Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Gesloten onderwerp

21 maart 2006 23:42

Zelfde, ook al mag achter iets minder. Zelf zou ik wel een bar of 3.5 hebben gedaan achter. :shock:

22 maart 2006 0:02

Ja, maar Marcel BLIJFT die pilonnetjes niet oprapen ;)

22 maart 2006 0:16

Rob Herfst schreef:Goed zo!
Nog meer gewicht in die witte! :twisted: :wink:

Ik proef hier toch een beetje angst voor de snelheid van die witte... :twisted:

Het is bovendien niet alleen 't gewicht...maar 't zijn vooral de aanwijzingen die die witte dan zo'n gevaarlijke concurrent maken... 8) :wink:

22 maart 2006 0:22

Jurgen schreef:
Rob Herfst schreef:Goed zo!
Nog meer gewicht in die witte! :twisted: :wink:

Ik proef hier toch een beetje angst voor de snelheid van die witte... :twisted:

Angst proef je niet, maar ruik je! :shock:
Ik kom zondag wel even naast je staan! :twisted: :wink:

22 maart 2006 10:59

Renntech schreef:Zelfde, ook al mag achter iets minder. Zelf zou ik wel een bar of 3.5 hebben gedaan achter. :shock:

waarom doe je ook niet mee :?:
je mag als niet lid toch ook een evenement meedoen, soort van wildcard

22 maart 2006 11:21

Oooh! Ik hoor het alweer, dat wordt gezellig!! ;-)

het knmi voorspelt overigens:

10% zon, 90% regen (binnen zitten? maar lekker glijen over de baan...) en een middag temperatuur van 13 graden

22 maart 2006 13:25

Marco schreef:
Renntech schreef:Zelfde, ook al mag achter iets minder. Zelf zou ik wel een bar of 3.5 hebben gedaan achter. :shock:

waarom doe je ook niet mee :?:
je mag als niet lid toch ook een evenement meedoen, soort van wildcard

Ik denk niet dat ik of wie dan ook zomaar een keer mee mag doen. :roll:

22 maart 2006 15:09

3,5 is wel errug veel.
Drift wellicht beter, maar niet zo best voor de tijden denk ik

22 maart 2006 15:13

Renntech schreef:Ik denk niet dat ik of wie dan ook zomaar een keer mee mag doen. :roll:

dit zegt de website

22 maart 2006 15:25

Geldt alleen voor toerritten, en niet voor slaloms.

22 maart 2006 15:45

MS964 schreef:Geldt alleen voor toerritten, en niet voor slaloms.

slalom is toch gewoon een hele korte toerrit :lol:

22 maart 2006 15:47

Ach Erwin,

Als adverteerder zou een lidmaatschap ook kunnen.... :lol:

Wel word je dan in een zwaardere groep ingedeeld vanwege de aanpassingen aan je 951.

22 maart 2006 23:16

Ja, maar Marcel BLIJFT die pilonnetjes niet oprapen

Word vast leuk zondag, laat die regen maar komen, (heeft er nog iemand een vis pararplu) :D houden de pionnenrapers het misschien nog een beetje droog.

Bij regen komt de echte stuurman wel boven drijven :!:

We zien het wel zit nog een paar dagen tussen en dat KNMI ??? wie zit er nog vaker naast :?:

22 maart 2006 23:51

Wanneer het weer het toelaat kom ik zondag even kijken wat Pascal, Rob, Olaf en alle andere ervan terecht brengen. :wink: :lol:

Waarschijnlijk is iedereen wel lekker eager na zo'n lange winterstop!

23 maart 2006 0:03

Marcel C2C schreef:Word vast leuk zondag, laat die regen maar komen, (heeft er nog iemand een vis pararplu) :D houden de pionnenrapers het misschien nog een beetje droog.

Het wordt zeker leuk en gezellig!
Laat wat mij betreft die regen maar wegblijven!
Ook wel zo leuk voor de mensen die willen komen kijken! 8)

Rob

23 maart 2006 0:15

Ach ja Rob...... het is binnen achter het glas ook best gezellig......

met een broodje bal en zo... :wink:

Afbeelding

23 maart 2006 0:38

Ik kom misschien ook wel even kijken.Mooi ff over de dijk knallen :wink:

23 maart 2006 0:55

2000 gtv schreef:Ik kom misschien ook wel even kijken.Mooi ff over de dijk knallen :wink:

"So we finally meet my friend....." 8) :wink:

23 maart 2006 2:13

Heb alles is ff met erg veel belangstelling gelezen, moet maar eens langs komen bij de NPC slalom, lijkt me wel wat, een beetje keten met die auto's, ennuhhh Jurgen, je kon het niet uit je str..t krijgen?? asp..ant lid van de NPC? Ga het denk ik toch ff lekker doen :mrgreen:

23 maart 2006 2:47

Misschien kom ik ook wel even kijken, laatste 2 weekenden al PorscheForum meetings bezocht en dat wil ik nog wel even volhouden eigenlijk :lol:

23 maart 2006 2:57

He Gerco,

Zo dacht ik dus ook, tot zondag dus??

Weer of geen weer!! Wat mij betreft! :D

23 maart 2006 9:29

Ook ik ben van plan om in de middag te komen kijken.
S 'ochtends heb ik het huis vol...... :roll: :wink: :lol: :idea:

23 maart 2006 10:35

Ik heb me afgemeld. :( Heb het nog wat te druk met andere dingen. :D Maar de volgende keer ben ik er echt bij!

23 maart 2006 10:49

Erick schreef:Ook ik ben van plan om in de middag te komen kijken.

Oeps...............ik mag mijn taak als moderator nu niet aanwenden om deze post te verwijderen, want belangenverstrengelen NPC en PF mag niet.

Maar nu Erik dit post verwacht ik ineens een lage opkomst, of ik zelf nu nog ga komen ????????????

:wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

23 maart 2006 11:10

bert964c4 schreef:... ennuhhh Jurgen, je kon het niet uit je str..t krijgen?? asp..ant lid van de NPC? Ga het denk ik toch ff lekker doen :mrgreen:

Met een korreltje zout nemen he... 8) ; de NPC is natuurlijk een club die veel doet voor hun leden en waar velen met plezier lid van zijn.
Dat je eerst als een klein kind beoordeelt wordt, en aspirant-lid "mag" zijn is schijnbaar iets waar ik mss als een van de weinigen slecht op reageer ; vind 't érg onsympathiek overkomen, vind 't géén warm welkom en kan me daar niet in vinden...wss zegt dit meer over mij dan over de NPC ,jammer , het zij zo.
Ik zal 't je dus zéker niet afraden Bert , ik kom bv óók graag naar de NPC!-slalom...is goed georganiseerd en hartstikke leuk om te zien en te doen.
Het beste advies lijkt mij gewoon proberen en kijken of 't iets voor je is.
Gesloten onderwerp