12 apr 2006 12:58
Arie Visker schreef:Het contact zit toch alleen maar bij Carrera's aan de linkerkant of ook bij andere 911 modellen.
12 apr 2006 13:36
12 apr 2006 18:48
12 apr 2006 22:16
12 apr 2006 22:24
13 apr 2006 10:50
13 apr 2006 11:43
Double G schreef:Idd, naar de auto toe rennen, erin springen, met de rechter hand de auto in z'n 1 zetten en met de linker de contactsleutel omdraaien. Bij de LM start moesten de auto's namelijk altijd in de vrij staan. Of het nou echt zoveel tijdwinst opleverde weet ik niet, maar dat zou in ieder geval de gedachte zijn geweest over het contactslot links.
13 apr 2006 13:19
mhoeneveld schreef:Double G schreef:Idd, naar de auto toe rennen, erin springen, met de rechter hand de auto in z'n 1 zetten en met de linker de contactsleutel omdraaien. Bij de LM start moesten de auto's namelijk altijd in de vrij staan. Of het nou echt zoveel tijdwinst opleverde weet ik niet, maar dat zou in ieder geval de gedachte zijn geweest over het contactslot links.
Nu ben ik geen echte Le Mans kenner maar is het niet zo dat bij veel autos in de racesport er geen sleutel is om te starten maar gewoon een druk knop?
Dat is in ieder geval wel bij de Jaguars zo en dat had idd met de tijdwinst van het starten te maken.
13 apr 2006 13:22
michael schreef:...Zoals mhoeneveld al schrijft .....
13 apr 2006 13:40
13 apr 2006 17:16
13 apr 2006 17:21
13 apr 2006 17:29
13 apr 2006 17:32
13 apr 2006 17:34
13 apr 2006 18:51
13 apr 2006 20:27
R.M.Boosten schreef:Goed idee misschien, een handtas-hanger achter de bestuurdersstoel voor vrouwlief