01 jul 2006 10:36
ruud964 schreef:..... maar het gaat mij om het resultaatHet was voor mij ook "makkelijk" om met modder te gooien, maar besloot om het niet te doen. Ben ik ook blij om.
Uiteindelijk ging het mij erom dat alles naar tevredenheid zou worden opgelost. Dat het voortraject wat hobbelig was ben ik dan wat sneller vergeten als alles naar behoren functioneert.
Vond het dan ook gepast om met een positieve noot te eindigen.
Rob Herfst schreef:..... maar het gaat MIJ om het eindresultaat!
Probleem??Oplossing!
Helaas moet je soms bij een probleem wel eens (erg) boos worden om een goede oplossing te krijgen!
Erg jammer als dat nodig is, maar als dan de oplossing er toch is ben ik die boosheid ook heel snel weer kwijt!
ruud964 schreef:Rob Herfst schreef:ruud964 schreef:Eric, luister wat beter naar Rob en wordt lidEriC4C schreef:Zou dan toch de steun van een aantal NPC-leden en/of "internet" het verschil maken?![]()
Kan je gelijk profiteren van alle voordelen die het lidmaatschap te bieden heeft
ssssttttt, niet verder vertellen maar Eric is al heel erg lang lid!
Oeps![]()
, kon ik uit zijn posts niet opmaken
![]()
01 jul 2006 10:37
01 jul 2006 10:49
John4S schreef:Okay zal er best wel is een steekje vallen, maar wil diegene die een bedrijf weet met mensen in dienst die nooit een fout maken mij aanwijzen.
Wees blij dat een bedrijf wel is een foutje maakt.......weet je in ieder geval dat er mensen werken...
John4S schreef:..... maar eenverdienen ze niet, om te oordelen moet je niet op 1 feit afgaan..........maar beoordelen als klant niet op een incidentieel voorval, dat niet is gegaan volgens jouw eigen idee.
01 jul 2006 11:20
01 jul 2006 11:39
01 jul 2006 11:51
ruud964 schreef:@ Eric (jarenlang aspirantlid): tja, ik wordt ook een dagje ouder![]()
![]()
01 jul 2006 13:32
ruud964 schreef:Er zal over dit soort zaken altijd wel genoeg stof tot discuseren zijn.![]()
We gaan dit weekend maar eens genieten van het mooie weer en een perfect rijdende 964.![]()
![]()