Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Stuurwiel stikken

24 jan 2024 19:19

Ik zou graag m'n stuurwiel opnieuw willen laten stikken - de draad laat op een paar plekken los.

Weet iemand wellicht een goed adres?

Re: Stuurwiel stikken

24 jan 2024 19:27

RoVaKo ….

Maar je kan ook een setje scoren op Ebay en zelf aan de gang gaan :idea:

Re: Stuurwiel stikken

24 jan 2024 19:34

Ik heb wel eens van die diy filmpjes gezien qua stikken van een stuur, dat laat ik graag over aan de pro’s..:). Ben wel benieuwd of dit inderdaad zelf te doen is

Re: Stuurwiel stikken

24 jan 2024 19:39

Dank ik ga RoVaKo bellen - dus de "eigen ervaring" moet toch van een ander komen :wink:

Re: Stuurwiel stikken

24 jan 2024 19:55

Bentons bekleding in Zwolle. Duur maar goed.

Re: Stuurwiel stikken

24 jan 2024 19:56

https://www.kolsteeupholstery.com/

Goed adres tegen reele prijs. Eenmanszaak en dus persoonlijk

Re: Stuurwiel stikken

24 jan 2024 22:15

Denken jullie dat een van deze adressen ook het stiksel op mijn dashboard kan vervangen? Ik heb een 991.2 en zou graag rood stiksel willen...

Re: Stuurwiel stikken

25 jan 2024 10:33

Welke kleur is je stiksel nu? Heb wel eens gezien dat mensen met een speciale textielstift de kleur van de stiksels hebben veranderd (zie YT). Als je toch van plan bent om er evt. geld aan uit te geven, is dat wellicht een experimentje waard. Als het misgaat of je vindt het niet mooi, kun je alsnog je stiksels laten wijzigen, dus geen risico.

Re: Stuurwiel stikken

25 jan 2024 11:23

Goeie tip. Mijn stiksel is helaas wel zwart maar wie weet pakt het de kleur toch op. Hoeft niet echt te knallen. Beter zelfs als het een beetje bescheiden gekleurd is

Maar dit is dan ook wel een leuk idee. Gewoon een rood stiksel er doorheen rijgen. Mooie is dat het dan ook weer makkelijk weg kan:

82504

https://www.northamericanmotoring.com/forums/interior-exterior/353028-dye-stitching-from-black-to-red.html

Re: Stuurwiel stikken

25 jan 2024 12:20

Royalsteeringwheels in de uk.

Goed werk, goede prijs

Re: Stuurwiel stikken

25 jan 2024 13:04

Maar daar moet je alles heensturen toch? Lijkt me met een dashboard, deurpanelen, stoelen etc lastig (tenminste, daar heb ik de stiksel allemaal zitten)
Plaats een reactie