11 apr 2023 15:06
NordRack2 schreef:Ik moet je teleurstellen want ik meen wat ik schrijf.
Als iemand iets verkeerds schrijft over jouw lieverdjes dan is het trollen?
11 apr 2023 16:07
11 apr 2023 19:23
11 apr 2023 20:08
11 apr 2023 21:07
MarkS schreef:Alles voor de views enzo …
11 apr 2023 21:26
11 apr 2023 21:59
MarkS schreef:Ik denk dat die agent zelf wel bepaalt of hetgeen hij erbij vertelt (context) al dan niet relevant is. Niet Enzo. Enzo doet vervolgens alsof de agent hen daarvoor verantwoordelijk houdt … dat is weer iets anders. Hij had een slokje op en wilde, op video, ook gewoon even bij de hand doen tegen die agent. Die bleef imho nog vrij netjes / rustig.
Omdat hij er z’n boterham mee verdient is het allemaal oké / goed te begrijpen dat hij alles filmt. Aparte redenering.
12 apr 2023 8:40
MarkS schreef:Ik denk dat die agent zelf wel bepaalt of hetgeen hij erbij vertelt (context) al dan niet relevant is.
MarkS schreef:Enzo doet vervolgens alsof de agent hen daarvoor verantwoordelijk houdt … dat is weer iets anders. Hij had een slokje op en wilde, op video, ook gewoon even bij de hand doen tegen die agent.
MarkS schreef:Die bleef imho nog vrij netjes / rustig.
MarkS schreef:Omdat hij er z’n boterham mee verdient is het allemaal oké / goed te begrijpen dat hij alles filmt. Aparte redenering.
12 apr 2023 9:56
MY00 schreef:MarkS schreef:Ik denk dat die agent zelf wel bepaalt of hetgeen hij erbij vertelt (context) al dan niet relevant is.
Dat is zeker zo. Maar als iemand dit niet relevant vindt mag men daar toch ook een antwoord opgeven. Of mag je helemaal geen antwoord geven als je het er niet mee eens bent als je ergens over aangesproken wordt? Volgens mij waren ze in gesprek.
Agent geeft context bij boete vanwege snelheidsovertreding. Wat de consequenties kunnen zijn. Niet dat het compleet vergelijkbare situaties zijn. Agent is opgeleid voor agent. Geen consultant, talkshow host, influencer en Enzo heeft waarschijnlijk ook een wat vlottere babbel dan agent. Helemaal met paar slokjes op. Ik denk, zit gewoon even stil als je geschoren wordt, en rij daarna snel (niet te snel) weer verder.MarkS schreef:Enzo doet vervolgens alsof de agent hen daarvoor verantwoordelijk houdt … dat is weer iets anders. Hij had een slokje op en wilde, op video, ook gewoon even bij de hand doen tegen die agent.
Dit is een flinke aanname welke je doet. Ik denk dat ik en vele met mij niet veel anders gereageerd zouden hebben.
Wat is de aanname? Hij geeft zelf aan gedronken te hebben. Ik vond hem wel een beetje bijdehand. Dat is mijn mening idd. Zijn reactie op het vermelden van dat ongeluk was “dat kun je niet zo bij ons neerleggen” … ergens gaat er dan iets mis in de communicatie tussen die twee denk ik.MarkS schreef:Die bleef imho nog vrij netjes / rustig.
Volgens mij zijn we het hier allemaal over eens.MarkS schreef:Omdat hij er z’n boterham mee verdient is het allemaal oké / goed te begrijpen dat hij alles filmt. Aparte redenering.
Dit was zeker niet wat ik er mee bedoelde. Maar dat hij de hele dag filmt is zeker een gegeven.
En als hij dit dan post begrijp ik het wel, want nogmaals vindt ik dat hij niet heel erg vervelend doet tegen de agent.
