Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

21 mei 2006 11:20

Kon niet slapen, ben maar naar de sportschool geweest.

Heb daar om 9 uur op MTV Cribs gekeken (binnenkijken bij de huizen van overbetaalde pubers 8) ) in een pimp my ride special :thumleft:

Allemaal rappers die hun auto's showden. Wow, daar waren de nieuwe velgen van Riccio4S kleine, matte schijfjes bij :twisted:
Een Maybach met chromen 26 inchers, een nieuwe Roll Royce Phantom met een onwijze boemboemboem installatie erin, een gepimpte Gallardo en een Hummer H2 met 29 :shock: inch chromen spinners a raison van 26.000 dollar (voor de velgen)...

Zoiets als dit... :roll:

Afbeelding

22 mei 2006 0:32

Tjonge wat was het rustig vandaag in dit draadje...welterusten allemaal :wink:

22 mei 2006 0:57

Idd 13 uur lang geen posts hier , wat wil je ook met dat mooie weer... :twisted:

22 mei 2006 0:57

patrick911 schreef:fruitige dames met een typisch onzin-euro-liedje (notabene in een onzin-taaltje, begeleid met bongo's)

Bij "dit was het nieuws" werd al geopperd om hun NL-nationaliteit af te laten pakken door............ :lol: :mrgreen: :wink:

HenkC2C schreef:Tjonge wat was het rustig vandaag in dit draadje...welterusten allemaal :wink:

Tsja, een behoorlijk serieus dagje............GISTEREN! :P :wink:

TRUSTEN voor straks!

@Olaf: waar hang jij trouwens nu weer uit? Je bent toch niet aan het werk hè? :mrgreen:

22 mei 2006 1:09

Rob Herfst schreef:@Olaf: waar hang jij trouwens nu weer uit? Je bent toch niet aan het werk hè? :mrgreen:

Kan jeg få vise deg omgivelsene :?:

Solen skinner ikke, himmelen er overskyet :roll:

:cheesy: 8)

22 mei 2006 5:12

Teveek knäckebröd gegeten zeker? 8) :wink:

Môgge......

22 mei 2006 6:32

hoi

22 mei 2006 6:58

Morgend, mijn laatste werkdag voor deze week :D :D

22 mei 2006 7:17

Jaco schreef:Teveel knäckebröd gegeten zeker? 8) :wink:

:arrow: blönde snöllen :?: :roll: :idea: :wink:

Môgge ...

Bij mij begint de week pas op maandag :(

22 mei 2006 8:08

Lekker Paul,
mijn eerste ;)

'ochtend :D

22 mei 2006 8:55

ppp 356 schreef:Morgend, mijn laatste werkdag voor deze week :D :D

heb je je platen op tijd gekregen?

22 mei 2006 9:32

Ik hoop dat ze vandaag in de bus zitten, anders zal het met de platen van de coupé zijn.

PP-356 of 356-PP, maakt nu niet zoveel uit, en het zijn beide 356'ers. Ik blijf er in elk geval niet voor thuis.

22 mei 2006 9:45

ppp 356 schreef:Ik blijf er in elk geval niet voor thuis.

dat zou ik zeker niet doen, veel plezier alvast :thumleft:
dat gaat vast lukken

22 mei 2006 11:01

Gisterenmorgen in de Holiday Inn even krantje genomen en dat maakte mijn dag helemaal goed (vraag maar aan Rufie)
Lordi gewonnen, schitterend.
En vooral hoe de Duitse media ermee omgaat.
Lachen :lol: :lol: :lol:
Verder moe van het weekend maar super voldaan.
Ook een goede morgen mede-verslaafden :twisted:

22 mei 2006 11:13

Goejemorruge allemaal weer :!:

Over Lordi, ik kan me er niet druk om maken hoor. Leuk voor ze en jammer voor degene met wel serieuze inzendingen (Belgie onder andere)
Ben wel benieuwd (nou ja, niet echt :wink: ) naar wat de inzendingen voor volgend jaar gaan doen... :lol: :mrgreen:

22 mei 2006 11:22

Mogguh Mauk,

Kan me er evenmin druk om maken. Wist niet eens dat het EU "song" festival weer was ... :lol:

of topic: was jij dat Patrick, enkele weken geleden in H'sum nabij La Place?

22 mei 2006 13:08

adu schreef:of topic: was jij dat Patrick, enkele weken geleden in H'sum nabij La Place?

Vast wel. :D Zoveel van die oudjes in 'hellgelb' rijden er in het midden van het land niet rond. Reed jij in de 911 dan?, want ik kan me dat niet herinneren. :oops:

22 mei 2006 13:14

patrick911 schreef:
adu schreef:of topic: was jij dat Patrick, enkele weken geleden in H'sum nabij La Place?

Vast wel. :D Zoveel van die oudjes in 'hellgelb' rijden er in het midden van het land niet rond. Reed jij in de 911 dan?, want ik kan me dat niet herinneren. :oops:

Dan was je het vast niet, want degene die ik tegenkwam (net zo geel als die van jou) heeft teruggeseind op mijn lichtsignaal. :) En ik reed in een rode 996, daarvan zie je er ook weer niet zoveel (in ieder geval niet in die kleur) :wink:

22 mei 2006 13:34

adu schreef:...En ik reed in een rode 996, daarvan zie je er ook weer niet zoveel :wink:

Touche.
Dan was het ws toch iemand anders, of mijn echtgenote...... :wink:

22 mei 2006 13:42

Jongens,wel ONtopic blijven aub.

Middag Mauk

22 mei 2006 13:44

Sorry, je hebt gelijk ... smiddagsssss Mauk

22 mei 2006 14:32

911-lover schreef:Vraag maar aan oa Dirkie.

Waar is onze belgische vriend gebleven?? Zo vaak als hij er vorig jaar was, zo weinig zie ik van hem in de laatste 5 maanden....

Mauk

22 mei 2006 14:36

Mauk schreef:
911-lover schreef:Vraag maar aan oa Dirkie.

Waar is onze belgische vriend gebleven?? Zo vaak als hij er vorig jaar was, zo weinig zie ik van hem in de laatste 5 maanden....

Mauk

Die vraag stelde ik ook bij de meeting Witte Bergen. PPP wist mij te vertellen dat hij nogal druk is met het draaien van platen in dansgelegenheden.

22 mei 2006 14:39

adu schreef:PPP wist mij te vertellen dat hij nogal druk is met het draaien van platen in dansgelegenheden.

onder andere :wink:

22 mei 2006 14:43

Marco schreef:
adu schreef:PPP wist mij te vertellen dat hij nogal druk is met het draaien van platen in dansgelegenheden.

onder andere :wink:

Heb ook zoiets opgevangen :wink:
Gesloten onderwerp