16 maart 2006 11:38
EriC4C schreef:Het is me ook opgevallen dat daar sinds enkele weken continu (in ieder geval iedere keer als ik daar rijd) een snelheidsbeperking van 70 km/u geldt. Niet voor niets dus
![]()
![]()
Bedankt voor de waarschuwing, morgen rijd ik er weer met de 911.
16 maart 2006 12:51
patrick911 schreef:Strada schreef:De 993 staat nu bij de spuiter, Lammertink pakt het voortvarend aan.
Toch zo'n 3000 euries schade.Strada schreef:Hopelijk is de 993 eind volgende week klaar, want eigenlijk wilde ik meedoen aan de slalomwedstrijd van de NPC 26/3!
Eeeh, had je dan niet beter kunnen wachten met spuiten?![]()
16 maart 2006 20:50
Strada schreef:Voor de mensen die wel eens het traject A50 noord-zuid rijden:
Pas op voor de oprit van de A12 naar de A50 (Waterberg)!
Ben daar afgelopen zaterdagmiddag gespind![]()
Was de bocht al voor 3/4 door en opeens op de flyover begon ie te glijden, zonder waarschuwing of wat ook.
Met veel kunst en vliegwerk kon ik de neus de goede kant uithouden, maar pikte wel een bermpaaltje mee aan de linkerkant en raakte uiteindelijk net met de rechterachterkant de vangrail.
Schade valt in principe mee, maar het is bepaald geen leuke ervaring met vrouw en kind van 10 weken aan boord... en net een vrachtwagen in te hebben gehaald...
Snelheid was absoluut niet te hoog, en ik heb die bocht al wel 1000x gereden dus de situatie ken ik wel.
Het wegdek was vrijwel droog, hoewel het wel vroor.
Bij Lammertink hoorde ik dat ik al de tweede was met deze ervaring, de vorige had behoorlijk wat schade gereden daar.
Dus: pas op daar....
16 maart 2006 21:06
16 maart 2006 21:14
Strada schreef:Ach ja, ik dacht: dan heeft ie het maar alvast meegemaakt![]()
Maar de les is duidelijk hoor, overigens zitten er wel degelijk winterbanden onder.
Misschien was dat nu eigenlijk een nadeel: als ik zomerbanden had gehad was ie waarschijnlijk halverwege de bocht al wel gaan ondersturen.
Nu bleef ie neutraal tot voorbij de apex, dus was de snelheid in de bocht in principe niet te hoog, tot de fly-over kwam...