03 jun 2004 16:52
03 jun 2004 16:56
03 jun 2004 17:23
Airhead schreef:964 vs. 993 is idd vnl. een smaak kwestie.
Zelf kunnen mij die speciale jubileum modellen niet echt boeien (tenzij het harder gaat) maar kan idd qua afschrijving wat gunstiger zijn.
Heb zelf een 3.2 en dacht altijd hierna een 964 te kopen; denk nu dat ik maar tzt. een 993 ernaast neem (of een FIAT 355) Best of both worlds.
Bij de 964 heb ik toch altijd het idee dat ie pas uit ontwikkeld was toen de 993 op de markt kwam.
Nu ga ik dekking zoeken.
03 jun 2004 17:45
dirkie schreef:
Dirk
03 jun 2004 18:32
03 jun 2004 18:58
dirkie schreef::?:![]()
weggehaald
![]()
kzie hem niemeer
03 jun 2004 19:16
Olaf schreef: .... óf tiptronic :wink:
03 jun 2004 19:18
04 jun 2004 0:17
04 jun 2004 8:10
04 jun 2004 8:44
Marcel schreef: maar ja voor dat geld komt ook een 993 binnen handbereik....
19 okt 2005 8:04
19 okt 2005 10:26
19 okt 2005 10:45
19 okt 2005 11:51
ECT schreef:Probeer eens in Duitsland te kijken bij een Porsche dealer uiteraard.
19 okt 2005 20:58
19 okt 2005 21:07
ECT schreef:Hoi Devils son,
Vervelend voor jou. Helaas zullen er wel altijd rotte appels in de mand zitten die het voor de rest verpesten. Maar toch kan je het een en ander vooraf natrekken. Ik had een P 993 in Duitsland op het oog, nam contact op met de dealer, vroeg VIN-nr op en nam contact op Pon, kreeg een lijstje met alle opties, lopende garanties etc. Alles staat geregistreerd en volgens mij wordt de auto-historie ook centraal opgeslagen in een database van Porsche om de kans op knoeien zo klein mogelijk te houden. Kennelijk hebben ze dat in Bonn op een of andere manier weten te omzeilen. Negatieve publiciteit is altijd dodelijk voor een bedrijf en ik denk ook niet dat het Porsche hoofdkantoor dat op zijn beloop laat gaan, wanneer een van hun leveranciers zich misdraagt.
Maar goed, in mijn geval ben ik vorige week naar Duitsland afgereden heb
de wagen goed geinspecteerd, proefritje gemaakt, papieren en historie doorgenomen en gechecked met de gegevens van Pon, alles was goed. Daarna het een en ander besproken en dat ze pas met een definitieve contract bij mij moeten komen als alle papieren, garantie, eind-inspectie goed en compleet zijn. Volgende week wordt het bij mij thuis afegeleverd met wereldwijde Porsche garantie.
Maar het blijft altijd oppassen geblazen en emoties uitschakelen bij het bekijken van een auto.
19 okt 2005 21:15
vandalen993 schreef:Kreeg je een lijstje van PON of moest je er 50 Euro voor betalen?
19 okt 2005 21:15
ECT schreef:Ik kreeg een lijstje en nog gratis ook!vandalen993 schreef:Kreeg je een lijstje van PON of moest je er 50 Euro voor betalen?
19 okt 2005 21:19
20 okt 2005 10:12
ECT schreef:
Vervelend voor jou. Helaas zullen er wel altijd rotte appels in de mand zitten die het voor de rest verpesten. Maar toch kan je het een en ander vooraf natrekken. Ik had een P 993 in Duitsland op het oog, nam contact op met de dealer, vroeg VIN-nr op en nam contact op Pon, kreeg een lijstje met alle opties, lopende garanties etc. Alles staat geregistreerd en volgens mij wordt de auto-historie ook centraal opgeslagen in een database van Porsche om de kans op knoeien zo klein mogelijk te houden.
ECT schreef:en ik denk ook niet dat het Porsche hoofdkantoor dat op zijn beloop laat gaan, wanneer een van hun leveranciers zich misdraagt.
ECT schreef:Maar het blijft altijd oppassen geblazen en emoties uitschakelen bij het bekijken van een auto.
20 okt 2005 10:25
Devils son schreef: (..) Ze kregen de auto terug met versleten banden (had ik speciaal daarvoor bewaard), met motorkapschade (kleine deukjes en kasjes, gevolg van een plaat die op de terugweg vanuit Italië op de motorkap was gewaaid), zonder de twee koffers van Porsche design die ik bij de auto had gekregen en zonder compressor, gevarendriehoek, gereedschapset.Nooit meer wat over gehoord.
20 okt 2005 10:50
adu schreef:Een menselijke reactie dat wel, maar als jurist moet je toch beter weten.
20 okt 2005 11:06
Devils son schreef:Ze hebben gepoogd om mij op te lichten en dus verdienden zij een flinke draai om de oren. (..) bewijs ontbrak (..)