Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

09 jul 2006 12:32

Ziet er echt geweldig uit. Leuk dat je ons met de detailfotos laat meegenieten van dit fantastische project.

Zo op de fotos ziet het spuitwerk er wel gelikt uit. Vind ook de kleurcombinaties erg mooi gekozen zo.

Het blijft een genot om zoiets te bouwen. Je ziet iets heel moois ontstaan onder je handen.

Ik ben benieuwd naar de volgende update. :thumleft:

11 jul 2006 9:50

Michael,

Dat ziet er TOP! uit zeg......ik kan me helemaal indenken hoe je je nu voelt..........je wilt hem zo snel mogelijk afhebben.
Neem rustig de tijd om hem goed in elkaar te (laten) zetten, dat heb ik ook gedaan met de 911. Als je nu te snel wilt gaan krijg je er spijt van. Beter een seizoen overslaan dan achteraf spijt krijgen dat er een paar dingen net niet helemaal naar je zin zijn.
Mijne is eigenlijk pas sinds een maand helemaal zoals ik hem hebben wilde, maar een paar dagen rijden maakt het wachten meer dan waard.
Desnoods alvast een dikke lammy coat en pet met bril aanschaffen, dan kun je op een mooie winterdag even gaan toeren :lol:

Alex
(van de 911 die zo lang bij Peter heeft gestaan :? )

11 jul 2006 15:42

Prachtige auto, Michael. Zit ook in mijn planning, alleen niet op korte termijn.

Ik ben erg benieuwd wat het eindresultaat zal zijn. Mooie kleurcombinatie.

Marcel B.

11 jul 2006 16:09

Marcel, zo zal voor 99% het eindresultaat zijn,

Afbeelding

11 jul 2006 16:40

Is die ene missende procent het bagagedragertje achteraan :?: :twisted:

11 jul 2006 16:57

911-lover schreef:Is die ene missende procent het bagagedragertje achteraan :?: :twisted:

nee, de amerikaanse koplampen :D

11 jul 2006 17:06

Marc' Oh Oh... schreef:
911-lover schreef:Is die ene missende procent het bagagedragertje achteraan :?: :twisted:

nee, de amerikaanse koplampen :D

Denk ik het niet, die zitten er bij Michael ook in :wink:

't zullen de witte knipperlichten zijn :idea:

11 jul 2006 17:09

ppp 356 schreef:'t zullen de witte knipperlichten zijn :idea:

Pinkers toch? :oops:

11 jul 2006 17:12

Pinkers zeggen we idd in België maar Paul wilde al zo begrijpend mogelijk voor de Nederlanders te schrijven. :twisted: :wink: :lol:

11 jul 2006 17:17

... maar ik vind het zo'n leuk woord! Mag er wat mij betreft in blijven!

11 jul 2006 17:56

Cool :lol: :lol:

11 jul 2006 18:02

Het rekje komt er niet op, witte pinkers wel, en zilverkleurige ruitenwissers ipv. de zwarte.

11 jul 2006 18:21

Ik heb er nog eentje liggen.

11 jul 2006 22:12

michael schreef:Het rekje komt er niet op, witte pinkers wel, en zilverkleurige ruitenwissers ipv. de zwarte.

:cheers: :ba: :cheers: :ba: :cheers: :ba: :cheers: :ba: :cheers: :ba: :cheers: :ba:

11 jul 2006 23:19

En wat heb ik gewonnen :cheesy:

11 jul 2006 23:29

911-lover schreef:En wat heb ik gewonnen :cheesy:

Een heel weekend gratis in een 911 rijden :lol: :wink: .

Afbeelding

11 jul 2006 23:31

20 cent per minuutje....

11 jul 2006 23:31

COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL :cheesy:

-dat zal je een vermogen aan eurootjes kosten om dat ding een weekend rijdende te houden- :twisted: :wink:

Erick schreef:20 cent per minuutje....

Waar is het nog zo goedkoop :roll: :?:

-Koen die er vorige week nog 1€ voor moest insteken-

15 jul 2006 15:27

Volgende update. De motor is binnen!! Is het geen plaatje? Verder zijn de stoelen ook binnen, helaas zijn die niet zo geworden als afgesproken, [heb de foto maar niet geplaatst] dus die moeten terug naar de leverancier. Het gaat nu allemaal heel snel. Als alles een beetje meezit is ie op m'n verjaardag [9 augustus], of in ieder geval in die week klaar. Jippie!!!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

15 jul 2006 16:44

wat heb je daar voor een plaat onder het dashboard zitten? alleen voor de alarm-trekker? of zit er nog meer in?

imo te nadrukkelijk aanwezig. Voor de rest ziet het blok er fantastisch uit! Er is daar een mooi stukje werk geleverd!

15 jul 2006 18:04

Fantastisch Michael!

Nu kan het fijne werk beginnen 8)

15 jul 2006 18:12

michael schreef:Het gaat nu allemaal heel snel. Als alles een beetje meezit is ie op m'n verjaardag [9 augustus], of in ieder geval in die week klaar. Jippie!!!!

Ik hoop voor je dat dit lukt!
Het zou inderdaad een leuk verjaardagskado zijn! 8) :wink:

15 jul 2006 18:30

Marc' Oh Oh... schreef:wat heb je daar voor een plaat onder het dashboard zitten? alleen voor de alarm-trekker? of zit er nog meer in?

imo te nadrukkelijk aanwezig. Voor de rest ziet het blok er fantastisch uit! Er is daar een mooi stukje werk geleverd!

Plaatje met alarmlichtenknop en ruitensproeierknop zit daar zolang voor de keuring. Word daarna wat meer weggewerkt.

15 jul 2006 20:03

michael schreef:Plaatje met alarmlichtenknop en ruitensproeierknop zit daar zolang voor de keuring. Word daarna wat meer weggewerkt.

:cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

15 jul 2006 21:51

Alles is nieuw. Helaas liet m'n budget geen andere extra's meer toe.
Plaats een reactie