Re: Archie's BoxsterS project
Afgelopen weken weer wat met de P gerommeld. Heb een setje canbus led's gekocht, 5w5's voor stadslicht en H9 voor grootlicht. De "originele"(?) lampen waren mij té geel icm de Xenon. Dus dat is nu mooi rechtgetrokken;

En het verschil in grootlicht;

Ik vond ook dat de koplampen veel te laag afgesteld stonden, dus deze afgesteld. Met de 1% regel. Hoogte koplamp gemeten (73/74cm) op 3m van de muur, hoogte afgesteld op +/- 70cm.

Een zwarte logo geplaatst, past goed bij het zwarte thema én de zwarte BOXSTER S decal achterop

Rondom wat schadeherstel uitgevoerd. We rijden veel met de auto en er zaten, als je goed gaat zoeken, toch wel wat krasjes en dingen op. Dus ik heb een lakstift besteld. Het krasje gevuld met lak, minimaal! Daarna geföhnd, nog eens gevuld, want lak krimpt in. Daarna met een mesje het overtollige weggehaald, nat geschuurd met 2000/3000/4000 en daarna gepolijst;

De voorklep was er ook nogal heftig aan toe, hier zat ingebeten vogelpoep in en hij was door iemand met een tolletje misbruikt. Dus die ook deels natgeschuurd met 3000/4000 en daarna netjes gepolijst

En dan afgelopen weekend nog even op/neer naar de Nordschleife geweest met hem. De teller staat nu, bij terugkomst, op 20km na op 5000km (Sinds half Mei). Brandstofverbruik gaat omhoog, was eerst 1:9, kruipt nu richting 1:10.5 en olieverbruik lijkt nog steeds 0% te zijn volgens de digitale meter. Tijd voor een stukje boenderen op de Autobahn.. Toch? Nee... Helaas enorm veel regen gehad en als het dan droog was, met droog wegdek was het druk. Één stukje zat een beetje mee en heb ik 223km/h op de teller gehad.

Wel "uiteraard" op de heen en terugweg volgetankt met Aral102

Nu staat er 11 Aug een complete checkup in de agenda als vakantie preps. Dan krijgt ie verse remvloeistof en laten we de wielen balanceren + de auto uitlijnen (Denk bij Snel Motorsport). Want op 6 September vertrekken we richting zuidfrank met hem. Even 2 weken lekker naar de zon en relaxen.