Er zijn vele agenten welke elke dag veel vervelender worden benaderd en niet alleen agenten. Vergeet niet de mensen in de zorg en ook welke in een winkel staan.
Oké, en eens. Overigens als ik bekijk hoe vaak ik ben staande gehouden in de auto dan kan ik die waarschijnlijk op 1 misschien 2 handen tellen. En eigenlijk nooit echt vervelend benaderd, of zoals Horn het noemt door een hufter van een agent. Wel 1x in mijn jongere jaren, kreeg ik ook een preekje over het inrijden op een file, terwijl er ook geen kip op de weg was. Vond ik het ook nodig om daar een (bijdehante) opmerking over te maken, vonden ze ook niet leuk. Zou ik tegenwoordig ook niet meer zo snel doen, je wordt wat ouder en wijzer denk ik. Paar jaar geleden ook nog eens staande gehouden door een onopvallende / VW Polo, helemaal niet in de gaten dat je daar op de A28 maar 80 mocht en ik haalde even snel een auto in maar wel met 130kmu. Eerste wat die agent dan ook zei was “u bent uw rijbewijs kwijt”. Behalve dat mn hart in mn keel zat, alleen tegen die agent gezegd “weet u het echt 100% zeker?”, vervolgens nadat hij het nog eens had bekeken kreeg ik na correctie 129kmu. Flink bedrag maar nog nooit zo blij geweest met een boete. Eigenlijk ben ik helemaal geen echter hufters tegengekomen. Maakt ook wel een klein beetje uit hoe je jezelf opstelt denk ik.
12 apr 2023 10:10
MY00 schreef:En als hij dit dan post begrijp ik het wel, want nogmaals vindt ik dat hij niet heel erg vervelend doet tegen de agent.
12 apr 2023 10:18
GinnFizz schreef:Zoveel mensen, zoveel meningen. (...)
Eindeloos.
Klaar ... slotje.
12 apr 2023 10:35
12 apr 2023 11:53
Polydeukes schreef:GinnFizz schreef:Zoveel mensen, zoveel meningen. (...)
Eindeloos.
Klaar ... slotje.
![]()
![]()
12 apr 2023 16:40
MY00 schreef:Het zou een ander verhaal zijn, weer eens mijn mening, dat hij begint te filmen om de agent te kakken neer te zetten.
Zoals heden ten dagen veel te veel gedaan wordt.
12 apr 2023 19:55
Kijk eens aan, iedereen mag hier zijn mening spuien, al dan niet gefundeerd, zuiver emotioneel en weet ik nog wat, en ik niet? Een influencer doet een interpreteerbare uitspraak in een filmpje en jullie moeten allemaal jullie belangrijke plasje erover doen. Wel beste MarkS, dat is dan mijn plasje, mag het even?MarkS schreef:“Bepaal jij dat?”
12 apr 2023 20:04
12 apr 2023 21:03
12 apr 2023 21:44
12 apr 2023 21:47
GinnFizz schreef:Kijk eens aan, iedereen mag hier zijn mening spuien, al dan niet gefundeerd, zuiver emotioneel en weet ik nog wat, en ik niet? Een influencer doet een interpreteerbare uitspraak in een filmpje en jullie moeten allemaal jullie belangrijke plasje erover doen. Wel beste MarkS, dat is dan mijn plasje, mag het even?MarkS schreef:“Bepaal jij dat?”
12 apr 2023 21:51
12 apr 2023 21:52
Cazzo Super Veloce schreef:Was maar een geintje van MarkS. Met het plaatje erbij is dat duidelijker.
Verder ben ik niet zo van de slotjes, het is hier niet het VIVA-forum.
12 apr 2023 21:56
GinnFizz schreef:Omdat ik het plaatje niet zie, het is een tekentje met het woord "afbeelding" ernaast.
En ik ben idd geen Jiskefet kijker.
12 apr 2023 22:30
12 apr 2023 22:47
13 apr 2023 7:32