Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Richard, 924, 996(?)

09 okt 2025 20:18

Ook maar even voorstellen, da's wel zo beleefd. Ik ben Richard, bouwjaar '88 en al enige tijd in bezit van een 924 met bouwjaar '81 in kleur Mauritiusblau. Ik heb deze tijdens corona gekocht als projectje' en flink wat uren op stukgeslagen; motor gereviseerd, opnieuw gespoten, bekleding vernieuwd, compressor erin etc. etc. etc. (Degenen die op het 924 forum zitten herkennen 'm wel)
Zo was ie toen ik 'm kocht
Afbeelding

Inmiddels ben ik gelukkig wel klaar met de grootste werkzaamheden, en zit ik er vaker in, dan dat ik eronder lig, dat bevalt prima.
Afbeelding
Afbeelding

Aangezien het P eigenaarschap me goed bevalt, en ik de financiƫle & fysieke ruimte heb voor wat extras, ben ik in de markt voor een een 996 c2 handgeschakeld. Daarbij heb ik wel besloten, dat 1 klusauto genoeg is, dus ik zoek iets wat iets meer 'af' is. Ik heb een mooi model 996.1 gezien en die gaat maandag ter keuring. Als daar niks geks uit komt, rij ik die dan naar huis. Foto's daarvan zullen t.z.t. volgen. Mocht de keuring tegenvallen, dan zullen nadere berichten over mijn zoektocht volgen.

Re: Richard, 924, 996(?)

09 okt 2025 21:48

Wat een schitterende 924! Veel plezier met de zoektocht naar een 996.

10 okt 2025 8:12

Welkom Richard!
Respect voor de restauratie van de 924. Ziet er mooi uit. En succes met de 996!

10 okt 2025 9:09

924 rulez :cheers:

Welkom! Stuur me even een PB met je nummer als je in ons Transaxle-passie WhatsApp-groepje wilt aansluiten.
Plaats een reactie