29 apr 2006 20:49
Rob Herfst schreef:40 geworden ......
![]()
![]()
Tis niet goed voor je gestel.......![]()
29 apr 2006 20:58
Jurgen schreef:Oei...de klap is schijnbaar nóg harder aangekomen dan...![]()
![]()
29 apr 2006 21:41
Jaco schreef:Hmm, te koop: 965, € 59000,-
30 apr 2006 8:44
Rob Herfst schreef:Jurgen schreef:Oei...de klap is schijnbaar nóg harder aangekomen dan...![]()
![]()
Valt denk ik wel mee, maar nu bakte je hem wel heel zwart!
ONTOPIC: mooie auto, mooie prijs!
Op naar Munchen dus!
De ervaring leert dat je bij echt interessante auto's snel moet handelen (lees: iig gaan kijken!), want anders zijn ze "ineens" weg!
30 apr 2006 8:55
30 apr 2006 9:04
porscheware schreef:Het wordt moeilijk omdat die 993 TT in het zwart echt mijn droomauto is...
30 apr 2006 9:50
Jurgen schreef:porscheware schreef:Het wordt moeilijk omdat die 993 TT in het zwart echt mijn droomauto is...
Dan valt 't leed te overzien P-ware...want (zoals ook ik er fijntjes (nou ja...) op gewezen werd door onze vriend Rob is deze auto blauw-metallic...)![]()
Verstandig om de zaakjes eerst op een rijtje te zetten want ook een droomauto wordt "gewoon" , terwijl rekeningen doorgaan. Zonder "zorgen" rijdt een 964 dan volgens mij veel fijner... zou ik doen.
(ja Pa...![]()
)
30 apr 2006 9:50
Jurgen schreef:porscheware schreef:Het wordt moeilijk omdat die 993 TT in het zwart echt mijn droomauto is...
Dan valt 't leed te overzien P-ware...want (zoals ook ik er fijntjes (nou ja...) op gewezen werd door onze vriend Rob is deze auto blauw-metallic...)![]()
Verstandig om de zaakjes eerst op een rijtje te zetten want ook een droomauto wordt "gewoon" , terwijl rekeningen doorgaan. Zonder "zorgen" rijdt een 964 dan volgens mij veel fijner... zou ik doen.
(ja Pa...![]()
)
30 apr 2006 9:52
(ja Pa...![]()
)
30 apr 2006 11:11
porscheware schreef:Ik heb mijn 964 nu pas 10 maanden...