen met golfen ( stalen band )

Beetje onzin reactie van mij maar heb ik wat te typen ( Horlogens zijn wel allemaal in bezit )

De BMW's en de Porsche hebben een prachtig leren interieur, Alfa origineel Vinyl, MI16 heeft een recaro ( stof ) stoel.
Wat ik wilde zeggen dat het vegan spul van de Tesla er gewoon ( nog geen maand oud ) heel erg goed uitziet, niemand ziet verschil met echt leer en ze zitten prima. Verder geef ik er eerlijk gezegd totaal niet om maar vermelde het gewoon.

Ik vind dat we beetje op moeten houden met afkraken van elkaars spullen, wordt er niet zo gezellig op, ga het ook niet meer doen, als ik iets bagger vind, lees ik gewoon verder, er komt wel weer iets leuks voorbij.
Wat de Telsa model S betreft was het voor mij simpel aangeven hoe of wat, ik heb nu eenmaal zo'n ding en als ik over andere auto's schrijf dan heb ik ook de moeite genomen ze uit te testen en niet via via.

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

18 feb 2023 9:33

Afkraken is niet leuk, voortdurend ophemelen eigen keuzes net zo min.

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

18 feb 2023 10:40

Wat doen jullie dan nog op dit forum.
Meer is er toch niet? :mrgreen:

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

18 feb 2023 10:47

Geef je gelijk, maar er is natuurlijk wel een nuance tussen "ophemelen" vanuit ruime gebruikservaring en het afkraken terwijl je nog nooit serieus iets getest hebt.
Klein voorbeeldje : Als ik dan zoals jij dat noemt ophemel over de range van onze MS en een ander heeft enkel als repliek dat zo'n elektrische auto maar 250 km ver komt.
Wat is dan ophemelen en wat is dan afkraken afgezien van het feit dat het niet eens meer over een bepaalde auto gaat. ( heet dat niet polariseren ? )
Als ik een minpunt vind aan de tesla, zal ik dat ook gewoon toegeven, vind de 991 ook fantastisch op dingetjes als zitpositie voor lange mensen en wat andere dingetjes na,
maar we hebben hier nu een draad over Tesla.

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

18 feb 2023 10:48

Pacoloco schreef:Wat doen jullie dan nog op dit forum.
Meer is er toch niet? :mrgreen:

Ik had het dus ook niet over mezelf, maar over jullie :mrgreen:

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

18 feb 2023 11:04

@ HaVrie, ik kraak jou noch je keuze voor een MS af, doe ik nooit.

Ik hekel WEL dat fabrikanten (en of dat nu auto’s zijn of fashion of gelijk wat) hun - nu ja - “woke” keuzes door de strot van de klant willen rammen.
Daily is een V60 hier, naar wens te krijgen met 455PK in de T8 versie. Maar Volvo is dan zo betuttelend om die auto af te regelen op 180 km/h. Die snelheid haal je ook makkelijk met 300 PK minder.
Ook veel elektrische auto’s worden vaak begrensd zelfs soms op 160 km/h (VW). Gelukkig doen Tesla en de Taycan niet mee aan die hypocrisie :wink:

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

18 feb 2023 11:24

HaVrie schreef:Als ik dan zoals jij dat noemt ophemel over de range van onze MS en een ander heeft enkel als repliek dat zo'n elektrische auto maar 250 km ver komt.
Wat is dan ophemelen en wat is dan afkraken afgezien van het feit dat het niet eens meer over een bepaalde auto gaat. ( heet dat niet polariseren ? )

De range ging over een standaard M3 bij lage temperaturen zoals terug te lezen valt in diverse duurtesten. Zeg maar het gros wat er rondrijdt aan lease-Tesla's. Je haalt ze er ook makkelijk tussenuit. Dat zijn hoofdzakelijk de witte ongewassen exemplaren.

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

18 feb 2023 11:41

Als er iemand niet woke is, ben ik het wel. Als er keuze was bij tesla zonder prijsverschil voor leren int of vegan, had ik leer genomen.
Aan de andere kant kies ik weer wel voor Yoke ipv rond, maar dat heeft te maken met mijn postuur en dat ik het rijden ermee prima vind.
dus gewoon persoonlijke afwegingen. Ga straks het vliegtuig in naar Faro, komende week lekker eten bij favoriete restaurants .
Lekker vlees en vis, helaas niks vegetarisch....

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

18 feb 2023 12:03

Afbeelding

Kunnen we niet gewoon elkaar uitlachen met de gemaakte keuzes? :mrgreen:

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

20 feb 2023 12:43

Dat laatste is sowieso een goed idee :lol:

On topic;
Zaterdag was ik een beetje in de tuin aan het rommelen toen ik ineens een enorme klap hoorde.
Was een Tesla tegen de reling van het bruggetje naar ons huis geklapt.
Lamp eruit bumper eraf, overal plastic.
Bij mij reling kapot, straatwerk verzakt, het is nogal een gewicht zon MS.
De bestuurder zat het meeste met het feit dat hij de volgende dag naar Oostenrijk moest :lol:

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

20 feb 2023 12:46

Autopilot zeker :lol:
Zonde van je bruggetje!

Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel

20 feb 2023 13:05

Moest uitwijken voor een tegenligger, blijkbaar.
Schade komt goed, tenminste als de verzekeraars hun werk doen 8) :mrgreen:
Plaats een reactie