Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Amsterdam PF groepje

10 mei 2026 21:07

Is er wellicht een whatsapp groepje voor bakkies koffie in Amsterdam eo?

Re: Amsterdam PF groepje

12 mei 2026 12:52

De Noord Holland Porsche groep heeft nu een Ritten app groep voor spontane ritten. Zoek maar in dit forum naar ‘Kaashappers’ voor hoe te contacten . Koppen koffie kan. Goed om te weten dat er tevens een Appeltaart cult is binnen de groep.

12 mei 2026 13:28

Als dit een oproep is om een groepje te beginnen, doe ik wle mee.... :D

12 mei 2026 15:26

Octaaf schreef:De Noord Holland Porsche groep heeft nu een Ritten app groep voor spontane ritten. Zoek maar in dit forum naar ‘Kaashappers’ voor hoe te contacten . Koppen koffie kan. Goed om te weten dat er tevens een Appeltaart cult is binnen de groep.

thanks - is contacten via insta? is het enige dat ik kan vinden.

12 mei 2026 16:00

Als “Soest” ook wordt toegelaten, heb ik ook wel interesse :mrgreen: :drive: :mrgreen:

12 mei 2026 19:32

Jay911 schreef:

thanks - is contacten via insta? is het enige dat ik kan vinden.

DM aan member Thomas

12 mei 2026 20:14

Ha ha !!! [quote="Octaaf". Goed om te weten dat er tevens een Appeltaart cult is binnen de groep.[/quote]

12 mei 2026 20:22

Hi Jay en eventueel anderen. in dit stukje (meetings en evenementen) staat ook topic Kars en Koffie Noord Holland Noord (in 2022 begonnen en dat 2e Noord mag er inmiddels wel af de laatste jaren rijden we door heel Noord Holland. Kijk maar eens in dat topic en idd op instagram kun je plaatjes kijken! en als je dan in de appgroep wil dm me dan even je mobiele nummer gr T

13 mei 2026 11:02

Er is/was een social meeting west. Meestal een hapje en daarna een drankje in Huizen. Hoe gaat het daar mee? Laatste bericht uit 2024.....
Ik ben een aantal keer geweest, altijd gezellig, maar vaste dag waarop ik vaak verhinderd ben.
Plaats een reactie