15 jun 2006 19:38
Harley schreef:Beide. Is mij verteld in ieder geval
15 jun 2006 19:41
EriC4C schreef:Had al mijn twijfels destijds over de analyseen zat er als leek niet ver naast blijkbaar.
![]()
EriC4C schreef:Sorry, maar bobinekabels was ook niet logisch.
15 jun 2006 19:43
Harley schreef:EriC4C schreef:Sorry, maar bobinekabels was ook niet logisch.
Toch wel, de M64 motor heeft een dual-ignition system
15 jun 2006 19:44
horn schreef:...Waar heb je eea laten repareren eigenlijk (gewoon uit nieuwsgierigheid)?
15 jun 2006 19:49
EriC4C schreef:Harley schreef:EriC4C schreef:Sorry, maar bobinekabels was ook niet logisch.
Toch wel, de M64 motor heeft een dual-ignition system
Juist daarom.:idea:
15 jun 2006 19:53
Harley schreef:Nou ben ik een auto-technisch onbenulmaar er zitten twee rotors op die ieder 6 bougiekabels hebben. Iedere rotor heeft zijn eigen kabel naar de bobine toch
Of heet dat geen bobinekabel
15 jun 2006 20:02
15 jun 2006 20:06
15 jun 2006 21:43
15 jun 2006 21:50
15 jun 2006 22:23
15 jun 2006 22:42
adu schreef:Inruilen![]()
15 jun 2006 22:45
16 jun 2006 10:09
16 jun 2006 10:33
16 jun 2006 10:35
Harley schreef:Voor zover ik weet droom ik nooit...
16 jun 2006 10:42
16 jun 2006 13:57
Harley schreef:(...)ruzietje (..) Komt altijd weer goed
16 jun 2006 14:00
Harley schreef:(..)zoek maar eens op internet naar gebruikte 993's en 996-en, de prijzen voor een 1995 993 of een 996 uit 1998 liggen al vrijwel gelijk op het moment(..)
16 jun 2006 14:47
adu schreef:Plak er een pleister opbeproefde methode
16 jun 2006 15:01
adu schreef:...ik zou die 993 namelijk liever wat goedkoper zien, want dan doet het niet zo'n zeer aan de portemonnee als IK er eentje koop...
16 jun 2006 15:14
Harley schreef:(..) ik blijf een beetje om me heen kijken naar een mooie zwarte 4S. (993 of 996)Soms denk ik wel eens dat het ook mooi zou zijn om een rode 993 te kopen en die om te bouwen naar RS spec... een echte is toch niet te betalen. Droom ik toch wel eens blijkbaar
16 jun 2006 16:13
16 jun 2006 16:33
Harley schreef:adu schreef:...ik zou die 993 namelijk liever wat goedkoper zien, want dan doet het niet zo'n zeer aan de portemonnee als IK er eentje koop...
![]()
Ik volg de prijsontwikkeling van de 993 op de voet (en die van de 996), wat er uiteindelijk gebeurt, de tijd zal het leren. Daar is al zo veel over ge-OH'd op dit forum...![]()
Maar ik blijf een beetje om me heen kijken naar een mooie zwarte 4S. (993 of 996)![]()
Soms denk ik wel eens dat het ook mooi zou zijn om een rode 993 te kopen en die om te bouwen naar RS spec... een echte is toch niet te betalen. Droom ik toch wel eens blijkbaar
16 jun 2006 16:35