28 jun 2006 10:54
28 jun 2006 11:03
28 jun 2006 20:06
cambiocorsa schreef:en zo kwam ik op een 993 S met 90000 kilometer en een lange optielijst -maar nog belangrijker, zonder schuifdak, antenne en achterruitwisser.
29 jun 2006 8:50
2.2VTEC schreef:...en schuifdak (als aanvulling op airco) vind ik persoonlijk wel een meerwaarde hebben
29 jun 2006 9:07
marknineoneone schreef:2.2VTEC schreef:...en schuifdak (als aanvulling op airco) vind ik persoonlijk wel een meerwaarde hebben
Ik ook!
29 jun 2006 14:19
ppp 356 schreef:marknineoneone schreef:2.2VTEC schreef:...en schuifdak (als aanvulling op airco) vind ik persoonlijk wel een meerwaarde hebben
Ik ook!
Ik niet .....
29 jun 2006 14:24
30 jun 2006 5:20
30 jun 2006 9:40
yohanv schreef:Ook namens Jurgen die dat nog was vergeten![]()
30 jun 2006 16:43
30 jun 2006 17:04
M. schreef:Zou wel eens willen weten hoeveel 993S-jes er in NL rondrijden. Ik schat niet meer dan 20 (dat is dus zonder de 4S, want ik denk dat er daarvan iets meer rijden in NL).
30 jun 2006 17:25
M. schreef:Wéér 1, van de 3714 gebouwde 993 S
01 jul 2006 12:56
Van PF en de NPC kom ik er al aan een stuk of 10 en dan zit er ook nog een behoorlijke overlap!
![]()
01 jul 2006 13:12
02 jul 2006 9:26
07 jul 2006 23:09
09 jul 2006 22:08
2.2VTEC schreef:cambiocorsa schreef:en zo kwam ik op een 993 S met 90000 kilometer en een lange optielijst -maar nog belangrijker, zonder schuifdak, antenne en achterruitwisser.
Proficiat met je aankoop !!
Kan je je aversie tegenover de 3 bovenstaande zaken even toelichten
antenne, kan ik nog begrijpen (estehetiek of je wil enkel genieten van het mooie boxergeluid) maar achterruitewisser (zichtbaarheid, veiligheid) en schuifdak (als aanvulling op airco) vind ik persoonlijk wel een meerwaarde hebben
09 jul 2006 22:13
cambiocorsa schreef:Bij de nieuwere types gaat het beter, maar die hebben helaas weer andere designmissertjes