Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

01 aug 2006 10:03

924 schreef:Het is hier regenachtig dus we blijven maar op het forum..

ach, het houdt je van de straat.... :wink:

01 aug 2006 17:38

Ook een goede avond vanuit het natte België.
Doch veel tijd is er (gelukkig) niet de laatste tijd m achter de compu te zitten :twisted:

01 aug 2006 22:56

Dat zeg je nu wel Koen, maar ik kom je bijna op elk topic tegen hoor :lol: :wink:

01 aug 2006 23:44

Nou, de rust aan een ieder, straks maar weer eens vroeg op om een uurtje of 4, en dan maar weer eens kijken hoe het is op het bakkers forum :lol: :wink:

Morgen verder Maukers zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

01 aug 2006 23:56

Truste Bert :!:

Goedenavond allemaal, het is alweer bijna morgen.

02 aug 2006 0:04

Harley die gisteren schreef:Goedenavond allemaal, het is alweer bijna morgen.

Sterker nog :arrow: 't is al vandaag :wink:

Mogge Wakkere Foristen 8)

02 aug 2006 0:07

924 schreef:Mogguh mensen!

Het is hier regenachtig dus we blijven maar op het forum.. :(

@2.2VTEC: Zoals gezegd, hier is mijn post :twisted:

perfecte timing 924 - respect man

trouwens weer on-topic, slaapwel & sweet dreams

02 aug 2006 0:16

Olaf schreef:Sterker nog :arrow: 't is al vandaag :wink:

Mogge Wakkere Foristen 8)

Vandaag is mijn schoonvader jarig :wink:

Enne, volgens het nieuwe groene boekje moet je het als ´foristen´ schrijven. :mrgreen:

Alleen volkeren mogen met een hoofdletter; dus Nederlanders=goed, Indianen=fout. (is namelijk een verzameling volkeren)

02 aug 2006 0:57

Nieuwe spelling ja...denk niet dat ik eraan mee zal doen.
Las vanochtend ehh gisterochtend :wink: in de Telegraaf ook het woord "Naziagressie"...heh?? Nazia gressie?? Oohh...Nazi-agressie :wink:
Om maar aan te geven, dat sommige woorden véél duidelijker zijn wanneer ze níet aan elkaar geschreven zijn...

Ach...over 5 jaar wordt het toch weer veranderd... 8)

02 aug 2006 1:31

Harley schreef:Vandaag is mijn schoonvader jarig :wink:

Gefeli Gozert :wink:

... er vanuit gaande dat Gozerts geen verzameling volkeren zijn ...

Mogge :!: :wink: De kroeg is dicht - dus ik ga maar eens pitten 8)

02 aug 2006 6:33

Goede ochtend allen :!: En Harley van harte met je schoonvader :!:

02 aug 2006 6:51

En je weet het he Harley - langzaaaaaaam heen en snel terug... :lol:

good day to ya' all! 8)

02 aug 2006 7:30

Vanuit een regenachtig Zwolle:

De hartelijke groeten.

02 aug 2006 7:31

Buongiorno Horn, ben je altjid zo vroeg?

Vandaag shit weer aangekondigd, denk ik dat een P dag wordt (laat even de fiets in de garage!) :lol:
Ik zal nog een stuk dikker worden, maar.........who cares!

02 aug 2006 8:05

Riccio4S schreef:Vandaag shit weer aangekondigd,

Klopt dus, regen komt (spreekwoordelijk :lol: ) met bakken de lucht uit.

hmmm, en fietsen, dat zijn toch die dingen die met platte banden in de schuur staan?

02 aug 2006 9:09

Erick schreef:Vanuit een regenachtig Zwolle:

De hartelijke groeten.

Gaat het vandaag gebeuren Erik? :wink:

02 aug 2006 9:23

Goede morgen iedereen! Harley, van harte met je schoonvader!

02 aug 2006 9:33

ook vanuit het bewolkte (maar droge) Noorwegen ...
Goedemorgend !!!!!

En Harley nogmaals van harte met je schoonvader.... (Leest ie ook mee?)

02 aug 2006 10:16

Goedemorgen allemaal :!: Wat een regen vanochtend. Wolkbreuk is een beter woord.

Bedankt voor de verjaardagswensen voor mijn schoonvader, ik zal ze vanavond overbrengen. En ja, ik weet het, langzaaaaaaam heen en snel terug :wink:

@yohanv - Nee, hij leest niet mee. Maar, hij gebruikt wel Word, internet en email, en dat vind ik al heel wat voor een 76-jarige. Moet dat nou met of zonder verbindingsstreepje ? k*t nieuwe spelling.
Mijn schoonmoeder daarentegen heeft al moeite om de telefoon en de afstandbediening uit elkaar te houden. :lol: en dat lefert soms hilarsiche taferelen op

02 aug 2006 10:24

Mogguh....

Harley schreef:@yohanv - Nee, hij leest niet mee. Maar, hij gebruikt wel Word, internet en email, en dat vind ik al heel wat voor een 76-jarige. Moet dat nou met of zonder verbindingsstreepje ? k*t nieuwe spelling.

Volgens mij met... ?? :res: Voor je schoonpa, op die leeftijd het digitale tijdperk te betreden :thumleft:

Harley schreef:Mijn schoonmoeder daarentegen heeft al moeite om de telefoon en de afstandbediening uit elkaar te houden. :lol: en dat lefert soms hilarsiche taferelen op

Toch nog niet met de muis naar het beeldscherm van de PC wijzen en denken dat dit de de afstand bediening is :?: :wink:

Dus alle Nederlanders zitten weer te zijken over het weer neem ik aan en zijn de 30º + dagen al weer vergeten ????

02 aug 2006 10:36

yohanv schreef:
Harley schreef:Mijn schoonmoeder daarentegen heeft al moeite om de telefoon en de afstandbediening uit elkaar te houden. :lol: en dat lefert soms hilarsiche taferelen op

Toch nog niet met de muis naar het beeldscherm van de PC wijzen en denken dat dit de de afstand bediening is :?: :wink:

Nee, maar wel iemand proberen te bellen met de afstandbediening van de TV en dan verbaasd zijn dat ze geen kiestoon krijgt... :lol: :lol:

02 aug 2006 10:39

:lol: :lol:

02 aug 2006 10:45

Ook een goede morgen gewenst (al is het nog met zeer kleine oogjes) :wink:

02 aug 2006 10:51

Koffie en ontbijtje achter de rug - nu ff verder ontwaken met een oudje van Pink Floyd :wink:

Nogmaals Mogge .... ik ga vandaag maar eens een stukje brommeren 8)

02 aug 2006 10:51

Waar be nje nu weer geweest Koen :?: 8)
Gesloten onderwerp